Neko Rushi Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Wykonałem sterowanie do mojej (przyszłej :P) gry. I mam problem: Kiedy kliknę w pewne miejsce gdzie postać się ma udać to ona tam idzie, a w czasie kiedy jest jeszcze w drodze do celu klikam w inne miejsce, żeby zmieniła kierunek. Jednak postać idzie nadal do pierwszego celu. Tu jest plik z moim sterowaniem: https://gmclan.org/up1178.html Co mam zrobić, żeby postać po kliknięciu w inne miejsce zmieniła kierunek ruchu? Mam jeszcze jedno pytanie. Co zrobić, żeby postać po kliknięciu w jakieś mejsce, szła do niego omijając po drodze ew. przeszkody? JESZCZE RAZ KTOŚ NAZWIE TEMAT "PROBLEM" (ALBO "HELP", "POMOCY" ITP.), TO DOSTANIE Z MIEJSCA WARNA, A JAK GO SPOTKAM NA ULICY TO JESZCZE KOPA W DUPSKO! Patrysław Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Co do sterowania, w obiekcie obj_kolo ustaw Global mouse left pressed i wstaw Sedtroy instance, to będzie niszczyło poprzednie koło, zanim pokarze się następne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartoszwitek Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2006 Witam! Chodziło Ci o coś takiego? Chodzenie! Jeżeli nie to powiedz co zrobiłem źle, poprawie... :P Pozdrawiam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Neko Rushi: Przy każdym kliknięciu tworzysz nowe koło, a bohater idzie do tego stworzonego najwcześniej. Musisz po prostu co kliknięcie zmieniać pozycje jednego koła. Czyli ustawiasz koło na planszy, a w evencie kliknięcia, zamiast instance_create(blablabla), piszesz: obj_kolo.x=mouse_x obj_kolo.y=mouse_y Nie zapomnij o usunięciu wszystkich klocków, które powodują zniszczenie koła - ten obiekt musi być cały czas na planszy. Pozdro :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Neko Rushi Opublikowano 3 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Sierpnia 2006 bartoszwitek dokładnie o to mi chodziło. Baaardzo ci dziękuję. Długo nad tym główkowałem. Dark Maximal, wcześniej prubowałem coś takiego zrobić ale sprawiało mi to dużo problemów, gdy postać dochodziła do koła koło miało znikać, a wtedy następny ruch wywoływał debuga. Patrysław przepraszam, ale serio nie miałem pomysłu na tytuł a konkretniejszy opis problemu był pod tytułem tematu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się