Skocz do zawartości

Co powinien mieć tds?


kriso99

Rekomendowane odpowiedzi

Nie myśl co powinien mieć TDS! Myśl co możesz zrobić w TDS!

Jeśli myślisz że dasz radę zrobić 32 bronie, to zrób to!

Jeśli myślisz że dasz radę zrobić przeciwników którzy nie będą różnić się tylko grafiką, to zrób to!

Jeśli myślisz że dasz radę zrobić poruszanie jednostek które nie będą się blokować, to zrób to!

Jeśli myślisz że dasz radę zrobić multiplayer, to zrób to!

 

Ale jeśli czegoś nie umiesz zrobić, ale wiesz w jaki sposób można to zrobić (umiesz rozłożyć problem na czynniki pierwsze) to spróbuj to zrobić! Tak czy inaczej zdobędziesz doświadczenie i za rok jak znowu zacznie ci się chcieć robić TDS to będziesz już coś umiał!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu nie chodzi o to żeby wpakować do gry to co powinno być!

Takich gier jest od groma! A liczą się szczegóły!

Jak gra będzie miała nie dopracowaną grafikę, postacie będą się blokować w ścianach, AI będzie biegło ciągle w stronę gracza, lub gra będzie klatkować to nikt jej już więcej nie włączy!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może mi się zdaje ale gracz też ma problemy z kolizją ze ścianą. Tylko takie przypuszczenie bo na trzecim obrazku wygląda jakby utknął. Co mi się nie podoba to jest to że jest tam tak wiele huduów. A co za dużo to nie zdrowo. (oczywiście to się nie tyczy krwi i zombie :D)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisałeś, że w grze będą trzy klasy postaci tj. medyk, zwiadowca oraz komandos. Zastanawia mnie różnica pomiędzy zwiadowcą, a komandosem. Będzie to różnica tylko na tle uzbrojenia czy np. komandos będzie typowym tankiem idącym przed drużyną pochłaniającym większość obrażen, a zwiadowca będzie mógł niezauważenie infiltrować kolejne pomieszczenia, żeby powiedzieć drużynie czy tędy mają iść?

 

Tak jak już napisałeś i widać to też po screenach będzie to horror shooter. Ja bym chciał w tego typu grze zobaczyć istny labirynt pomieszczeń, gdzie można się zgubić a na przykład notatki, mapy etc. mogą pomóc w dojściu do celu konkretnej misji.

 

Po screenach mogę powiedzieć, że hud mi się w ogóle nie podoba, a w szczególności poziom zdrowia w lewym dolnym rogu. "Przeładowuję" chyba lepiej brzmi od "ładuję", czyż nie? Widać też, zę niektóre z żarówek nadal w tej grze świecą, ale pytanie jest czy dodają klimatu samej grze tj. czy przygasają a może nawet i gasną gdy gracz obok nich przejdzie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

Według mnie to głównie brakuje tu oryginalności, ot Alien Territory z zombiakami (te same klasy, żadnych większych różnic).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A kto tu mówi o wszystkich gatunkach :P. Mam na myśli np.: dorobienie ekwipunku, możliwość realistycznej jazdy, samochodem, zagadki logiczne rodem z "Syberii" itd.

i może jeszcze exp i skille? byłoby fajnie to wszystko zawrzeć w tds-ie

np. osobne skillle dla różnych typów broni itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.w alien territory grałem pierwszy raz dzisiaj dlatego nie miałem o tym pojęcia że mam takie same "rasy" rzołnieży

2.rappera nie pytałem bo jest to w temacie darmowa grafika do tds

3.sernat:niewiem o co ci chodzi

4.medyk umie leczyć, prędkość chodzenia:wolno

komandos będzie miał skila w stylu adrenalina(większa celność, szybsze chodzenie) prędkość chodzenia:średnio

zwiadowca 2xwiększa latarka skil:niewiem co dam

5.

światło, plamy krwi oraz ten gigantyczny lodowy rożek(?)
przenikają przez ściany-wszystko co wymieniłeś jest przejściowe(latarki inaczej nie umiem zrobić:(

6.

Może mi się zdaje ale gracz też ma problemy z kolizją ze ścianą.
raczej nie sam podszedłem

7.hud nie jest dokończony musze zrobić obrazek apteczki koło liczby życia i dodać pancerz

edit:

i może jeszcze exp i skille? byłoby fajnie to wszystko zawrzeć w tds-ie

np. osobne skillle dla różnych typów broni itp.

exp może w 2-wersji
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I system agresywności, jak w Army Of Two. Im bardziej jesteś agresywny tym więcej zombie nadciąga na Ciebie.

 

@up

Exp czemu nie? W końcu od lvla może zależeć wiele odczynników w grze np. szybkość gracza lub jego celność.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...