SKiD Opublikowano 16 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 Tytuł: Dead End 2 Gatunek: Top Down Zombie Shooter Opis: Gra jest kontynuacją pierwszej części z serii, raz jeszcze wcielamy si w głównego bohatera John'a, wraz z przyjaciółmi tworzą organizacje zwalczającą epidemie spowodowaną przez wirusa "Cold Blood". Gra zaczyna się kilka tygodni po wydarzeniach w pierwszej części (po tym jak nam si udaje uciec z Lahson). Nasz główny bohater został schwytany i jest poddawany różnym testom. Ale w ośrodku w którym się znajdujemy dochodzi do tajemniczej walki wszędzie słychać strzały. A my musimy się stamtąd wydostać za wszelką cenę. AUTORZY: Programowanie: Ja oraz kilku wspaniałych których dodam do kredytów (jak tylko je zrobię) Fabuła: Ja Grafika: Ja wszystko oprócz tekstur i kilku pojedynczych spritów. Muzyka i dzwięki: Ja i internet Screeny: Nowe - 1,2,3,4,5,6,7 Co już gra zawiera: * Bronie: Nóż, Pistolet, Shotgun, Karabin * Ekwipunek: Apteczka, Antidotum * Wrogowie: 4 typy zombie (małe zmiany + 1 rodzaj robaków) (tutaj mam zamiar zrobić co najmniej z 20 typów przeciwników nie wliczając bossów) * Animacje: Animacje które będą użyte w ostatecznej wersji gry * Dobrej jakości dźwięki (20 SFX) (Większość zrobiona przez mnie) * Szybka i energiczna muzyka w background'zie * Amatorskie Zombie AI * +21 Map (Niektóre nie dokańczane lub potrzebują dopracowania) * Filmiki w grze / Specjalne sceny (Amatorski wygląd na razie (+ pracuje na filmikach rysunkowych, na razie jest pierwszy cut-scene zrobiony w 25%)) * Mądry Hud (Ukrywa sie kiedy nie jest potrzebny) * Drużynowe AI (Potrzebuje bardzo dużo pracy (jeszcze nie pora żeby się tym zajmować) ) * System LVL'i * System Celności * Gracz może wybrać gdzie chce iść (nie zawsze ale może) * 3D ściany (Zrobione ale teraz muszą być tylko po ustawiane na mapach...) * O dużo za dużo krwi ale będzie jadka. * RPG Style TextBox'y (skończone w PL i ENG) * Przeciwnicy są widoczni tylko gdy gracz jest wystarczająco blisko * Latarka ( zmiana koloru i wielkości ) * Laser (jak na razie tylko w pierwszych kilku mapkach potem musisz zapracować) * Jako takie menu, pause oraz sklep ( to idzie do poprawy ) DOWNLOAD: http://sandbox.yoyogames.com/games/185584/download Troszeczkę się pozmieniało. To jest spowodowane tym że przez kilka dni byłem nieźle chory, jako iż jestem sam nad tym projektem nie mogłem kontynuować. Ale teraz jest już wszystko spoko i biorę się do pracy. P.S. Tak to jest post z zapowiedzi, uznałem że nie ma powodu aby wszystko pisać od nowa więc to skopiowałem. Z biegiem czasu na pewno się coś tutaj pozmienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 16 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 Grałem i doszedłem do misji w której miałem otworzyć drzwi. W polskiej wersji znalazłem 1 literówkę "Born" zamiast "Bron" w miejscu gdzie prezentowany jest sprint. "Ciemność" powinna być większa niż wymiary ekranu, bo gdy ten się trzęsie odsłania kawałki mapy. Zapętlona muzyka w tle działa na nerwy. Przeciwnicy są za słabi / jest ich za mało Walka z bossem polegała na trzymaniu wciśniętej myszki :( był po prostu większy i łatwiej było w niego trafić. Łuski po nabojach wypadają w najmniej spodziewanych miejscach :P Bardzo fajnie się gra wiedząc że trzeba przygotować broń przed strzałem. :) Krew :thumbsup: Od TDS-a spodziewałbym się więcej :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SKiD Opublikowano 17 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2011 Dziękuje za taki szybki feedback! Literówka zostanie poprawiona i to od razu. Ciemność jak na razie przeskakuje bo miałem trochę problemów z nią :P Co do muzyki to wiem o co Ci chodzi, będzie zmieniona jak znajdę coś fajnego a jeśli nie to będę zmuszony użyć muzyki z pierwszej części gry Za słabi przeciwnicy? Na serio? Mogę dać im więcej hp i obrażenia. Zapewne nabiłeś sobie fajny lvl, dlatego szybciej się zombie zabijało. Co do bossa to wpadł mi fajny pomysł do głowy przed sekundą. Dokładniej, można go zabić jedynie od eksplozji np. beczek itd. Istnieje trick na te łuski, dokładniej: Jeśli stoisz w miejscu i strzelasz cały czas to na pewno łuski utworzą koło na około gracza. To jeszcze nie koniec oryginalności. Przynajmniej z grafiką, jeśli będę w stanie to będę robić każdy ruch ciała tylko żeby umilić rozgrywkę. Do tego jeszcze kilka rzeczy dojdzie np. żołnierze, granaty itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 17 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2011 Co do muzyki to wiem o co Ci chodzi, będzie zmieniona jak znajdę coś fajnego a jeśli nie to będę zmuszony użyć muzyki z pierwszej części gry Muzyka jest raczej w porządku, ale wkurzające jest słuchać w kółko tego samego. Za słabi przeciwnicy? Na serio? Mogę dać im więcej hp i obrażenia. Zapewne nabiłeś sobie fajny lvl, dlatego szybciej się zombie zabijało.Wbiłem tylko 1 level :P Po prostu na tych pierwszych misjach zombie stawał w miejscu gdy się do niego strzelało. Co do bossa to wpadł mi fajny pomysł do głowy przed sekundą. Dokładniej, można go zabić jedynie od eksplozji np. beczek itd. Istnieje trick na te łuski, dokładniej: Jeśli stoisz w miejscu i strzelasz cały czas to na pewno łuski utworzą koło na około gracza.O to mi chodziło. Łuski powinny wypadać ciągle z tego samego miejsca i tylko lądować w lekko innych. I jeszcze pytanko: Czy monitory są wykonane tak samo jak ściany? W 3D? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SKiD Opublikowano 17 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2011 Monitory nie? A myślałeś że w 3D? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 17 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2011 W jednym miejscu tak wyglądał :P Dodaj to do swojej ToDo! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SKiD Opublikowano 17 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2011 3D monitor? To już przegięcie. No ale to pokazuje jak dobry jestem w tworzeniu pseudo 3D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriso99 Opublikowano 18 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2011 ERROR in action number 1 of Key Press Event for N-key Key for object obj_player_parent: Error in expression:global.night position 8: Unknown variable night przypadkowo n nacisnąłem na początku gry gdzie jest ciemno i wszędzie są zombie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SKiD Opublikowano 18 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2011 Haha, o kurczę to jest stara komenda, zapewne zapomniałem ją usunąć. Sorry za to fix od razu. :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SKiD Opublikowano 21 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Października 2011 Na razie bez screenów ale z kilkoma dobrymi wieściami... Powoli pracuję nad Updat'em Dead End 2 i jak na razie udało mi się skończyć kilka rzeczy dokładniej: -Zombie mają więcej Hp -Animacje przejścia przez roomy usunięte -Poziom trudności - nadal robię ale jestem już przy końcu... -Łuski po nabojach nie wylatują już z najdziwniejszych miejsc na świecie. Co jeszcze do zrobienia: -Sklep i zrzut towaru -Granat -Obrażenia od eksplozji itp. -Walka z bossem nie będzie polegać na tym aby wsadzić w niego kilkanaście magazynków tylko, będziesz musiał go najpierw osłabić używając eksplozji i ognia. To na tyle, jak zrobię coś co będzie zwracać uwagę to wrzucę screeny jak na razie robiłem tylko kod. Więc graficznie nic się nie zmieniło, przynajmniej na razie... Jeśli macie jakieś pomysły walcie śmiało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leszczyk_hehe Opublikowano 21 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2011 Gra jest niezła, lecz gdy zapalam latarkę w NP. lewo, to mignie mi zawsze w prawo ;d Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SKiD Opublikowano 22 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2011 Bo jest tworzona z sprita który jest obrócony w prawą stronę jeśli wiesz o co chodzi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 22 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2011 Ustaw zmianę direction w drawe to takiego czegoś nie będzie (Draw wykonuje się 4 razy w 1 stepie jeśli się nie mylę) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 22 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2011 draw wykonuje sie tyle razy ile jest wievow aktywnych, ale (UWAGA, TEGO NIE JESTEM PEWIEN) wykonuje się szybciej jakoś :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SKiD Opublikowano 25 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Października 2011 Dodałem poziom trudności. Ale tak na serio poziom hard to dla hardcorowców bo sam nie przejdę (zombie normalne ma Cię na 3 hity...), więc powodzenia. I to wszystko na ten mały update... Link w pierwszym poście, jak zawsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SKiD Opublikowano 6 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2011 Pracę jakoś idą. Na razie zrobiłem małe poprawki i nadal pracuję nad przenoszeniem gracza z tą samą bronią z jednego rooma do drugiego (wiem jak to zrobić ale jakoś mnie do tego nie ciągnie) Zrobiłem sobie krótką listę (10 punktów + jeden właśnie został wymieniony) Dokładniej chodzi mi o rzeczy takie jak: -Zombie i ludzie otrzymują obrażenia od wybuchu gdy są za blisko -Granat -3 nowe bronie -Grafika do sklepu -Game Over room -Animacja poszczególnych grafik gracza Myślałem też o 2 rzeczach, dokładniej bateria do latarki (która z biegiem czasu się traci i ładuje) oraz o staminie, czyli gracz nie będzie mógł biec sprintem cały czas. Co do baterii to w 99.9% ją dodam, ale ze staminą się nadal zastanawiam. Myślicie że to dobry pomysł? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 6 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2011 Pracę jakoś idą. Na razie zrobiłem małe poprawki i nadal pracuję nad przenoszeniem gracza z tą samą bronią z jednego rooma do drugiego (wiem jak to zrobić ale jakoś mnie do tego nie ciągnie) Zaznaczyć persistent? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caporegime Opublikowano 6 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2011 Moim zdaniem wytrzymałość ważniejsza jest od baterii, ale jestem zwolennikiem takiego rozwiązania (chyba polecałem je też Bedziomowi), że zmęczenie jest połączone z żywotnością - jeśli jesteśmy wyczerpani to łatwiej umrzemy oraz na odwrót - ranni szybciej się męczymy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SKiD Opublikowano 6 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2011 W DE2 jest coś podobnego, tzn. gdy lvl zarażenia jest pełen to wtedy nasz gracz zaczyna iść wolniej oraz traci hp automatycznie. @Morro, to raczej nie zadziała. Musze to zrobić przy użyciu innego obiektu, prawię skończone więc nie ma co już kombinować... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny Ass Opublikowano 13 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2011 O ile mnie pamięć nie myli można za pomocą innego obiektu ustawić persistent. Chociaż moja pamięć może zawodzić, bo dawno GM'a nie używałem. ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SKiD Opublikowano 14 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2011 To jest poprawione ale w grze za dużo się nie zmieniło. Związane to jest z testami które pisałem i mam jeszcze pisać (jutro ostatnie 3) więc nie byłem w stanie nic dodać ani poprawić... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SKiD Opublikowano 29 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 Ogłaszam iż powróciłem! I od razu wziąłem się do roboty. Nowa muzyka już jest, sklep prawie w pełni funkcjonalny. Trochę nowej grafiki. Kilka małych problemów poprawionych. Przewidywany update: Za 2 tygodnie w piątek. Macie jakieś pomysły walcie śmiało tutaj lub na PM albo GG. Jutro wrzucę kilka screenów, mam wolne więc prace powinny pójść szybko do przodu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wojo Opublikowano 29 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 Jeszcze nie grałem ale patrząc po grafie która ma swój styl (całkiem ładny) posiada też drobną wadę mianowicie tą "gwiazdkę" na hełmie postaci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IamTheLaw Opublikowano 29 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 Tak więc: Opis: Gra jest kontynuacją pierwszej części z serii, raz jeszcze wcielamy si w głównego bohatera John'a, wraz z przyjaciółmi tworzą organizacje zwalczającą epidemie spowodowaną przez wirusa "Cold Blood". Gra zaczyna się kilka tygodni po wydarzeniach w pierwszej części (po tym jak nam si udaje uciec z Lahson). Nasz główny bohater został schwytany i jest poddawany różnym testom. Ale w ośrodku w którym się znajdujemy dochodzi do tajemniczej walki wszędzie słychać strzały. A my musimy się stamtąd wydostać za wszelką cenę. Ciekawy spojler zdradzający nam zakończenie pierwszej częsci gry. Paskudna zagrywka ze strony wydawcy * O dużo za dużo krwi ale będzie jadka. hmm... a może jednak jatka * Przeciwnicy są widoczni tylko gdy gracz jest wystarczająco blisko kazda gra w której view jest mniejszy od rooma takie coś ma lol i takie by starczyło. Przy takim rozmiarze postaci względem ekranu gry to porażka. Wystarczyłoby ogranicznie widoczości przeciwników przez ciemnośc tak jak jest, bo jak widzę znikających na moich oczach w świetle latarki zombich to wygląda to nieestetycznie. Zrób by za sciana czy skrzynkami/beczkami nie byli widoczni jak chcesz ogarniczyć widoczność ich za wszelką cenę. To tyle z cytowania, teraz pora na opis wrażeń z gry. Grafika: -kiepska lecz spójna -za duże grafiki względem pola widzenia -fatalna animacja ataku zombi -beznadziejne znikanie wrogów -dobra animacja poruszania się bohatera -przy trzęsieniu się ekranu oświetlenie idzie się kochać w rogach viewa Gameplay: -rozrzut karabinu -wtf, żaden karabin nie ma takiego rozrzutu na TAK BLISKĄ odległośc, nie wspominajac o tym że rozrzut jest większy od machania lufą Muzyka: -jest ok Nie jest to bardzo grywalna gra, dość szybko się nudzi (przynajmniej teraz), ze względu na brak jakieś fabuły. Zmienisz to (co raczej będzie miało miejsce) i będzie dobre. Grę oceniłbym 3/5 w aktualnym momencie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SKiD Opublikowano 29 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2011 Lepiej wyglada z nowa grafika :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
T-800 Opublikowano 20 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Grudnia 2011 Fajna gra, grafa niezla i fabula tez dobra, 4/5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SKiD Opublikowano 21 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2011 Dzięki. Prace chwilowo zwolniły... Święta i takie tam (3 nowe gry na ps3 które trzeba przejść)... Mam nadzieję że wszystko wróci do normy po nowym roku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
T-800 Opublikowano 21 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2011 Jak sie nazywasz na PSN, jakie gry masz ? Jak masz shootera to po tobie : P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skowron1993 Opublikowano 21 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2011 Eee tam ps3... nie ma to jak X360 :P Gra ktoś? ;D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
taxi_driver Opublikowano 21 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2011 Eee tam ps3... nie ma to jak X360 :P Gra ktoś? ;D a macie chociaz helgastow na tym całym x360? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się