Skocz do zawartości

OnSight - Alpha


Matthew

Rekomendowane odpowiedzi

Grę można pobrać tutaj: OnSightDemo

Jest to wersja alpha i do tego w drugim lvlu nie ma nic pożytecznego. W rogu ekranu pokazują się jakieś liczby ale zapomniałem jednej usunąć. Do wykonania 1 misja i można trochę pozwiedzać.

 

PS. Link nie będzie przez chwilę działać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy

daj w obiekcie który odpowiada za tekst depth=-999999 to wtedy będzie lepiej widać text, możesz też zmniejszyć prześwitywalność tła tekstu aby było lepiej widac go na czarnym tle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kuchnia jest tam gdzie jest dużo gostków. Jakie typy sterowania proponujesz? Problem w tym, że rysowanie mgły i tekstu jest w tym samym obiekcie.

 

A tak dla informacji:

Misje:

1. Znajdź 5 potrawek - w nocy w kuchni nie ma nikogo, prześpij się do 9 rano, a wjednym pomieszczeniu będzie mnóstwo gostków

2.Zabij Killo - Będzie trzeba zabić go w nocy, ale nie koniecznie. Aby do niego się dostać musisz znaleźć kilof, rozwalić ścianę,zabrać klucz, otworzyć drzwi do kolejnej celi, pójść w górę, rozwalić ścianę, zabić Killo (w pomieszczeniu są skrzynie z kasą ale są niepotrzebne, bo narazie nie można ich brać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nareszcie zrobiłem (robię) pożądną grę. Co do tekstu: Gdy robię dwa oddzielne obiekty w jednym draw przestaje działać. Gdy robię w jednym jest dobrze, ale tekst jest pod mgłą bo jest rysowany później tj. kod rysowania tekstu jest po kodzie mgły. Gdy zmieniam kolejność to mgła pokrywa cały obszar ,widoczny jest tylko czas.

 

EDIT: Już sobie poradziłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Idziesz w strone czerwonych drzwi obok nich są białe otwierasz je idziesz przez ten korytarz to cie zwalnia niewiem czemu dochodzisz do końca załatwiasz ochroniarza idziesz do pokoju gdzie kreci sie dużo ludzi ze stołów zbierasz 5 talerzyków idziesz spowrotem do gościa i daje nastepne polecenie.

 

P.S. Możliwe że popełniłem błedy pisałem na szybko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Już mówiłem, dam poprawkę^o^ Napisałem też że można przejść tylko jedną misję. Mam pytanie, grę robić:

1. Z dużą ilością małych roomów.

2. Z średnią ilością średnich roomów.

3. Z kilkoma gigantycznymi roomami.

Chodzi o zapamiętywanie pozycji obiektów, gdzie ma się stać po przejściu na następny level... Poprostu wybierzcie co wolicie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK! Ale mapy podzielę na epizody, np. W więzieniu, na wolności...

Pytałem się, bo przenoszenie obiektów jest trudne. Na przykład: Wejdę do roomu "Prison2" a w "Prison1" zaczynamy w celi. Gdy z roomu "Prison2" wejdę do roomu "Prison1" mam znaleźć się tam gdzie wszedłem do "Prison2" a nie zaczynać w celi i żeby przedmioty które zabrałem nie istniały. Nie wiem czy ktoś mnie zrozumiał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK! Ale mapy podzielę na epizody, np. W więzieniu, na wolności...

Pytałem się, bo przenoszenie obiektów jest trudne. Na przykład: Wejdę do roomu "Prison2" a w "Prison1" zaczynamy w celi. Gdy z roomu "Prison2" wejdę do roomu "Prison1" mam znaleźć się tam gdzie wszedłem do "Prison2" a nie zaczynać w celi i żeby przedmioty które zabrałem nie istniały. Nie wiem czy ktoś mnie zrozumiał.

Ustaw po prostu Presistent w roomie =D
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...