Dudeski Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Sierpnia 2011 Tytuł: River City Fighters Gatunek: Bijatyka strategiczna? Opis: Zasady gry są proste, choć mogą się wydawać skomplikowane. Naszym zadaniem jest pokonanie przeciwnika szybciej niz on nas oraz zdobycie większej ilości punktów. Pod naszą postacią znajdują się trzy liczniki: Chance: Jest to procentowa szansa na zadanie ciosu. Im bliżej 100 tym większa szansa. Licznik ładuje się cyklicznie Health: Ilość punktów życia. Każdy cios powoduje utratę 10 punktów. Energy: Ilość możliwych do zadania ciosów. Po wyzerowaniu należy czekać na ponowne przeładowanie Oraz licznik dotyczący obydwu graczy... Bonus: Licznik premiowych punktów, które dostaniemy po zakończonym pojedynku. Licznik maleje cyklicznie. 2) Sterowanie 1. Gracz - przyciski Q/A/Z/Spacja - jest to ten sam cios, więcej klawiszy dodane dla wygody 2. Gracz - przyciski P/O/K/M/Enter - j/w 3) Tryby gry Można grać zarówno samemu jak i z drugim graczem. Wyboru dokonujemy w menu przy pomocy myszki 4) Liczba punktów Punkty = Bonus + Życie + Energia Dodam, że jeżeli ktoś rozpoznaje bohaterów tejże produkcji i kojarzą mu się oni z pewną brutalną grą sportową na Pegasusa, to zapraszam na kunio.pl lub na goalup.fora.pl (lub na mynetplay.pl - zawsze można pograć online) :) I bardzo fajnie gra się na dwóch. Z kuzynem zawsze gramy w to, Zombie Run, no i Metal Sluga :) Autorzy: Programowanie: Andrzej Kowol (nicki Andrzej560/Dudeski) Fabuła: Andrzej Kowol (nicki Andrzej560/Dudeski) Grafika: Technos Muzyka: Technos Screeny: https://gmclan.org/up6833_5_screen_rcr.html Download: https://gmclan.org/up6833_3_River_City_Fighters.html - mirror numero uno http://www.andreas.comyr.com/index.php?nr=river - mirror numero due Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Korodzik Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Dodam, że jeżeli ktoś rozpoznaje bohaterów tejże produkcji i kojarzą mu się oni z pewną brutalną grą sportową na Pegasusa Chciałeś zapewne powiedzieć - wspaniałą bijatyką na NESa. BARF! Uwagi co do gry: - Ciekawy pomysł na mechanikę, jeszcze takiego nie widziałem. - Szkoda, że nie ma więcej postaci do wyboru. Gdyby były - mogłyby czymś się różnić od siebie, co urozmaiciłoby rozgrywkę (np. moc ciosu a szybkość rośnięcia Chance.) - A może więcej niż jeden cios? Różne ciosy miałyby różne parametry (np. obrażenia wyższe o 5, ale za to szansa niższa o 50 punktów procentowych.) - Warto by też dać możliwość wybrania sobie różnych scenerii walki. - Licznik "Energy" jest na tyle duży, że nie ma znaczenia, bo trudno sobie wyobrazić pojedynek, w którym ze strony każdego gracza padnie więcej niż kilkadziesiąt ciosów. - Warto by umieścić klawiszologię w samym programie. Trzy gwiazdki na dobry początek :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pamparampa Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2011 taka jakaś losowa ta gra. Nie przyciąga na długo. Chociaż może grając we dwóch jest ciekawiej (nie sprawdzałem) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Grower Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Jedna z niewielu ostatnio gier na GMC w które chciałem zagrać. Przyjemnie się grało nie przyciąga na dłużej, monotonna, może gdyby dodać podskok, kucnięcie (mogło by to pełnić funkcje uniku) i kopnięcie (którym można by uderzyć przeciwnika jak podskoczy i jest w powietrzu) Ogólnie jedna z lepszych gier ostatnio, daje 3. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Oryginalny pomysł +1 Muzyka +1 Grywalność + 0.5 (Szybko się nudzi) Grafika +1 Ogół +1 Kilka klawiszy=ten sam cios, mógłbyś dodać uniki(tjw),ale w końcu jakaś oryginalna, dobrze wykona gra 4.5/5. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2011 Całkiem spoko, w wersję bijatyki kunio kuna nie grałem (tylko w Kunio Kun no Nekketsu Soccer League) ale skoro już wiem, że coś takiego istniało to zabieram się za pobieranie. A na ocenę jak dla mnie jest za mało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dudeski Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Dzięki za pozytywne opinie :) Powiem tak. Gra pierwotnie miałabyć walką robotów na arenie, ale z racji faktu, że grafikiem nie jestem a znajomy 'grafik' robi mi te 2 sprity od dwóch lat, to odrzuciłem projekt na dłuższy czas. Potem pomysł był taki, aby wprowadzić Kunia. Co do postów odnośnie ulepszenia gry, to miałem taki zamysł aby zrobić z tego 'turniej' (8 postaci do wyboru - każda ma inną siłę ataku, inną szybkość ładowania paska, inną początkową wartość życia no i boss na końcu) ale nie wiedziałem, czy gra się przyjmie. Teraz jak są pozytywne opinie to w wolnej chwili biorę się do pracy :) A co myślicie o możliwości zagrania z kimś online? Osobiście powiem, że nigdy nie robiłem żadnej gry, w którą można grać online, ale jakby byli jacyś chętni to może bym coś pokombinował... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alwin Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Nie znam sie na tworzeniu gier online, ale wydaje mi się że to powinno robić się od zera, tzn już w tej fazie w jakiej jesteś wiele elementów musi ulec zmianie w kodzie. Chyba nie da rady zrobić najpierw singla a później multi(no chyba że całą grę napisać od nowa), choc mogę się mylić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sernat Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2011 Wystarczy w odpowiednich fragmentach kodu zaimplementować przesyłanie pakietów do serwera, a także ich odbiór. Ot, cała filozofia gry online. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się