Kendzop Opublikowano 23 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2006 j/w mam problem jak zrobic zeby tak jak w wormsach przyczymam spacje to wtedy zwieksza sie sila i wylatuje granat ktory potem opada i bum :D jesli chcecie byc w creditsach mojej nowej gry kropko-WAR jak zwykle głupi tytuł :D :jezor: :jezor: w creditsach jest juz Tymon za przyklad zniszczalny teren i Choosen za przykald lina bardzo prosze o pomoc <_< to był mój pierwszy raz B) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
max1996 Opublikowano 23 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2006 weź poszukaj na rorum: - zniszczalny teren, - jakiś kod Albo znajdź silnik od wormsów w necie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kendzop Opublikowano 23 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2006 umiesz czytac pisalem ze w creditsach jest Tymon za przyklad zniszczalny teren Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Choosen Opublikowano 23 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2006 Celowanie granatem możesz zrobic analogicznie do celowania liną. W evencie keyboard->spacja wstaw kod który zwiększa co step siłę wyrzutu np: predkosc_granatu+=1; Nastepnie w evencie key release -> space wstaw kod który stworzy i wyrzuci granat np: instance_create(ludzik.x,ludzik.y,granat); granat.speed=predkosc_granatu; granat.direction=kierunek_w_jakim_jest_celownik; Na koniec trzeba dodac grawitację i kolicję do granatu i po sprawie.. Powodzenia :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kendzop Opublikowano 23 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2006 wyskakuje blad z tym "predkosc_granatu+=1;" a jak wylacze zeby wyswietlalo errory to granatu nie tworzy :(:(:(:(:(:(:(:( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 23 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2006 Ustaw w ustawieniach gry, żeby każda zmienna przy starcie gry miała wartość 0. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 23 Sierpnia 2006 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2006 bądź zdefiniuj zmienną predkosc_granatu . Nie zjesz sniadania jak go nie zrobisz, tak samo nie zmienisz wartościz zmiennej jeżeli najpier jej nie ustawisz za pomocą znaku = . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Choosen Opublikowano 23 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2006 Przede wszystkim nie wyłączaj nigdy wyswietlania błędów. Program nie generuje ich bez powodu. Jeśli pojawił się błąd trzeba go usunąć / poprawić a nie ukryć. Kod, który Ci wpisałem jest czysto teoretyczny a nazwy zmiennych przypadkowe. Miał Cię naprowadzić na pomysł jak zaimplementować algorytm dla swoich potrzeb a nie stać się daniem podanym na tacy. :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Firemark Opublikowano 23 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2006 Ale errory się wyłącza,gdy komplikujesz grę ;] Edit Choosen: Nigdy przenigdy! Twoja w tym głowa żeby błędów nie było. Jak wyłączysz błędy i coś będzie nie tak nigdy się o tym nie dowiesz, ewentualnie nie będziesz wiedział co właściwie jest nie tak. Wyłączenie obsługi błędów może przesłonić wady programu ale nigdy ich nie naprawi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 23 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2006 no tak ale ten granat musi realistycznie odbijac się od terenu.. chyba bez GM physics sie nie obejdzie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jontor120 Opublikowano 16 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2007 mi sie to przydało wiec dziekuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się