I am Lord Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Postanowiłem że nie będę kończył tej retro platformówki z ligiM więc oddaję ją wam. Wszystko co w niej zrobiłem jest mojego autorstwa za wyjątkiem dźwięków, muzyki i skryptu: instance_place_list. Możecie sobie ten projekt modyfikować do woli. Może ktoś zechce to dokończyć ? :P Projekt był robiony w Gm8.1 w paczce znajduje się plik game.gmres, który umożliwia otwrzyć grę w GM8 [ bez fontów: fontHud ( arial size 8 ), fontMenu ( tahoma size 7) ]. wersja GM8.1 https://gmclan.org/up539_4_retro_open_source.html Edit: wersja GM8 bez czcionek https://gmclan.org/up539_4_retro_source_GM8.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jakim Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Gra fajna, estetyczna i sympatyczna; szkoda, że nie bierzesz się za wykończenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sernat Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Grafika jak i klimat wymiata ;) . Fajnie zagrać w grę, gdzie każdy element jest dopracowany i nie zaburza całej koncepcji ;) . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Sierpnia 2011 Od samego początku traktowałem ten projekt jako eksperyment, chciałem się tylko sprawdzić czy potrafię zrobić coś z płynną animacją i fizyką, w tydzień. No i nie udało się, przekroczyłem limit. Jak się okazało ku mojemu zdziwieniu najwięcej czasu pochłonął mi level design, a na początku myślałem że będzie to grafika i dobór dźwięków. Dźwięki są akurat moimi ripami z gier z nesa poddanymi modyfikacjami w audacity. Muzyka jest midem z gry A Nightmare On Elm Street (nes) z wywaloną 1 ścieżką dźwiękową, sample z mida nie brzmią jak te klasyczne 8 bitowe z nesa więc przekonwertowałem to wszystko w programie GXSCC i audacity. MIDI > GXSCC (8bit wave) > Audacity (mp3) Przy okazji nauczyłem się rysować w miarę płynną animację postaci, wcześniej wychodziły mi strasznie sztuczne. Jak bym miał ułożyć procentowy rozkład czasu to wyszło by mniej więcej coś takiego: kodzenie - 10% grafika - 30% dźwięki i muzyka 20% level design 40% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się