kapcior7 Opublikowano 27 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 Witam mam problem na ktorego sie natykam juz ktory raz z kolei a mianowicie chodzi mi o to , że chcę malowac za pomocą draw powiedzmy slady opon wszystko mam tylko jak zrobic to aby bylo od sb oddalone powiedzmy 15 pixeli bo jak daje np. GML draw_circle(tab[i,1],tab[i,2]-5,2,false); draw_circle(tab[i,1]+5,tab[i,2]+5,2,false); i mi to dziwnie dziala wiem ze mozna to zrobic na obiektach ze malujemy opony potem tworzymy je co krok ale to nei jest wydajne i przy wiekszej ilosci obiektow zaczyna sie ciac ;/ Jak cos to tab[0..200,0..2] przyczym np. GML tab[1,0]-alpha dla opon aktualnych tab[1,1]-x opon do malowania tab[1,2]-y opon do malowania i dziala wszystko procz tej przerwy miedzy oponami jak jade po skosie autem to np. opony sie lacza w 1 pasek itp ;/ Moze na surface moze coz z lengthdirow? PLS HELP ME ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
micha_i Opublikowano 27 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 jeśli chodzi o odstęp między kolejnymi śladami opon, to zrób to tak: W create: GML a=0 W draw: GML if a=maksymalna_predkosc_auta { a=0 [TWÓJ KOD NA ŚLADY] }else a+=1 Jeśli o odstęp między śladami kół to użyj lenghtdirów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kapcior7 Opublikowano 27 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 nie mam kodu na slady i mam odstepy zreszta moze to pokaze na screenach ;) Tak wyglada na obiektach (tworzy ich mnustwo co klatke w sumie..) ale fajnie i professionalnie wyglada tzn bardzo rowne itp... A tak wyglada na draw_circle :( : patrz te slady sie zjezdaja w jeden pasek.. ;/ pootrafi ktos pomoc ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 27 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 lenghtdiry powinny pomoc. mozesz mi przeslac projekt to ci pomoge :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kapcior7 Opublikowano 27 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 mata :) KLIK Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kapcior7 Opublikowano 27 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 ktos pomoze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 27 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2011 ktos pomoze? https://gmclan.org/up539_12_3.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kapcior7 Opublikowano 28 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 Dziekuje , wszystko dziala jak nalezy Jestes Wielki :D , A mg bys wytlumaczyc jak to rozkminiles bo troche nie rozumiem tego kodu..: GML tab[a,1]=x+cos((-direction+90)*pi/180)*length; tab[a,2]=y+sin((-direction+90)*pi/180)*length; tab[a,3]=x+cos((-direction-90)*pi/180)*length; tab[a,4]=y+sin((-direction-90)*pi/180)*length; wiem co to sinus itp. ale ocb :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 28 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 Od trygonometrii jest matematyka w szkole. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 28 Grudnia 2011 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 jest taka funkcja degtorad... oraz lenghtdir_x/y Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 28 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2011 ciiii Chcę by się czegoś w szkole nauczył a ty psujesz :P Po za tym pi/180 jest wydajniejsze od degtorad, sprawdź sobie. Jednak sam lengthdir jest szybszy od cos(dir)*length Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się