Neko Rushi Opublikowano 24 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2006 Mam problem. Zrobiłem obiekt, gracza, który strzela pociskami. Działa to tak, jak w GTA2. Jest jednak problem, bo strzela on jak z karabinu, a ja nie wiem jak spowolnić częstotliwość wystrzałów. Tu daję plik z projektem strzelania: http://rapidshare.de/files/26881859/gierka.gm6.html Jeżeli ktoś mógłby mi pomóc, byłbym bardzo wdzięczny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 24 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2006 Zobacz przykład 1944 czy tam 1942 (nie pamiętam jak się nazywał xD ) dołączony do Game Makera. Tam jest pokazane jak to zrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Neko Rushi Opublikowano 24 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2006 Spojrzałem na ten przykład (nazywa się 1945 ;pp) i rzeczywiście to jest to czego mi trzeba, ale mój projekt jest napisany skryptem, a tam wszystko jest na klockach. Znacie sposób zrobienia tego w skrypcie, czy mam od nowa zrobić to na klockach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 24 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2006 O ile dobrze pamiętam, jest tam użyty klocek Sleep. Tak więc, ten kod ci pomoże sleep(ilosc_milisekund); PS. Ciągle przypuszczam, bo nie mam GM wgranego ;p . Jakby to nie był klocek sleep, to powiedz jaki, to ci pomogę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Micanser Opublikowano 24 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2006 Sciągnij ActionDecoder (czy jakoś tak) z tej strony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matthew Opublikowano 25 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2006 https://gmclan.org/up1096_11_gierka_modified_by_MKane.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Neko Rushi Opublikowano 25 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2006 Niestety ten kod mi nie pomógł. Bohater wystrzeliwuje kule i one jakby ustawiają się w kolejce, gdy puszczę klawisz strzału (ctrl) dopiero nabierają właściwej prędkości. kiedy znów przycisnę klawisz strzału, znów robi się 'kolejka' a kule już wystrzelone zatrzymują się w miejscu. Tu daje plik .exe z tym efektem: http://rapidshare.de/files/26937332/gierka.exe.html Chyba jednak będę musiał zrobić to w klockach.. EDIT Matthew_Kane DZIĘKI WIELKIE! Dokladnie o to mi chodziło! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 25 Lipca 2006 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2006 ja zawsze robię tak: w create: strzal=true; jak strzelasz: (keyboard czy co tam masz) if strzal { instence_create(...); strzal=false; alarm[0]=10; } alarm0: strzal=true; no i masz przerwę 1/3 sekundy pomiędzy strzałami (bo prędkość rooma to 30, zatem ustawiając alarm na 10 mamy 1/3 sekundy) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Neko Rushi Opublikowano 25 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2006 Bardzo wam wszystkim dziękuję, ale Matthew_Kane jako pierwszy rozwiązał mój problem. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się