SKiD Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Tytuł: Dead End 2 Gatunek: Top Down Zombie Shooter Opis: Gra jest kontynuacją pierwszej części z serii, raz jeszcze wcielamy si w głównego bohatera John'a, wraz z przyjaciółmi tworzą organizacje zwalczającą epidemie spowodowaną przez wirusa "Cold Blood". Gra zaczyna się kilka tygodni po wydarzeniach w pierwszej części (po tym jak nam si udaje uciec z Lahson). Nasz główny bohater został schwytany i jest poddawany różnym testom. Ale w ośrodku w którym się znajdujemy dochodzi do tajemniczej walki wszędzie słychać strzały. A my musimy się stamtąd wydostać za wszelką cenę. AUTORZY: Programowanie: Ja Fabuła: Ja Grafika: Ja wszystko oprócz tekstur i kilku pojedynczych spritów. Muzyka i dzwięki: Ja i internet Screeny: Stare - 1,2,3,4 Nowe - 1,2,3,4,5,6,7 Co już gra zawiera: * Bronie: Nóż, Pistolet, Shotgun, Karabin * Ekwipunek: Apteczka, Antidotum * Wrogowie: 4 typy zombie (małe zmiany + 1 rodzaj robaków) (tutaj mam zamiar zrobić co najmniej z 20 typów przeciwników nie wliczając bossów) * Animacje: Animacje które będą użyte w ostatecznej wersji gry * Dobrej jakości dźwięki (20 SFX) (Większość zrobiona przez mnie) * Szybka i energiczna muzyka w background'zie * Amatorskie Zombie AI * +21 Map (Niektóre nie dokańczane lub potrzebują dopracowania) * Filmiki w grze / Specjalne sceny (Amatorski wygląd na razie (+ pracuje na filmikach rysunkowych, na razie jest pierwszy cut-scene zrobiony w 25%)) * Mądry Hud (Ukrywa sie kiedy nie jest potrzebny) * Drużynowe AI (Potrzebuje bardzo dużo pracy (jeszcze nie pora żeby się tym zajmować) ) * System LVL'i * System Celności * Gracz może wybrać gdzie chce iść (nie zawsze ale może) * 3D ściany (Zrobione ale teraz muszą być tylko po ustawiane na mapach...) * O dużo za dużo krwi :D ale będzie jadka. * RPG Style TextBox'y (skończone w PL i ENG) * Przeciwnicy są widoczni tylko gdy gracz jest wystarczająco blisko * Latarka DOWNLOAD: Dead End 2 ZULU ver To jest jak na razie wszystko. Komentujcie i takie tam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Screeny wyglądają spoko, ale to będzie to samo co jedynka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SKiD Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 W jakim sensie? Może rozwiniesz swoją odpowiedź? Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BanDa Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Ediemu chodzi o to , że będzie ta sama grafika, ten sam styl , tylko że inne mapy itd.. Ja też tak uważam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SKiD Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Rozumiem, ale się mylicie grafika będzie zmieniona. Ale nie teraz, najważniejszy jest silnik. Do końca nie rozumiem o co chodzi po przez styl. Styl jako grafika czy styl jako game-play? Moim zdaniem te dwie gry będą się bardzo różnić. Dzięki za takie szybkie odpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Chodzi też o fabułe, co będzie miała innego niż jedynka, przecież też będzie zabijać te same zombie zarażone tym samym wirusem, tak samo jak resident evil, ale on miał super efekty :rolleyes: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SKiD Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 UWAGA SPOILER NIE CZYTAĆ JEŚLI NIE CHCECIE SOBIE POPSUĆ ZABAWY W DE2 nie będziesz tylko walczył przeciwko zombie, po opuszczeniu Lahson (z Dead End) jesteś schwytany przez organizację której nazwy nie zdradzę. Robią Ci różne rzeczy itd... Tym razem w grze będziesz miał szansę spotkać inne drużyny które były wysłane nie tylko żeby powstrzymać infekcje ale też zlikwidować Ciebie. To będzie TDZS z cząstkami TDS. Będziesz w stanie zastawiać pułapki na tych przeciwników a nawet użyć zombie przeciwko nim. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Hmm no to fajnie się zapowiada, ciekawe jak będzie można używać tych zombie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SKiD Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Zobaczysz, nie chce za dużo opowiadać bo zepsuje niespodziankę. Jeśli macie jakieś pomysły oryginalne i fajne to wrzucać może coś powstanie. Dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karolo320 Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 bardzo dziwne wymiary mają te skriny... 400x400? I ludki są bardzo duże, przez co jest mały widok :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madness Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 "Cold Blood" - "Zimna Krew" ----> jak dla mnie troszeczke głupia nazwa.Może jakiś wirus X albo coś, ale Zimna Krew do mnie nie przemawia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SKiD Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 View jest ustawiony 400x400 Sprity są mniej więcej w rozmiarach 64x64. Co do Cold Blood, nazwa może nie przemawiać ale ta substancja może się tak nazywać bo może mieć coś do czynienia z krwią lub zimnem/zamrożeniem. I teraz jak byś się trochę tym pobawił, to doszło by do Ciebie że to mógł na przykład być lek na starzenie co by się odnosiło do nieśmiertelności. (Jeśli komórki się nie starzeją to nie umierają, jeśli nie umierają to nadal żyjesz) Z tego masz np. zombie oni się nie starzeją.... To zależy od tego jak kto chce to interpretować. Mi ta nazwa pasuje i można wymyślać tony rzeczy które mogą być z tym związane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madness Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Tak jest to twoją sprawą, lecz zombie nie mają duszy, krew dla nich jest nieważna, przenosi jedynie chorobe.Idąc twoim tropem, ma niby to jakieś znaczenie(ta nazwa), bądź co bądź do mnie nie trafia. Zrobisz co chcesz, może innym się podoba, ja tylko mówie co myśle o tym. ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SKiD Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Spoko, uwagi są zawsze potrzebne. Kto wie może jeszcze zmiennie nazwę mam czas. Ale i tak dzięki za komentarze. EDIT: 188 wyświetleń i tylko 13 komentarzy? Co jest, ta gra zasługuje na więcej. Jutro albo może jeszcze dzisiaj wrzucę screeny z lepsza grafiką (przynajmniej gracza). Więc ogólny obraz gry będzie wyraźniejszy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
witoldyn Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 http://desmond.imageshack.us/Himg832/scale...&res=medium całkiem realistycznie wykręcona ręka. ogólnie strasznie oklepane. musisz się naprawde postarać żeby coś z tego wyszło. jakieś elementy oryginalności. nowatorstwo, awangarda blabla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Helpmeplox Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 W przyszłości chciałbym zobaczyć więcej łona natury! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Sierpnia 2011 Popraw ściany, bo są płasko wyrównane z poziomem podłogi ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SKiD Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2011 @ witoldyn Ten sprite będzie zmieniony w 101%, tam będzie animacja, prawdopodobnie będzie to zrobione zanim pierwsze demo wyjdzie. @Helpmeplox Nie ma sprawy, dzisiaj mam wrzucać nowe screeny (te są z przed miesiąca), więc będzie co podziwiać xD @Konrad-GM Dzięki za uwagę, postaram się to zrobić jak najszybciej się da. Dziękuje wszystkim za komentarze. Czekam na więcej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madness Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Może nie rób lvl'i, raczej to nie jest potrzebne do tego typu gry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SKiD Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2011 Im większy lvl, tym lepsza celność, szybciej chodzisz, biegasz i jesteś bardziej odporny na zarażenie. W grze będzie coś podobnego do healthbar'a ale będzie odmierzać poziom zarażenia, jeśli to dojdzie do końca to wtedy postać zwalnia i zaczyna się wykrwawiać. W DE miałem wiele uwag żebym zrobił LVL'e, więc chciałem spróbować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SKiD Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Dodałem nowe screeny i do pierwszego posta dodałem kilka pomysłów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Japanstache Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Zombie w krainie plasteliny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SKiD Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Hehe, najlepszym grafikiem to ja nie jestem. Ale widać poprawę od Dead End. Jakieś inne uwagi poza plastelinowymi ludkami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adriann Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Oni nie są z plasteliny. Grafika jest dużo lepsza niż w wersji poprzedniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madness Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Oni nie są z plasteliny. Grafika jest dużo lepsza niż w wersji poprzedniej Zgodze się z tobą Adriann, ale tylko w niektórych przypadkach. Policjant, nieźle wygląda już. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sernat Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Gra nie wygląda źle. Nawet mnie zainspirowałeś. Najbardziej podoba mi się mały rozmiar okna gry - nie jest ani za gęsto, ani za luźno :) . 188 wyświetleń i tylko 13 komentarzy? Co jest, ta gra zasługuje na więcej. Widziałem tutaj program o możliwościach GMa, a nawet przerastający go. Nie wiem, czy miał nawet 13 komentarzy, więc sobie takie teksty daruj :P . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SKiD Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Spoko, dzięki za komentarze. Jeszcze nie wszędzie zmieniłem grafikę więc mam jeszcze to do zrobienia. @Adriann Widać różnicę, trenowałem trochę i się opłaciło ale jeśli się bardziej postaram będzie jeszcze lepiej. @DarkTeam zaskoczyłeś mnie, nie uważałem że ktokolwiek by zapamiętał że on był policjantem. Bravo! @Sernat 400x400 rozmiar okna, dosyć wygodny a najlepsze jest to że nie rozciąga ani nie zmniejsza grafiki (większość 64x64) Jeszcze raz dzięki i czekam na więcej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Ranmus Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2011 Proszę o poprawę pierwszego posta do formularza zapowiedzi inaczej będę musiał zablokować temat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SKiD Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2011 Lepiej? Zastosowałem się do wzoru (oprócz wielkości czcionki). Mam nadzieję że wszystko jest teraz dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SKiD Opublikowano 9 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2011 Odświeżam, do głównego postu dodałem link do gry więc teraz możecie na własne oczy zobaczyć co i jak. Nie obchodzi mnie czy dostane pozytywne czy negatywne komentarze, chce poznać błędy i zalety gry więc walić śmiało. Dzięki! EDIT: Chciałem jeszcze dodać kilka rzeczy. Nie zniechęcajcie się do gry przez jej wolno rozkręcający początek, jak na razie myślę jak podkręcić w tym miejscu akcje. Muzyka w backgroundzie też ma być zmieniona (jak coś fajnego zrobię), wsadziłem ją tam żeby gra nie była zbyt cicha. Chyba to tyle, piszcie co myślicie. (Room w którym po angielsku wyskakują instrukcje na początku znika sam trzeba chwilkę poczekać) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się