Skocz do zawartości

Neko Rushi

Użytkownicy
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Neko Rushi

  • Urodziny 16.06.1991

O mnie

  • Skąd
    Lublin
  • Płeć
    Male

Osiągnięcia Neko Rushi

Chicken

Chicken (1/13)

0

Reputacja

  1. Dzięki wielkie, pomogło :) Myślę, że temat do zamknięcia. Pozdrawiam
  2. Witam. W celach edukacyjnych zacząłem się bawić w odtwarzanie systemu poruszania się z gameboyowych pokemonów. Z kilkoma problemami się już uporałem, ludzik chodzi jak należy, jednak jest problem z animacją. Mianowicie: Naciskam strzałkę, próbując wejść na przeszkodę. Program na to nie pozwala i postać stoi w miejscu. Jednak, gdy puszczam klawisz, postać dziwnie podskakuje i wraca do normalnego stanu. Przykład Byłbym wdzięczny, gdyby ktoś mógł wskazać błąd w kodzie/poprawić, co bym się czego więcej nauczył. Pozdrawiam
  3. Głos na Konrad_GM, jego praca znacznie przewyższa moją pracę, a wg. mnie także inne :) A, że dostałem jak dotąd dwa głosy, to czuję się doceniony (jeee, komuś się podoba :D) EDIT: Hyh, zrobiłem błąd w nazwie mojego pliku, a miałem poprawić, ale w pośpiechu zapomniałem -_-
  4. Neko Rushi

    Tura #27

    https://gmclan.org/up1178_4_prawie_jak_rougelike.html Ech.. był jeszcze quest, ale nie mam czasu, żeby naprawić rozmowę z NPC, pędzę na trening.. Jeśli by wyrażono zgodę, to po powrocie z treningu bym to naprawił i dodał z działającym questem :)
  5. Neko Rushi

    Tura #27

    Ja jeszcze robię ostatnie poprawki, więc nie zaczynaj głosowania przedwcześnie :P
  6. To i ja bym się zapisał :) Może się nieco sprawdzę xD Co do tych 'gotowych grafik', to nie można używać ŻADNYCH grafik i wszystkie trzeba stworzyć w ciągu tych 24h, czy można użyć wcześniej wykonane przez SIEBIE prace?
  7. Niestety, nie o to mi chodziło. Animacje mam już gotową, mam problem ze strzelaniem, odpowiednią częstotliwością wystrzeliwania pocisku, oraz, aby pocisk pojawiał się w odpowiednim momencie :P Innymi słowy, chcę zrobić strzelanie pasujące do tej animacji :) Pojedyncze odegranie animacji po kliknięciu też nie zadziałało, chcę aby po kliknięciu klawisza strzały odegrało raz animację i wystrzeliło pocisk, żeby animacja strzelania się nie zapętliła.
  8. Jeśli to ma być animacja chodzenia w lewo, to mnie samo sprite_index=sprite nie działało, zaczęło działać dopiero, jak dodałem image_speed=1 więc w razie czego dodaj to po sprite_index. @lowrider, image_index odpowiada za wybór klatki animacji, a nie za zmianę sprite :P
  9. Witam. Mam problem ze strzelaniem mojej postaci. Wykonałem animację strzelania, ale w tej animacji moment wystrzelenia pocisku jest mniej więcej w środku całej animacji. Chciałem ustawić częstotliwość wystrzeliwania pocisków, aby pasowała do animacji. Dodatkowo chciałbym zrobić, żeby po jednokrotnym kliknięciu przycisku strzału została wykonana animacja strzału jeden raz, oraz, żeby został wystrzelony jeden pocisk. Męczyłem się nad tym naprawdę długo i nie wiem jak to zrobić.. na alarmach się jeszcze nie znam, nie umiem ich ustawić :/ Tutaj daję link do przykładu: https://gmclan.org/up1178_12_gierka.html Byłbym bardzo wdzięczny, gdyby ktoś mi pomógł :)
  10. bartoszwitek dokładnie o to mi chodziło. Baaardzo ci dziękuję. Długo nad tym główkowałem. Dark Maximal, wcześniej prubowałem coś takiego zrobić ale sprawiało mi to dużo problemów, gdy postać dochodziła do koła koło miało znikać, a wtedy następny ruch wywoływał debuga. Patrysław przepraszam, ale serio nie miałem pomysłu na tytuł a konkretniejszy opis problemu był pod tytułem tematu.
  11. Wykonałem sterowanie do mojej (przyszłej :P) gry. I mam problem: Kiedy kliknę w pewne miejsce gdzie postać się ma udać to ona tam idzie, a w czasie kiedy jest jeszcze w drodze do celu klikam w inne miejsce, żeby zmieniła kierunek. Jednak postać idzie nadal do pierwszego celu. Tu jest plik z moim sterowaniem: https://gmclan.org/up1178.html Co mam zrobić, żeby postać po kliknięciu w inne miejsce zmieniła kierunek ruchu? Mam jeszcze jedno pytanie. Co zrobić, żeby postać po kliknięciu w jakieś mejsce, szła do niego omijając po drodze ew. przeszkody? JESZCZE RAZ KTOŚ NAZWIE TEMAT "PROBLEM" (ALBO "HELP", "POMOCY" ITP.), TO DOSTANIE Z MIEJSCA WARNA, A JAK GO SPOTKAM NA ULICY TO JESZCZE KOPA W DUPSKO! Patrysław
  12. Bardzo wam wszystkim dziękuję, ale Matthew_Kane jako pierwszy rozwiązał mój problem. Pozdrawiam.
  13. Niestety ten kod mi nie pomógł. Bohater wystrzeliwuje kule i one jakby ustawiają się w kolejce, gdy puszczę klawisz strzału (ctrl) dopiero nabierają właściwej prędkości. kiedy znów przycisnę klawisz strzału, znów robi się 'kolejka' a kule już wystrzelone zatrzymują się w miejscu. Tu daje plik .exe z tym efektem: http://rapidshare.de/files/26937332/gierka.exe.html Chyba jednak będę musiał zrobić to w klockach.. EDIT Matthew_Kane DZIĘKI WIELKIE! Dokladnie o to mi chodziło!
  14. Spojrzałem na ten przykład (nazywa się 1945 ;pp) i rzeczywiście to jest to czego mi trzeba, ale mój projekt jest napisany skryptem, a tam wszystko jest na klockach. Znacie sposób zrobienia tego w skrypcie, czy mam od nowa zrobić to na klockach?
  15. Mam problem. Zrobiłem obiekt, gracza, który strzela pociskami. Działa to tak, jak w GTA2. Jest jednak problem, bo strzela on jak z karabinu, a ja nie wiem jak spowolnić częstotliwość wystrzałów. Tu daję plik z projektem strzelania: http://rapidshare.de/files/26881859/gierka.gm6.html Jeżeli ktoś mógłby mi pomóc, byłbym bardzo wdzięczny.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...