Skocz do zawartości

Parent


Rekomendowane odpowiedzi

Mówie 3 raz. Niewiem jaki to obiekt !

Podopiecznych jest kilkanaście !

 

dobra ułatwie sprawe:

używam zwykłej gravitacji.

jak w platformówkach.

i problem jest z tym:

GML
move_contact_solid(270,4)

vspeed = 0

Musi to mieć każdy npc przy kolizji z każdym blokiem.

Bloków jest kilkanaście i npc też.

Co oznacza,kupe roboty :/

Wolał bym jeden parent który przy kolizji z blokami robił by coś takiego:

GML
with(podopieczny)

{

move_contact_solid(270,4)

vspeed = 0

}

Tylko niewiem czym zastąpić "podopiecznego" :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...