Skocz do zawartości

Częstotliwość wystrzału


Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem. Zrobiłem obiekt, gracza, który strzela pociskami. Działa to tak, jak w GTA2. Jest jednak problem, bo strzela on jak z karabinu, a ja nie wiem jak spowolnić częstotliwość wystrzałów.

 

Tu daję plik z projektem strzelania:

http://rapidshare.de/files/26881859/gierka.gm6.html

 

Jeżeli ktoś mógłby mi pomóc, byłbym bardzo wdzięczny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety ten kod mi nie pomógł. Bohater wystrzeliwuje kule i one jakby ustawiają się w kolejce, gdy puszczę klawisz strzału (ctrl) dopiero nabierają właściwej prędkości. kiedy znów przycisnę klawisz strzału, znów robi się 'kolejka' a kule już wystrzelone zatrzymują się w miejscu.

 

Tu daje plik .exe z tym efektem:

http://rapidshare.de/files/26937332/gierka.exe.html

 

Chyba jednak będę musiał zrobić to w klockach..

 

EDIT

Matthew_Kane DZIĘKI WIELKIE! Dokladnie o to mi chodziło!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy

ja zawsze robię tak:

 

w create:

strzal=true;

 

jak strzelasz: (keyboard czy co tam masz)

if strzal
{
instence_create(...);
strzal=false;
alarm[0]=10;
}

 

alarm0:

strzal=true;

 

no i masz przerwę 1/3 sekundy pomiędzy strzałami (bo prędkość rooma to 30, zatem ustawiając alarm na 10 mamy 1/3 sekundy)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...