kriso99 Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Co powinna mieć szanująca się gra top down shooter??? chodzi o to że robię grę i nie wiem co jeszcze mam zrobić klimat:(tds, zombie,ciemno strasznie, 3 rodzaje żołnierzy(komandos, medyk, zwiadowca)) proszę o pomoc i opinie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IamTheLaw Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2011 sterowanie napewno się przyda jak i strzelanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fervi_ Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2011 1) Gry Top Down nie są szanowane (szczególnie Shootery) 2) Rozrzut broni 3) Są szanowane tylko przez kolegów / programistów Fervi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Nie myśl co powinien mieć TDS! Myśl co możesz zrobić w TDS! Jeśli myślisz że dasz radę zrobić 32 bronie, to zrób to! Jeśli myślisz że dasz radę zrobić przeciwników którzy nie będą różnić się tylko grafiką, to zrób to! Jeśli myślisz że dasz radę zrobić poruszanie jednostek które nie będą się blokować, to zrób to! Jeśli myślisz że dasz radę zrobić multiplayer, to zrób to! Ale jeśli czegoś nie umiesz zrobić, ale wiesz w jaki sposób można to zrobić (umiesz rozłożyć problem na czynniki pierwsze) to spróbuj to zrobić! Tak czy inaczej zdobędziesz doświadczenie i za rok jak znowu zacznie ci się chcieć robić TDS to będziesz już coś umiał! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriso99 Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2011 takich rzeczy to ja się nie pytam tylko bardziej rozbudowane może pokarze edit:multiplayera próbowałem, ale może za rok... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Te plamy krwi mnie rozbawiły xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Threef Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Tu nie chodzi o to żeby wpakować do gry to co powinno być! Takich gier jest od groma! A liczą się szczegóły! Jak gra będzie miała nie dopracowaną grafikę, postacie będą się blokować w ścianach, AI będzie biegło ciągle w stronę gracza, lub gra będzie klatkować to nikt jej już więcej nie włączy! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriso99 Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2011 HuderLord:to jest wersja beta ponad połowa grafiki jest tymczasowa Threef:jeżeli chodzi ci o fps to zacina gdy robię screena Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SKiD Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Zapowiada się nie najgorzej. Nie da się zbyt wiele skomentować po screenshotah Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2011 światło, plamy krwi oraz ten gigantyczny lodowy rożek(?) przenikają przez ściany :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SKiD Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Sierpnia 2011 Może mi się zdaje ale gracz też ma problemy z kolizją ze ścianą. Tylko takie przypuszczenie bo na trzecim obrazku wygląda jakby utknął. Co mi się nie podoba to jest to że jest tam tak wiele huduów. A co za dużo to nie zdrowo. (oczywiście to się nie tyczy krwi i zombie :D) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rikitiki. Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Napisałeś, że w grze będą trzy klasy postaci tj. medyk, zwiadowca oraz komandos. Zastanawia mnie różnica pomiędzy zwiadowcą, a komandosem. Będzie to różnica tylko na tle uzbrojenia czy np. komandos będzie typowym tankiem idącym przed drużyną pochłaniającym większość obrażen, a zwiadowca będzie mógł niezauważenie infiltrować kolejne pomieszczenia, żeby powiedzieć drużynie czy tędy mają iść? Tak jak już napisałeś i widać to też po screenach będzie to horror shooter. Ja bym chciał w tego typu grze zobaczyć istny labirynt pomieszczeń, gdzie można się zgubić a na przykład notatki, mapy etc. mogą pomóc w dojściu do celu konkretnej misji. Po screenach mogę powiedzieć, że hud mi się w ogóle nie podoba, a w szczególności poziom zdrowia w lewym dolnym rogu. "Przeładowuję" chyba lepiej brzmi od "ładuję", czyż nie? Widać też, zę niektóre z żarówek nadal w tej grze świecą, ale pytanie jest czy dodają klimatu samej grze tj. czy przygasają a może nawet i gasną gdy gracz obok nich przejdzie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2011 @kriso99 A pytałeś raperr'a o możliwość użycia jego grafiki https://forum.gmclan.org/index.php?s=&s...st&p=364133 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sernat Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Nie za bardzo jakoś pchałbym się do podzielenia się grafiką z taką produkcją i tak niepoważnym człowiekiem :P . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Według mnie to głównie brakuje tu oryginalności, ot Alien Territory z zombiakami (te same klasy, żadnych większych różnic). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m@rcixxx Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Chcesz zrobić grywalnego tds'a ? Mieszaj go z innymi gatunkami! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SKiD Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2011 @2 up w pełni się zgadzam to już powoli zaczyna być można powiedzieć kopią. @up jest w tym ziarno prawdy, ale nie ze wszystkimi gatunkami może je tak na prawdę zmieszać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m@rcixxx Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2011 jest w tym ziarno prawdy, ale nie ze wszystkimi gatunkami może je tak na prawdę zmieszać... A kto tu mówi o wszystkich gatunkach :P. Mam na myśli np.: dorobienie ekwipunku, możliwość realistycznej jazdy, samochodem, zagadki logiczne rodem z "Syberii" itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SKiD Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2011 @+1 Ale w gra TD musi być TD więc kriso nie zapomnij ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piedro Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2011 A kto tu mówi o wszystkich gatunkach :P. Mam na myśli np.: dorobienie ekwipunku, możliwość realistycznej jazdy, samochodem, zagadki logiczne rodem z "Syberii" itd. i może jeszcze exp i skille? byłoby fajnie to wszystko zawrzeć w tds-ie np. osobne skillle dla różnych typów broni itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriso99 Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2011 1.w alien territory grałem pierwszy raz dzisiaj dlatego nie miałem o tym pojęcia że mam takie same "rasy" rzołnieży 2.rappera nie pytałem bo jest to w temacie darmowa grafika do tds 3.sernat:niewiem o co ci chodzi 4.medyk umie leczyć, prędkość chodzenia:wolno komandos będzie miał skila w stylu adrenalina(większa celność, szybsze chodzenie) prędkość chodzenia:średnio zwiadowca 2xwiększa latarka skil:niewiem co dam 5. światło, plamy krwi oraz ten gigantyczny lodowy rożek(?) przenikają przez ściany-wszystko co wymieniłeś jest przejściowe(latarki inaczej nie umiem zrobić:( 6. Może mi się zdaje ale gracz też ma problemy z kolizją ze ścianą.raczej nie sam podszedłem 7.hud nie jest dokończony musze zrobić obrazek apteczki koło liczby życia i dodać pancerz edit: i może jeszcze exp i skille? byłoby fajnie to wszystko zawrzeć w tds-ie np. osobne skillle dla różnych typów broni itp. exp może w 2-wersji Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SKiD Opublikowano 30 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2011 I system agresywności, jak w Army Of Two. Im bardziej jesteś agresywny tym więcej zombie nadciąga na Ciebie. @up Exp czemu nie? W końcu od lvla może zależeć wiele odczynników w grze np. szybkość gracza lub jego celność. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się