kt1117 Opublikowano 24 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2012 Tytuł:Vectis Gatunek: Role-playing game + Elementy:Tower Defense, Real Time Strategy i Game of God Opis: Vectis, jest grą, którą trudno przydzielić do jednego gatunku. W grze poruszamy się AWSD, możemy stawiać budynki, kupować broń, czarować, ścinać drzewa, wydobywać kamienie, żelazo oraz kryształy a głównym celem gry jest obronić się przed atakującymi nas falami przeciwników.Ustaliliśmy, że demo powinno się ukazać na przestrzeni następnych 2 tygodni. Zaoferuje ono: -System budowania -System czarów -Podstawową walkę mieczem jak ktoś woli siekać. -Zbierani zasobów -Interakcja z budynkami -Przedsmak fabuły -tzw "Fale wrogów" Ogólnie wszystkie wymienione "moduły" są już praktycznie ukończone, pozostały kwestie typu: Rysowanie i rozmieszczanie elementów GUI, wymyślenie jakiś kilku dialogów &t. Autorzy: Ingenium Studio w składzie: Programowanie:kt1117 Fabuła: The Gunner (szef team'u) Grafika: czop, Kuba90, wojtekjurga33 Muzyka: gotowe Screeny: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 24 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2012 6. screen jest oczojebny. Wrogowie są wg. mnie brzydcy. Reszta mi się podoba. Tyle na razie mogę powiedzieć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 24 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2012 -Kolor światła ja dobierałem podczas pisania skryptu=widać efekt :D -Wrogowie tacy będą jedynie w demie, są gotowe a modelatorzy pracują nad swoimi. -Dziękuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Chell Opublikowano 24 Lutego 2012 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2012 Zgadaj się z Exigem a będę na to czekał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
taxi_driver Opublikowano 24 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2012 kt a mozesz w kilku słowach opowiedzieć o co chodzi? bo piszesz o połączeniu kilku gatunków ale czy jest jakies storyline? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 24 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2012 Nad fabułą zaczeliśmy pracować. Na ten moment mogę powiedzieć, że bohater pojawia się w tym portalu. :D Ale przez te 2 tyg. na pewno zdąrzymy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Chell Opublikowano 24 Lutego 2012 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2012 Ten portal wyglada jak taki maly portal do obliviona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 24 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2012 Nie wiem, nie grałem nigdy w tamtą grę. A jako ciekawostkę powiem, że jak się wejdzie w niektóre kępki trawy wylatują z niej motyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Chell Opublikowano 24 Lutego 2012 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2012 Lepiej zrob ze jak sie wejdzie w niektore kepki trawy to wylatuja z nich pokemony! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exp Opublikowano 25 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2012 Mimo, że do dzieł z Unity 3d podchodzę z dystansem, tak to zapowiada się nie tak tragicznie. Ale jednak zalatuje Minecraftem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caporegime Opublikowano 25 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2012 Wrogowie nie są brzydcy. Ogólnie grafika trzyma nawet jakiś niekiepski poziom, z wyjątkiem 6 screena. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojo Opublikowano 25 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2012 Mi tam szkieleciki przypominają tę z obliviona Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 25 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2012 Minecraftem troche zalatuje, ale postaramy się jakoś zniwelować to uczucie. Postaramy się zbudować jakiś klimat, żeby gracz bardziej skupiał się na fabule, niż na tym, czy jego osada wygląda ładnie czy brzydko. E:Może dialogi z podkładem i "siekanie" mieczem załatwią sprawę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Chell Opublikowano 25 Lutego 2012 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2012 A, i ten fireball za chudy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nirvan Opublikowano 25 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2012 A mi zalatuje Strandedem :) Fajny projekt, czekam na demko ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 25 Lutego 2012 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2012 1 2 3 i ostatni screen najlepsze ogólnie to gui mi nie podchodzi i te fioletowawe kolorki. Ale reszta nawet miód, o ile to wasze modele są. np. ten posąg to wasz? albo trupy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 25 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2012 Posąg nasz, GUI do wymiany, szkielety nie nasze, ale po wydaniu dema powinny być już nasze gobliny. ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 11 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 #Odświeżam Dodałem 1 screen, dziś powinno ukazać się demo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caporegime Opublikowano 11 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 Heh nie wiem czy wypada się przyznawać, ale mi to się podoba. Znaczy się, ten świat 3D. Może nie miałeś takiego zamiaru, ale wyszło tak w miarę spójnie i staroszkolnie - tylko brzydkie są te blanki na murach, tekstura źle się ułożyła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phoenix Opublikowano 11 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 Mnie również się podoba, pochodzę bardzo sceptycznie do produkcji 3d niezależnych twórców, a ten projekt pomimo swej kwadratuje, naprawdę mi się podoba i chciałbym z niego zagrać. Proszę tylko, dajcie więcej elementów, by ta gra nie była pusta, jakichś npc... Do tego jakąś sensowną fabułę, dla krótej miałbym bronić tej osady. Dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 11 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2012 Kod NPC już jest, nawet był jeden dodany, ale w demie go usunęliśmy, bo mówił o atakach hord orków, a my nie skończyliśmy jeszcze modeli tych ostatnich. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się