Skocz do zawartości

River City Fighters


Dudeski

Rekomendowane odpowiedzi

Tytuł: River City Fighters

 

Gatunek: Bijatyka strategiczna?

 

Opis:

 

Zasady gry są proste, choć mogą się wydawać skomplikowane.

Naszym zadaniem jest pokonanie przeciwnika szybciej niz on nas oraz zdobycie większej

ilości punktów.

 

Pod naszą postacią znajdują się trzy liczniki:

 

Chance: Jest to procentowa szansa na zadanie ciosu.

Im bliżej 100 tym większa szansa. Licznik ładuje się cyklicznie

 

Health: Ilość punktów życia. Każdy cios powoduje utratę 10 punktów.

 

Energy: Ilość możliwych do zadania ciosów. Po wyzerowaniu należy czekać na

ponowne przeładowanie

 

 

Oraz licznik dotyczący obydwu graczy...

 

Bonus: Licznik premiowych punktów, które dostaniemy po zakończonym pojedynku.

Licznik maleje cyklicznie.

 

 

 

2) Sterowanie

 

1. Gracz - przyciski Q/A/Z/Spacja - jest to ten sam cios, więcej klawiszy dodane dla wygody

2. Gracz - przyciski P/O/K/M/Enter - j/w

 

 

3) Tryby gry

 

Można grać zarówno samemu jak i z drugim graczem. Wyboru dokonujemy w menu

przy pomocy myszki

 

 

4) Liczba punktów

 

Punkty = Bonus + Życie + Energia

 

Dodam, że jeżeli ktoś rozpoznaje bohaterów tejże produkcji i kojarzą mu się oni z pewną brutalną grą sportową na Pegasusa, to zapraszam na kunio.pl lub na goalup.fora.pl (lub na mynetplay.pl - zawsze można pograć online) :)

I bardzo fajnie gra się na dwóch. Z kuzynem zawsze gramy w to, Zombie Run, no i Metal Sluga :)

 

Autorzy:

 

Programowanie: Andrzej Kowol (nicki Andrzej560/Dudeski)

Fabuła: Andrzej Kowol (nicki Andrzej560/Dudeski)

Grafika: Technos

Muzyka: Technos

 

 

Screeny:

 

https://gmclan.org/up6833_5_screen_rcr.html

 

Download:

 

https://gmclan.org/up6833_3_River_City_Fighters.html - mirror numero uno

http://www.andreas.comyr.com/index.php?nr=river - mirror numero due

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności
Dodam, że jeżeli ktoś rozpoznaje bohaterów tejże produkcji i kojarzą mu się oni z pewną brutalną grą sportową na Pegasusa

Chciałeś zapewne powiedzieć - wspaniałą bijatyką na NESa.

 

BARF!

 

Uwagi co do gry:

- Ciekawy pomysł na mechanikę, jeszcze takiego nie widziałem.

- Szkoda, że nie ma więcej postaci do wyboru. Gdyby były - mogłyby czymś się różnić od siebie, co urozmaiciłoby rozgrywkę (np. moc ciosu a szybkość rośnięcia Chance.)

- A może więcej niż jeden cios? Różne ciosy miałyby różne parametry (np. obrażenia wyższe o 5, ale za to szansa niższa o 50 punktów procentowych.)

- Warto by też dać możliwość wybrania sobie różnych scenerii walki.

- Licznik "Energy" jest na tyle duży, że nie ma znaczenia, bo trudno sobie wyobrazić pojedynek, w którym ze strony każdego gracza padnie więcej niż kilkadziesiąt ciosów.

- Warto by umieścić klawiszologię w samym programie.

 

Trzy gwiazdki na dobry początek :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jedna z niewielu ostatnio gier na GMC w które chciałem zagrać.

Przyjemnie się grało nie przyciąga na dłużej, monotonna, może gdyby dodać podskok, kucnięcie (mogło by to pełnić funkcje uniku) i kopnięcie (którym można by uderzyć przeciwnika jak podskoczy i jest w powietrzu)

Ogólnie jedna z lepszych gier ostatnio, daje 3.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za pozytywne opinie :)

 

Powiem tak. Gra pierwotnie miałabyć walką robotów na arenie, ale z racji faktu, że grafikiem

nie jestem a znajomy 'grafik' robi mi te 2 sprity od dwóch lat, to odrzuciłem projekt na dłuższy czas.

 

Potem pomysł był taki, aby wprowadzić Kunia.

 

 

Co do postów odnośnie ulepszenia gry, to miałem taki zamysł aby zrobić z tego 'turniej'

(8 postaci do wyboru - każda ma inną siłę ataku, inną szybkość ładowania paska, inną początkową wartość życia no i boss na końcu)

ale nie wiedziałem, czy gra się przyjmie. Teraz jak są pozytywne opinie to w wolnej chwili biorę się do pracy :)

 

 

A co myślicie o możliwości zagrania z kimś online? Osobiście powiem, że nigdy nie robiłem żadnej gry, w którą można grać online, ale jakby byli jacyś chętni to może bym coś pokombinował...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie znam sie na tworzeniu gier online, ale wydaje mi się że to powinno robić się od zera, tzn już w tej fazie w jakiej jesteś wiele elementów musi ulec zmianie w kodzie. Chyba nie da rady zrobić najpierw singla a później multi(no chyba że całą grę napisać od nowa), choc mogę się mylić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...