Piotrek1910 Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 To nie działa brakuje jakiegoś pliku MSVCR100.dll Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 http://www.microsoft.com/download/en/details.aspx?id=5555 swoją drogą autor powinien umieścić info że ten dll wymaga tego redista. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek1910 Opublikowano 11 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 Mam nadzieje że to działa na xp windows Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 11 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Lipca 2011 Działa, nawet nie wiedziałem że będzie trzeba redista,dopiero niedawno zacząłem używać vc++. EDIT:Poprawiona wersja https://gmclan.org/up7191_4_archv3.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek1910 Opublikowano 14 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 Ej a można zmienić typ pliku np. .pak ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 14 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2011 Tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek1910 Opublikowano 15 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2011 A jak ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 15 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2011 Zmieniasz nazwę pliku na nazwa.dat i w gm też w komendach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek1910 Opublikowano 15 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2011 Stworzyłem plik pak.dat a w pliku object1 jest tak GML init_arch(); global.background1=background_add_zip("pak.dat","bg.jpg","",0,1); global.sprite1=sprite_add_zip("pak.dat","airplane5.gif","",1,1,1,0,0); global.sprite2=sprite_add_zip("pak.dat","airplane6.gif","",1,1,1,0,0); global.sprite3=sprite_add_zip("pak.dat","airplane7.gif","",1,1,1,0,0); global.sprite4=sprite_add_zip("pak.dat","airplane8.gif","",1,1,1,0,0); global.sound1=sound_add_zip("pak.dat","beet.wma","",1) room_goto(room1) i pisze ERROR in action number 1 of Create Event for object object2: Sound does not exist. jak włącze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 15 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2011 A masz w archiwum "beet.wma"? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek1910 Opublikowano 15 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2011 Tak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 15 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2011 A co masz w create object2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek1910 Opublikowano 15 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2011 To jest twój przykład tylko zmieniłem ten pak.dat GML sound_play(global.sound1) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 15 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2011 Mi działa https://gmclan.org/up7191_4_archa8bda.html. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek1910 Opublikowano 15 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2011 I tak nie działa Add:Ja mam to coś na xp'u jakiś redist to aby działało ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 15 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2011 Nadal to samo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek1910 Opublikowano 15 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2011 No co ja mam zrobić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 15 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2011 Zobacz co zwraca sound_add_zip("pak.dat","beet.wma","",1) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek1910 Opublikowano 15 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2011 Ale co ? XD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 15 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2011 init_arch(); global.background1=background_add_zip("pak.dat","bg.jpg","",0,1); global.sprite1=sprite_add_zip("pak.dat","airplane5.gif","",1,1,1,0,0); global.sprite2=sprite_add_zip("pak.dat","airplane6.gif","",1,1,1,0,0); global.sprite3=sprite_add_zip("pak.dat","airplane7.gif","",1,1,1,0,0); global.sprite4=sprite_add_zip("pak.dat","airplane8.gif","",1,1,1,0,0); global.sound1=sound_add_zip("pak.dat","beet.wma","",1) show_message(global.sound1) room_goto(room1) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek1910 Opublikowano 15 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2011 nadal nic. Add:A czy w arch.dll nie powinno być jakieś liniki do pliku .dat Bo teraz patrze a tam jest tylko rar i zip ! GML global.ExtractRar = external_define( 'arch.dll', 'ExtractRar', dll_stdcall, ty_string, 2, ty_string, ty_string ); global.ExtractZip = external_define( 'arch.dll', 'ExtractZip', dll_stdcall, ty_string, 3, ty_string, ty_string, ty_string ); global.ExtractZipUrl = external_define( 'arch.dll', 'ExtractZipUrl', dll_stdcall, ty_string, 3, ty_string, ty_string, ty_string ); global.CreateZip = external_define( 'arch.dll', 'CreateZip', dll_stdcall, ty_string, 3, ty_string, ty_string, ty_string ); global.LoadFileZip = external_define( 'arch.dll', 'AddFile', dll_stdcall, ty_string, 3, ty_string, ty_string, ty_string ); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 15 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2011 Ale co się wyświetla. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek1910 Opublikowano 15 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2011 Najpierw a potem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 15 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2011 Podmień sound_add_zip GML /////////// //Wypakowywuje archiwum zip //argument0 - nazwa archiwum //argument1 - nazwa pliku //argument2 - haslo,jesli brak wpisz " " //argument3 - kind //Zwraza sound /////////// var a,b; a=external_call(global.LoadFileZip ,argument0 ,argument1 ,argument2 ); show_message(a+argument1) b=sound_add(a+argument1,argument3,1); file_delete(a+argument1); return b; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek1910 Opublikowano 15 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lipca 2011 A nie już działa włączyłem jeszcze raz projekt i działa ! Ej a da się zrobić loading że np pisze ile się załadowało np 57% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 16 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2011 Zrobię przykład z jakieś 30 min. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 16 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2011 Chell, od tej pory jesteś moim idolem :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madness Opublikowano 16 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2011 Ja pierdole, Piotrek, ty to jesteś głupszy niż to ustawa przewiduje Weź daj se na luz, nie ma co się denerwować. Prawdą jest że Piotrek jak gdyby czasami nawet nie próbował myśleć nad czymś tylko zadaje pytania, zanim sam spróbuje coś ogarnąć.A co do cb Piotrek, chyba umiesz obliczać z liczby procenty no nie? EDIT:Zmienne myśle że już ogarniasz skoro gre już jedną zrobiłeś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ediepl Opublikowano 16 Lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2011 CREATE: GML init_arch(); akt="spr" lspr=4 lbg=1 lsound=1 razem=lsound+lbg+lspr teraz=0 spr[0]="airplane5.gif" spr[1]="airplane6.gif" spr[2]="airplane7.gif" spr[3]="airplane8.gif" bg[0]="bg.jpg" sound[0]="beet.wma" i=0 j=0 k=0 DRAW: GML if k>lsound {room_goto(room1)} draw_rectangle(x,y,x+100,y+20,1) if (akt="spr") { global.sprite=sprite_add_zip("arch.zip",spr,"lol",1,1,1,0,0); teraz+=1 i+=1 if i=lspr {akt="bg"} } if (akt="bg") { global.background[j]=background_add_zip("arch.zip",bg[j],"lol",0,1); teraz+=1 j+=1 if j=lbg {akt="sound"} } if (akt="sound"){ global.music[k]=sound_add_zip("arch.zip",sound[k],"lol",1) teraz+=1 k+=1 if k=lsound {akt=""; k+=1} } if razem=teraz {draw_rectangle_color(x+1,y+1,x+(99),y+19,250,250,250,250,0)}else{ draw_rectangle_color(x+1,y+1,x+(99/(razem-teraz)),y+19,250,250,250,250,0) } EDIT:Poprawka(robiło przeskoki): DRAW: GML if k>lsound {room_goto(room1)} draw_rectangle(x,y,x+200,y+20,1) if (akt="spr") { global.sprite=sprite_add_zip("arch.zip",spr,"lol",1,1,1,0,0); teraz+=1 i+=1 } if (akt="bg") { global.background[j]=background_add_zip("arch.zip",bg[j],"lol",0,1); teraz+=1 j+=1 } if (akt="sound"){ global.music[k]=sound_add_zip("arch.zip",sound[k],"lol",1) teraz+=1 k+=1 if k=lsound {akt=""; k+=1} } if razem=teraz {draw_rectangle_color(x+1,y+1,x+(199),y+19,250,250,250,250,0)}else{ draw_rectangle_color(x+1,y+1,x+(199*(teraz/razem)),y+19,250,250,250,250,0) } draw_set_halign(fa_center) draw_set_valign(fa_center) draw_text(x+100,y+10,string((teraz/razem)*100)+"%") if akt="spr" && i=lspr {akt="bg"} if akt="bg" && j=lbg {akt="sound"} Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek1910 Opublikowano 16 Lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lipca 2011 Tylko że to nie działa pisze: ___________________________________________ ERROR in action number 1 of Create Event for object object2: Error in code at line 1: sound_play(global.sound1) ^ at position 19: Unknown variable sound1 ___________________________________________ ERROR in action number 1 of Draw Event for object object2: Error in code at line 1: draw_background(global.background1,0,0) ^ at position 24: Unknown variable background1 ___________________________________________ ERROR in action number 1 of Draw Event for object object3: Error in code at line 1: draw_sprite(global.sprite2,1,x,y) ^ at position 20: Unknown variable sprite2 ___________________________________________ ERROR in action number 1 of Draw Event for object object4: Error in code at line 1: draw_sprite(global.sprite3,1,x,y) ^ at position 20: Unknown variable sprite3 ___________________________________________ ERROR in action number 1 of Draw Event for object object5: Error in code at line 1: draw_sprite(global.sprite4,1,x,y) ^ at position 20: Unknown variable sprite4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się