Skocz do zawartości

Rysowanie symboli myszką


hopek

Rekomendowane odpowiedzi

Tak samo, jak z systemem kombosów w bijatykach, tylko teraz nie analizuje się kombinacji klawiszy, ale ruchy myszy.

Co nie jest łatwe, kiedyś pracowałem nad systemem kombosów, ale dałem sobie spokój. Może kiedyś spróbuję jeszcze raz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem pytanie poza "względem danego obiektu", co nie ma żadnego sensu. Da radę takie coś zrealizować. Ale nie byłoby to łatwe. Oczywiście jak zawsze obowiązuje zasada: im dokładniejsze, tym ciężej wykonać.

 

Na polu o wymiarach 200 x 200 możesz stworzyć pole abstrakcyjnych punktów, załóżmy 5 x 5, w odległościach co 50 pikseli. Wówczas każdy ruch myszki przybliżasz do najbliższego "punktu", ustawiając odpowiadający mu element tablicy dwuwymiarowej na true. Na podstawie takiej tablicy możesz sobie porównać, czy to, co narysował użytkownik jest IDENTYCZNE jak to, czego od niego oczekiwałeś. I to jest rozwiązanie bardzo proste i zarazem bardzo niedokładne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę żle się wyraziłem, w "względem danego obiektu" chodziło mi o taką sytuację w grze: klikam myszką w jakimś punkcie , rysuje kształt , puszczam myszkę a gra sprawdza czy w pobliżu 'rysunku' nie znajduje się dany obiekt.

Apropo w czasie czytania twego postu doznałem olśnienia, więc dzięki!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...