Skocz do zawartości

Maly problem z gravitacja.


Rekomendowane odpowiedzi

Standardowe funkcje m.in. grawitacji i kolizji są b. uproszczone i mają niewiele wspólnego z rzeczywistym zachowaniem. Może przesadzam bo jak najbardziej da się symulować zachowanie np. lotu pocisku czyli gry typu schorch (wormsy) ale już interakcja 2 różnych elementów jest mało rzeczywista. Można próbować stworzyć takie przechylanie się klocków ale to dalej nie będzie wygłądało realistycznie. Są silniki obsługujące fizykę a ostanio nawet pojawiły się nowe funkcje w GM HTML i Studio (w 8.1 nie). Przykład użycia np. pod tym linkiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...