ediepl Opublikowano 18 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2011 Witam, mam problem - przepisuje serwer do C++ i mam problem z konsolą ponieważ zatrzymywała ona cały program, więc dałem ją do innego wątku, ale teraz jeśli coś napiszę i wyświetli się jakiś text to wychodzi coś takiego "jakiś textGracz edie dołączył do gry." i nie wiem jak zrobić żeby przechwytywany tekst był zawsze w osobnej lini? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 18 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2011 Tam gdzie dodajesz ten tekst dopisz najpierw /n. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 18 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2011 Może dam kod DWORD WINAPI ThreadProc() { while(1) { string tekst; cin >> tekst; clearbuffer(0); writebyte(8,0); const char* messageconst=tekst.c_str(); char* charmessage=const_cast<char*>(messageconst); writestring(charmessage,0); for(int i=0; i<=maxplayers; i++) { if(Players[i].InUse) { sendmessage(Players[i].Sock, "", 0, 0); } } } return TRUE; } DWORD threadID; HANDLE hThread = CreateThread( NULL, 0, (LPTHREAD_START_ROUTINE)ThreadProc, 0, 0, &threadID ); Wszelki tekst jest wypisywany cout. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawka83 Opublikowano 18 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2011 Em dodaj cout<<endl ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 18 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2011 Źle mnie zrozumieliście, chodzi mi o to że pisze coś w konsoli(np: "cześć") nie naciskając entera i nagle wchodzi gracz to tekst się łączy ("cześćEdie join the game"). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 18 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2011 /n Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 19 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2011 Dodaj to /n przed każdą komendą typu Edie dołączył do gry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 19 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2011 Po pierwsze to \n, a po drugie nie chodziło mi o to żeby "Edie join the game" było na dole tylko "cześć", chodzi o to że jeszcze nie "potwierdzony" tekst enterem był zawsze na dole. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 27 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 Odświeżam. Proszę o pomoc, chodzi mi o konsole gdzie można coś wpisać i wypisać bez blokowania wątku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 27 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 Może przed wywaleniem czegoś najpierw zapis treść konsoli do zmiennej, wyczyść konsolę, zmień treść zmiennej i z cout'ój. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 27 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 Też myślałem żeby teksty zapisywać do tablicy, a potem to wypisywać, ale prawdopodobnie będzie widać mrygnięcia co będzie raczej mało efektowne <_< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raalsky Opublikowano 28 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2011 A jak instalujesz Linuxa to jak myślisz jak oni tą instalację konsolową robili? Też tam polega to na poleceniach "clear" itp. Może średni przykład, ale z tego co widziałem to migać to może, ale przy okropnym zawaleniu procka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raalsky Opublikowano 28 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2011 A jak instalujesz Linuxa to jak myślisz jak oni tą instalację konsolową robili? Też tam polega to na poleceniach "clear" itp. Może średni przykład, ale z tego co widziałem to migać to może, ale przy okropnym zawaleniu procka. Yhm. Edit: Pokazał mi się komunikat o Antyfloodowaniu i miałem odczekać 30 sekund. Ciekawe, że jednak wysłało post... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
taxi_driver Opublikowano 29 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 Hej. Jesli to jest to co mi pisales, to roziazanie jest bardzo proste. Po prostu umiesc kursor w pozycji x,y i dopiero wtedy pisz to co chcesz. Mazanie calego ekranu faktycznie moze spowodowac miganie. Kiedys probowalem nauczyc sie c+ napisalem programik ktory szuka najkrotszej (najtanszej drogi). Program zasypuje tablice liczbami 0-9 a nastepnie wyszukuje drogi z jednego rogu ekranu do drugiego zeby suma pol przez ktore przejdzie droga byla jak najmniejsza. Sam zreszta zobacz, programik jest krotki, zaraz go zamieszcze. Wybierz 1 losowe zapelnianie i zobacz np: animacje napisu. Juz jest: POSZUKIWACZ NAJKROTSZEJ DROGI https://gmclan.org/up7949_3_Poszukiwacz_naj...j_drogi_by.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 29 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 Wiem, przed 15 min temu znalazłem na google, i właśnie kończę pisać konsole(jeszcze tylko komendy admina), ale i tak dzięki wszystkim za pomoc :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 29 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 @taxi_driver: Twój program nie wyszukuje najtańszej drogi. Założyłbym się, że gdybyś napisał program, który próbuje dojść z l.g. rogu do p.d. rogu, ale tym razem nie wybierał mniejszej z dwóch wartości (prawo-dół), tylko losował którąkolwiek, to koszt byłby mniejszy częściej niż w Twoim algorytmie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
taxi_driver Opublikowano 29 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 @taxi_driver: Założyłbym się, że gdybyś napisał program, który próbuje dojść z l.g. rogu do p.d. rogu, ale tym razem nie wybierał mniejszej z dwóch wartości (prawo-dół), tylko losował którąkolwiek, to koszt byłby mniejszy częściej niż w Twoim algorytmie. Przegrałbyś. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 30 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 Chyba raczej nie. :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 13 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2011 Żeby nie robić spamu pytam w tym temacie. Przeładowałem sobie operator << do dodawanie tekstu do konsoli: konsola& operator<< (string text) { tekst[linika] += _pl(text); draw(); return (*this); } jak dodać do tego endl takie jak w cout? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Will Opublikowano 13 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2011 np: konsola& operator<< (uint32 id) { if(id==ENDL) { //end line } } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 13 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2011 Ale chyba uint32 to unsigned int więc jam ma porównać z ENDL(co jest właściwie niczym)? EDIT:Problem rozwiązany, zamykam temat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi