Threef Opublikowano 18 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 Baaardzo prosty przykład robienia Screenshotów dla Sheriff99 i innych uczestników OxGC5 Link W środku pliki .gm81 i .gmres Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 18 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 pewnie sie przyda ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sheriff99 Opublikowano 18 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 Threeth, po co, aż tyle linijek? Po co w nazwie jest data? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 18 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 Miała byś też godzina, ale pokłóciłem się z formatowaniem. O cholera! Została tam linijka z show_message()! Usuńcie ją sobie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sheriff99 Opublikowano 18 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 Ja wole ten swoj co na podstawie wypowiedzi gnyska zrobilem: -Pliki zapisuje w jpg w folderze Screeny -Ma tylko 4 króciutkie linijeczki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 18 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 nie zawsze to co bardzo proste jest lepsze :P ostatnio znalazlem swoj stary skrypt do robienia Screenów, moze sie komus przyda: [ nie daje calego pliku bo to tylko jedna funkcja ] GML //scScreenShoot( sciezka, tryb, name ) //skrypt tworzy screena i umieszcza go w okreslonej lokacji // tryb: //1 - png 2 - jgp //3 - gif 4 - bmp if ( argument[0] == "" ) { //standardowa sciezka [ folder z grą ] switch ( argument[1] ) { case 1: screen_save( working_directory+"/"+argument[2]+".png" ); break; case 2: screen_save( working_directory+"/"+argument[2]+".jpg" ); break; case 3: screen_save( working_directory+"/"+argument[2]+".gif" ); break; case 4: screen_save( working_directory+"/"+argument[2]+".bmp" ); break; } } else { if ( directory_exists( argument[0] ) ) { switch ( argument[1] ) { case 1: screen_save( working_directory+"/"+argument[0]+"/"+argument[2]+".png" ); break; case 2: screen_save( working_directory+"/"+argument[0]+"/"+argument[2]+".jpg" ); break; case 3: screen_save( working_directory+"/"+argument[0]+"/"+argument[2]+".gif" ); break; case 4: screen_save( working_directory+"/"+argument[0]+"/"+argument[2]+".bmp" ); break; } } } Uzycie: GML scScreenShoot( '', 1, 'a' ); scScreenShoot( 'asd', 4, 'b' ); troche wiecej kodu, ale troche wiecej opcji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sheriff99 Opublikowano 18 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 Hunter słabe, bo po co komu png i bmp oraz gif skoro więcej ważą niż jpegi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 18 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 Np. po to by mieć lepszą jakość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sheriff99 Opublikowano 18 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 Ale po co BMP?! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 18 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 Bo fajnie się pisze pod BMP parser. Zadajesz idiotyczne pytania. Jest po to by było. Po co Ci w GM motion planning skoro nikt go nie używa? Bo może komuś się przyda! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sheriff99 Opublikowano 18 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 Tymon to tak samo jakbyś do catch the clown'a zrobił milion niepotrzebnych funkcji. Tak wnioskuję z twego zdania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 18 Lutego 2012 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 Tyle, że GM zapisuje tylko do BMP i PNG... EDIT: GML //scScreenShoot( sciezka, tryb, name ) //skrypt tworzy screena i umieszcza go w okreslonej lokacji // tryb: //1 - png 2 - jgp //3 - gif 4 - bmp var _ext; _ext[0] = ".png"; _ext[1] = ".bmp"; argument[1] = max(0, min( argument[0], 1)); if ( argument[0] == "" ) { screen_save( argument[2]+_ext[ argument[1] ] ); } else if ( directory_exists( argument[0] ) ) { screen_save( argument[0]+"/"+argument[2]+_ext[ argument[1] ] ); } working_directory zbedne, bo directory_exists przeciez go nie wymagało, a działa, prawda ? ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 18 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 Tymon to tak samo jakbyś do catch the clown'a zrobił milion niepotrzebnych funkcji. Tak wnioskuję z twego zdania.Czemu? Nie powiedziałem, że MP jest niepotrzebny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Chell Opublikowano 18 Lutego 2012 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 Tymon to tak samo jakbyś do catch the clown'a zrobił milion niepotrzebnych funkcji. Tak wnioskuję z twego zdania. To by nie były niepotrzebne funkcje tylko ficzery. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 18 Lutego 2012 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2012 Proszę zakończyć ten offtop <_< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 19 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2012 Trochę ulepszony skrypt: GML //scScreenShoot( name, tryb, sciezka ) //skrypt tworzy screena i umieszcza go w okreslonej lokacji, jeśli plik istnieje automatycznie uzupełnia nazwę o kolejne cyfry //argument 2 jest opcjonalny //jesli sciezka nie istnieje screen tworzy w folderze z gra // tryb: //0 - png 1 - bmp var _i, _dir, _ext; _i = 1; _ext[0] = ".png"; _ext[1] = ".bmp"; argument[1] = max(0, min( argument[1], 1)); if is_string(argument[2]) { if !directory_exists(argument[2]) _dir = working_directory; else _dir = argument[2]; }else { _dir = working_directory; } if file_exists(_dir + "/" + argument[0] + _ext[argument[1]]) { while(file_exists(_dir + "/" + argument[0] + string(_i) + _ext[argument[1]])) { _i += 1; } screen_save(_dir + "/" + argument[0] + string(_i) + _ext[argument[1]]); }else { screen_save(_dir + "/" + argument[0] + _ext[argument[1]]); } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się