Sminer Opublikowano 6 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2012 Witajcie! Jak zrobic aby dlugi klocek stojac na rancie drogiego klocka przechylil sie w 1 strone i spadl na ziemie :DD Jak czegos nie rozumiecie(bo pewnie ciezko to zrozumiec) to piszcie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lenin Opublikowano 6 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2012 Radzę od razu poszukać jakiegoś silniczku fizycznego :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TO_mek Opublikowano 6 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2012 Standardowe funkcje m.in. grawitacji i kolizji są b. uproszczone i mają niewiele wspólnego z rzeczywistym zachowaniem. Może przesadzam bo jak najbardziej da się symulować zachowanie np. lotu pocisku czyli gry typu schorch (wormsy) ale już interakcja 2 różnych elementów jest mało rzeczywista. Można próbować stworzyć takie przechylanie się klocków ale to dalej nie będzie wygłądało realistycznie. Są silniki obsługujące fizykę a ostanio nawet pojawiły się nowe funkcje w GM HTML i Studio (w 8.1 nie). Przykład użycia np. pod tym linkiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 6 Marca 2012 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2012 GM:Studio posiada wbudowany box2d :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZyperPL Opublikowano 7 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2012 GM:Studio posiada wbudowany box2d :) Kiedy będzie można go kupić i za ile? Bardzo drogo będzie? Więcej niż za HTML5? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się