Compi Opublikowano 15 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2011 Witam! Chciałbym wam przedstawić grę nad którą pracuje ThunderWare (Compi & Fervi). Pewnie myślicie sobie, to kolejny shooter bazujący na przykładzie z Yoyogames. Jednak CAGE bazuje na Silver Engine nad którym pracuję już kilka miesięcy. Fabuła kręci się w okół kilku żołnierzy, starających się zwalczyć zagrożenie w strefie miejskiej. Zagrożeniem tym są ludzie zarażeni przez jakiegoś wirusa albo innego syfu wyprodukowanego w tajnych laboratoriach N.A.S.D.A.Cu. Strefa ta to dokładniej zabudowania i tereny wiejskie; ma około 10 km średnicy. Na jej terenie toczy się nieustanna walka o przeżycie. Strefa jest objęta kwarantanną. W sumie to zalążek. Mam zamiar dodać jeszcze jakieś wątki. Wbrew pozorom, główny bohater nie ratuje świata, ani nic w tym stylu. Teraz trochę o silniku. Gra to old-schoolowy shooter. Technicznie jest podobna do pierwszych wstrząsów. Jednak udało nam się dodać shadery (Dzięki dla PsychiXa). Jest też system particli, obsługa modeli itp. Tutaj zamieszczam parę screenów:SP:https://gmclan.org/uploader/3899/enemies1.jpghttps://gmclan.org/uploader/3899/miecho.jpghttps://gmclan.org/uploader/3899/cage_dm.jpghttps://gmclan.org/uploader/3899/cage6.jpghttps://gmclan.org/uploader/3899/cage4.jpghttps://gmclan.org/uploader/3899/cage5.jpghttps://gmclan.org/uploader/3899/cage2.jpghttp://www.crackng.yoyo.pl/cage.pngMP:https://gmclan.org/uploader/3899/cage3.jpghttps://gmclan.org/uploader/3899/water.jpgFeatures: -Modowalność silnika gry [done] -Edytor lokacji [done] -Silnik 3d, nie 2.5d [done] -Obsługa modeli md2, md3 [done] -Kilka trybów multiplayer (DM, TDM, One Shoot One Kill, Ghost) [almost done] -Boty do MP [almost done] -Kilka rodzajów potworów [done] -HDR [ 30% ] -Multiplatformowość (Linux, Win) [done ] Mam nadzieję, że ta gierałka przypadnie wam do gustu! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
baca Opublikowano 15 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2011 Grafika z czasów Quake 3 :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Compi Opublikowano 15 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2011 Uważam to za komplement. A'propo (dobrze?), multiplayer już prawie gotowy! Myślę że za kilka tygodni pre-alpha demo ujrzy światło dzienne. Aktualnie nie mam kompa (narkotesty <_<) ale myślę, że jeszcze tydzień i wrócę do pracy! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nickolas Opublikowano 15 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2011 Bedzie dostepna na linuxa ? :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Compi Opublikowano 15 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2011 Bedzie dostepna na linuxa ? :) Na Ubuntu powstały pierwsze linijki :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nickolas Opublikowano 15 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2011 Czyli rozumiem, iż będzie też na inne dystrubucje. Fajnie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 15 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2011 Tylko żeby mapy do multiplayera (i w sumie do SP też) były zróżnicowane, a nie tylko betonowe pomieszczenia i kilka beczek. I mnóstwo secret areas! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Compi Opublikowano 15 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2011 [...] a nie tylko betonowe pomieszczenia i kilka beczek. I mnóstwo secret areas! Betonowe ściany to podstawa. A w aktualnych bonusowych mapkach jest dużo ładnych pań :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kriso99 Opublikowano 15 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2011 :w00t2: świetne :lubieto: czekam na pierwsze wydanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 15 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2011 I mnóstwo secret areas! :lubieto: +1 Na kiedy planujecie demko? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Compi Opublikowano 15 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2011 https://gmclan.org/uploader/3899/water.jpg Kolejny screen. @TOPIC Myślę że pierwsze demo wyjdzie za max. trzy tygodnie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bedziom Opublikowano 15 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2011 Świetnie!! Czekam ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 15 Czerwca 2011 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2011 Zapowiada się wyjątkowo nudnie i brzydko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phoenix Opublikowano 15 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2011 Jednak co Quake to Quake... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Compi Opublikowano 15 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2011 Zapowiada się wyjątkowo nudnie i brzydko. Masz rację, od teraz zaczynam robić kolorowe puzzle! <_< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 15 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2011 Proponuję odpuścić falowanie wody i dać animowaną teksturę. E: Reflaction? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Compi Opublikowano 15 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2011 Proponuję odpuścić falowanie wody i dać animowaną teksturę. E: Reflaction? Fakt, literówa. Nad falowaniem męczyłem się cały tydzień, nie mam zamiaru tego teraz zamieniać na teksturę. To tak jakby własne dziecko, które uczyliście śpiewać, zamienić na CD (albo coś w tym stylu :P) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 15 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2011 To daj chociaż w opcjach, żeby dało się zmienić, albo popraw (np. zmniejsz wysokość fali), bo teraz wygląda paskudnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Compi Opublikowano 15 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2011 To daj chociaż w opcjach, żeby dało się zmienić, albo popraw (np. zmniejsz wysokość fali), bo teraz wygląda paskudnie. Tego screena robiłem przed miesiącem, trochę się zmieniło. Aktualnie nie mam dostępu do kodu, a binarkę mam sprzed kilku dni. E: W opcjach można całkowicie wyłączyć falowanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 15 Czerwca 2011 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2011 Masz rację, od teraz zaczynam robić kolorowe puzzle! <_< Ależ mnie zjechałeś, po takiej ripoście chyba porzucę mój projekt kolorowych puzzli. Tylko nie wiem jakie on ma akurat znaczenie jeśli chodzi o twoją gierkę ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dyzmek Opublikowano 15 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2011 ciekawie się zapowiada , już nie mogę się doczekać mam parę pomysłów więc jak byś był zainteresowany to pisz a co do gry 5 leci :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MXQ Opublikowano 15 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2011 Tylko nie wiem jakie on ma akurat znaczenie jeśli chodzi o twoją gierkę ;) Zwyczajnie 'oddał' Ci za: "Zapowiada się wyjątkowo nudnie i brzydko." @TOPIC mnie nie przekonują takie gry 3d :( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 15 Czerwca 2011 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2011 Zwyczajnie 'oddał' Ci za: "Zapowiada się wyjątkowo nudnie i brzydko." Tylko, że w tym temacie chyba nie dyskutujemy o mojej grze, a o jego. btw: up +1: jak już robić 3d to porządnie, a nie byle co. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Compi Opublikowano 15 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2011 Skąd wiesz skoro nie grałeś. Nie ocenia się książki po okładce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mentoss Opublikowano 15 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2011 Poza tym, grafika przypomina mi tą z Unreala. Jest dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Compi Opublikowano 15 Czerwca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2011 Dzięki. Niedługo się postarać nagrać gameplaya, to wtedy będziecie mieli co oceniać :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LionX Dagger Opublikowano 15 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2011 No no wygląda całkiem ciekawię, jednak zastanawiam się czy nie za wcześnie na zapowiedź :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 15 Czerwca 2011 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2011 Skąd wiesz skoro nie grałeś. Nie ocenia się książki po okładce. Po prostu zauważyłem zero elementów odróżniających tę grę od innych multi shooterów poza gorszą grafą i dużo mniejszą ilością featurerów, chyba że po prostu jeszcze nie wypisaliście listy ciekawostek jakie znajdziemy w grze bo takich nie znalazłem. Nie ocenia się po okładce ale jakoś tego nie mówisz tym co pisza "NIE NO SUPCIO GIERA 5/5", huh? Jeśli wrzucasz tu tylko tyle to licz, że ja to będę oceniać po tym co widzę, a nie po tym co nawet nie opisałeś, a sam sobie mam to wyobrazić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 15 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2011 Ciemność chyba po to by ukryć brak assetów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MXQ Opublikowano 15 Czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Czerwca 2011 już wolałbym zagrać w starego wolfenstein'a, przykro mi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się