hudy0070 Opublikowano 9 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 Tytuł: Battle City 2011 Gatunek: Shooter Opis: Z mojej strony jest to remake znanej gry na pegazusa, przeniesiony w czasie do obecnego wieku. Głównym aspektem gry będzie oczywiście wyżynanie maszyn przeciwnika. Zrobię co w mojej mocy aby ta część była jak najefektowniejsza. Na drugim planie znajduje się fabuła, która może nie będzie jakaś wygórowana ale zawsze... Oczywiście fabułę będziemy mogli poznawać podczas przechodzenia kampanii. Tymczasowo nie mam nawet zarysu historii więc wszelkie pomoce mile widziane. Kolejnym aspektem gry będzie możliwość grania z botami i/lub znajomymi poprzez internet ( do czego jeszcze daleko ) w różnorakich trybach znanych m.in. z soldata. Dla chętnych w moim uploaderze znajduje się bardzo wczesna wersja gry. Można sprawdzić co i jak. Byłbym wdzięczny gdybyście głosili w tym wątku jakieś pomysły dotyczące rozgrywki jak i fabuły :). Z racji tego, że jestem w klasie maturalnej wszelkie modernizacje projektu mogą pojawiać się dość rzadko. Na koniec pytanie, może jest ktoś zainteresowany współpracą w związku z tym projektem? Pisać PM. Autorzy: Programowanie: Hudy Fabuła: brak Grafika: szpaq99,Hudy Muzyka: brak Screeny: screeny zostały zrobione na wersji aktualnej nie tej z uploadera Edytor Map Menu główne Big Boom Download: Wersja alpha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 9 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 kolejna na gmclanie próba zrobienia z battle city typowego tdsa? do tego z fabułą? nie, dziękuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZyperPL Opublikowano 9 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2011 On jak widać nie robi to dla kogoś, tylko dla siebie. I niech tak trzyma ;) Mnie się bardzo podoba, mam nadzieje, że to skończysz, powodzenia :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Caporegime Opublikowano 10 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 Ale ładnie to wygląda, parę zmian graficznych i będzie ok. Ale czekam na download! chyba że gdzieś tu już jest? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hudy0070 Opublikowano 10 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 Dodałem link do wczesnej wersji gry w pierwszym poście. Bardzo proszę o jakieś pomysły dotyczące projektu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phoenix Opublikowano 10 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 @2xUp: To jest zapowiedź, nie demo, mistrzu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpaq99 Opublikowano 10 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 Teraz sobie tak, myślę że grafika mogłaby być 2x większa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hudy0070 Opublikowano 10 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 Teraz sobie tak, myślę że grafika mogłaby być 2x większa. To wina rozdzielczości w GM, w rozdzielczości 1024x768 lub 1280x1024 wszystko powinno być ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpaq99 Opublikowano 10 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 Cienie będą ? i przydała by się inna grafika podłoża. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hudy0070 Opublikowano 10 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 Cienie prawdopodobnie będą. Co do grafiki podłoża... Myślę czy nie byłoby dobrym pomysłem tworzyć osobny plik graficzny, który własnie byłby tym podłożem. Innymi słowy wraz z mapą wczytywany byłby plik będący grafiką podłoża. Takie podłoże możnaby edytować w każdym programie, który takową edycję by umożliwiał (np. gimp, paint ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpaq99 Opublikowano 10 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 Niech się jeszcze użytkownicy wypowiedzą, czy to dla nich nie jest wszystko za wolne, jak dla mnie czołg powinien szybciej jeździć i skręcać, i krócej czekać na strzał, I powinien być pasek, który pokazuje ile jeszcze pozostało czasu na załadowanie amunicji, Myślę, że na tej grze powinieneś się wzorować, co do grywalności: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hudy0070 Opublikowano 10 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 W aktualnej wersji jest coś a'la reload bar, jest nawet na screenie tym ostatnim w postaci czerwonych punktów wokół czołgu. Współczynniki takie jak sybkość strzelania, obracania się czy jeżdżenia będą stale poprawiane tak, aby czołgi były między sobą zbalansowane, ale przede wszystkim gracz po zniszczeniu jednostek wroga będzie mógł wnieść jakąś statystykę na wyższy poziom. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AlanW Opublikowano 10 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 Może być z tego coś ciekawego o ile nie zapomnisz o niej za jakiś miesiąc/dwa ;) w sumie mogę nagrać do niej jakąś muzyczkę bo mi pasuje do tej gry coś ,,metalowego" chyba że masz inną wizję ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hudy0070 Opublikowano 10 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 Myślałem nad muzyka z HoI 3 lub czegoś podobnego, ale jakiekolwiek sugestie na temat muzyki są jak na wagę złota :). Słoń mi na ucho nadepnął :P. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AlanW Opublikowano 10 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 https://gmclan.org/up3594_8_track01.html jeśli interesuje cię coś mniej więcej takiego to pisz zobaczę co da się zrobić ;) (oczywiście lepszego bo to nagrałem przed chwileczką tylko tak orientacyjnie, mógł bym też dodać do tego perkusję - powinno być ciekawiej) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exp Opublikowano 11 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 Zastanawia mnie, co będzie wyróżniało tę pozycję od dziesiątek innych klonów i remejków starych "czołgów", bo grać setny raz w tę samą grę ze zmienioną grafiką niezbyt mi się uśmiecha. Co do muzyki, po kolesiu z piorunkiem z acedece w avku spodziewałem się czegoś lepszego : ( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AlanW Opublikowano 11 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 Pisałem, że to tylko tak orientacyjnie bo nie wszystkim podoba się overdive-owe brzmienie gitary ;( nagrałem to na raz bez żadnej edycji i konkretnego pomysłu tylko myśląc o nastawieniu do tej gry czyli - cięższe brzmienie, dość wolne i proste -bo nie pasował by mi tu np taping. To jak taki wstępny ,,plan" gdy się chce coś narysować - nie jest to wtedy nawet szkic.. nie było sensu nagrać czegoś na co poświęcił bym choć pół godziny gdyby autor powiedział mi np. ,że nie chce gitary (mam teraz naprawdę mało wolnego czasu i takie 30 min w ciągu tygodnia to by było sporo a nagranie czegoś sensownego zajęło by dużo więcej. E: pięćdziesiąty post.. nieźle jak na ponad 3 lata tutaj.. ;] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakim Opublikowano 11 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 Mocny metal z symfonicznym podkładem (ale niech to się łączy z dynamiką w grze!). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 11 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 Zastanawia mnie, co będzie wyróżniało tę pozycję od dziesiątek innych klonów i remejków starych "czołgów", bo grać setny raz w tę samą grę ze zmienioną grafiką niezbyt mi się uśmiecha. koleś, ty w ogóle grałeś w tego "klona"? bo ja poza nazwą, czołgami i częściami otoczenia nie widzę żadnego związku pomiędzy tytułami. i jeśli ktoś mi powie, że to niby cała gra, rzucę w niego jajem. gameplay zupełnie inny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AlanW Opublikowano 11 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 Akurat to machnąłem z myślą o menu, bo gry w grze jest na razie jest za mało żeby zrobić do niej pasujący podkład (chyba że bym się dowiedział jak mniej więcej będzie wyglądał gameplay). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hudy0070 Opublikowano 11 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 Właśnie też dochodzę do takiej konkluzji, iż do pegazusowych czołgów będzie pasowała nazwa i/lub orzełek... Poczekamy zobaczymy... Nazwę można zmienić w razie czego, ewentualnie zrzec się tego iż jest to jakikolwiek remake... AlanW wydaje mi się, że coś w ten deseń byłoby całkiem dobrym wyborem. Może coś bardziej melancholijnego ale ten deseń. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 11 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 ewentualnie zrzec się tego iż jest to jakikolwiek remake... zrób to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exp Opublikowano 11 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 Pisałem, że to tylko tak orientacyjnie bo nie wszystkim podoba się overdive-owe brzmienie gitary ;( nagrałem to na raz bez żadnej edycji i konkretnego pomysłu tylko myśląc o nastawieniu do tej gry czyli - cięższe brzmienie, dość wolne i proste -bo nie pasował by mi tu np taping. To jak taki wstępny ,,plan" gdy się chce coś narysować - nie jest to wtedy nawet szkic.. nie było sensu nagrać czegoś na co poświęcił bym choć pół godziny gdyby autor powiedział mi np. ,że nie chce gitary (mam teraz naprawdę mało wolnego czasu i takie 30 min w ciągu tygodnia to by było sporo a nagranie czegoś sensownego zajęło by dużo więcej. Właśnie o tym "wstępnym planie" mówiłem. Po prostu nie podoba mi się melodia, riffy, a całość jest niespójna - nastawienie, że "perkusja i podkład to naprawi/zmieni/zamaskuje" jest najgorszym stanowiskiem, jakie może zająć muzyk. koleś, ty w ogóle grałeś w tego "klona"? bo ja poza nazwą, czołgami i częściami otoczenia nie widzę żadnego związku pomiędzy tytułami. Napisał, że to "remake znanej gry z pegazusa". Jak ktoś napisze, że robi TDSa to zapytałbym, czym jego TDS będzie się wyróżniał od setek innych TDSów, czym przykuje gracza na dłużej (jeżeli nie jest to wspomniane w opisie). Kumasz analogię? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 11 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 Napisał, że to "remake znanej gry z pegazusa". Jak ktoś napisze, że robi TDSa to zapytałbym, czym jego TDS będzie się wyróżniał od setek innych TDSów, czym przykuje gracza na dłużej (jeżeli nie jest to wspomniane w opisie). Kumasz analogię? kumam, lecz tu naprawdę wystarczy nawet zerknięcie na screena by stwierdzić, że starego dobrego battle city lub jego jeszcze lepszego sequela tank force to nie przypomina. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AlanW Opublikowano 11 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 @Explosivo pozostając przy porównywaniu do rysunków - ty nadal patrzysz na to jak na szkic.. to miało przedstawić tylko pewną ,,myśl", a co do perkusji napisałem tylko, że jest możliwość jej dodania jeżeli komuś nie odpowiadają same gitary ja bym jednak został przy jednym instrumencie bo to w pewnym sensie wg. mnie nawiązuje do ,,prostoty" udźwiękowienia gier z tamtych lat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
exp Opublikowano 11 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 kumam, lecz tu naprawdę wystarczy nawet zerknięcie na screena by stwierdzić, że starego dobrego battle city lub jego jeszcze lepszego sequela tank force to nie przypomina. Jakie tu widzisz odstępstwa, oprócz beczek i tego że czołg obraca się swobodnie, zamiast w czterech kierunkach? (i mówię o mechanice gry, więc nie wyskakuj mi tu z wyborem czołgu i inne hujemuje dzikie węże) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 11 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 Jakie tu widzisz odstępstwa, oprócz beczek i tego że czołg obraca się swobodnie, zamiast w czterech kierunkach? poruszanie się obecne w demie to bardzo radykalna zmiana od Battle City, to samo również można powiedzieć o systemie niszczenia terenu. na Famicomie wszystko było "klockowate" - czołg, przemieszczając się po osi X, musiał mieć pozycję na osi Y podzielną przez 8. mógł poruszać się w 4 kierunkach, wciśnięcie d-pada oznaczało natychmiastowy odwrót w daną stronę i rozpoczęcie jazdy. dziury w cegłach również były ograniczone - każdy segment 8x8 cegły mógł być w 5 stanach (cała, połówka na górze/dole/po lewej/prawej). co mamy w grze Hudego? czołg, który musi skręcać przed jazdą w innym kierunku, okrągłe dziury w murach, brak kratki mającej znaczący wpływ na przebieg rozgrywki. może wydawać się błahostką, ale to niemal całkowicie zmienia gameplay. i to wszystko można zobaczyć na 3 screenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hudy0070 Opublikowano 11 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 Podstawowym powodem tego, iż czołg nie porusza się tak jak w battle city jest fakt, że musiałby być kwadratowy to samo tyczy się ścian i środowiska. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 11 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 ale kratka była ważnym elementem zarówno Battle City, jak i jego prequela Tank Battalion i sequela Tank Force. w każdej części mieliśmy kwadratowe czołgi, orła i niszczenie cegieł. myślę, że wszystko będzie w porządku jeśli nazwa zostanie zmieniona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AlanW Opublikowano 11 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 Mi też się wydaje, że lepiej żeby ta gra niebyła remakiem*, bo po co sobie narzucać dodatkowe ograniczenia skoro remaki* tej gry już są więc albo to będzie ich klon albo remakiem już nie bedzie ;p *nie wiem jak się odmienia to słowo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się