Skocz do zawartości

mechFox


Jaklub

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 256
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Powiedz szczerze, inspirowałeś się Raymanem 3 ;) ?

nie, zrzynam głównie ze starszych części Sonica i Bionic Commando. szczerze mówiąc, nie grałem w żadne nowsze części Raymana niż oryginał (jedynie je widziałem).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cała gra Rayman 3 polega na wykorzystaniu faktu, iż bohater może za pomocą zebranych puszek zmieniać przeznaczenie swoich rąk :) . Tutaj jest chyba podobnie. Ręce mechaniczne, ręce zwykłe, ręce do wspinania się po suficie.

 

A w ogóle Raymana to mi przypomina ten młot, który trzyma bohater w pewnym momencie :P . Tylko tam się rozwalało w jakimś evencie swoich przeciwników tak brutalnie =) .

 

Jeśli gra także będzie zawierała różne eventy / bonusy - to nie wierzę, że się nie wzorowałeś :P .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cała gra Rayman 3 polega na wykorzystaniu faktu, iż bohater może za pomocą zebranych puszek zmieniać przeznaczenie swoich rąk :) . Tutaj jest chyba podobnie. Ręce mechaniczne, ręce zwykłe, ręce do wspinania się po suficie.

 

A w ogóle Raymana to mi przypomina ten młot, który trzyma bohater w pewnym momencie :P . Tylko tam się rozwalało w jakimś evencie swoich przeciwników tak brutalnie =) .

 

Jeśli gra także będzie zawierała różne eventy / bonusy - to nie wierzę, że się nie wzorowałeś :P .

w tych czasach kiedy tak wiele gier zostało już stworzonych, bardzo trudno stworzyć jest bohatera oryginalnego, który nie posiadałby cech postaci wykreowanych wcześniej (to samo tyczy się lokacji bossów czy powerupów).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to są cały czas jedne, metalowe ręce, które nie zmieniają się w ciągu gry wcale. koncept wielofunkcyjnych dłoni w platformówkach jest dużo starszy niż myślisz. pojawił się choćby właśnie w Bionic Commando czy Ristar.

młotek to również nic unikalnego. już w 1981 roku Mario niszczył beczki za pomocą młotka w Donkey Kongu.

eventy i bonusy - wzorowanie się na Raymanie 3? czy Rayman 3 jest jedyną platformówką w jaką grałeś?

 

edit: zapomniałem w końcu dodać, że koncept chodzenia po suficie jest porzucony. jest to zbyt łatwe w użyciu i mało efektowne. ale nie mogę zaprzeczyć że mógł on przypominać Raymana 3.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

eventy i bonusy - wzorowanie się na Raymanie 3? czy Rayman 3 jest jedyną platformówką w jaką grałeś?

Tak. Poza Rayman 2, Rayman, Rayman M i innymi spin-offami ;P .

młotek to również nic unikalnego. już w 1981 roku Mario niszczył beczki za pomocą młotka w Donkey Kongu.

Nie chodzi o to przecież. Chodzi o moje subiektywne odczucia na temat tego, jak grę postrzegam ;) .

to są cały czas jedne, metalowe ręce, które nie zmieniają się w ciągu gry wcale. koncept wielofunkcyjnych dłoni w platformówkach jest dużo starszy niż myślisz. pojawił się choćby właśnie w Bionic Commando czy Ristar.

Równie dobrze mogę powiedzieć, że pojawił się w Crysisie. Tylko, że od tego, jak to działa i jakie ma znaczenie, zależy fabuła :) .

 

A ja nie wierzę, że nie jesteś multikontem dziab.

A ja nie wierzę, że jestem taką mendą i kliknąłem report.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak. Poza Rayman 2, Rayman, Rayman M i innymi spin-offy ;P .

polecam odpalić jakąś trójwymiarową część Super Mario. masz tam i bonusy, i eventy (jeśli mówiąc eventy masz na myśli furę rzeczy do zrobienia na każdej mapie).

Nie chodzi o to przecież. Chodzi o moje subiektywne odczucia na temat tego, jak grę postrzegam .

spoko, po prostu Rayman 3 nie jest jedną z pozycji, na których się do tej pory wzorowałem.

Równie dobrze mogę powiedzieć, że pojawił się w Crysisie. Tylko, że od tego, jak to działa i jakie ma znaczenie, zależy fabuła .

z całą pewnością mogę ci powiedzieć, że zastosowanie łapy bardziej przypomina Bionic Commando niż Raymana - tutaj służy tylko do przemieszczania się i zbierania pałerapów. wrogów nią nie ubijesz.

 

edit: wygląda na to, że muszę zaaktualizować pierwszy post.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

polecam odpalić jakąś trójwymiarową część Super Mario. masz tam i bonusy, i eventy (jeśli mówiąc eventy masz na myśli furę rzeczy do zrobienia na jednej mapie).

Hmm, no nie do końca to mam na myśli. Chodzi mi głównie o nagłą zmianę rozgrywki, szansę do zdobycia masy punktów / zabica bossa.

z całą pewnością mogę ci powiedzieć, że zastosowanie łapy bardziej przypomina Bionic Commando niż Raymana - służy tylko do przemieszczania się i zbierania pałerapów.

Nie wiem, nie grałem jeszcze ani w Bionica, ani w twoją grę ;) .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm, no nie do końca to mam na myśli. Chodzi mi głównie o nagłą zmianę rozgrywki, szansę do zdobycia masy punktów / zabica bossa.

wydaje mi się, że właśnie coś takiego pojawia się w Super Mario 64, ale ponieważ nie grałem w Raymana 3 (i nie bardzo pamiętam tę pozycję), nie jestem w stanie określić, czy właśnie o to ci chodzi.

takie rzeczy mogą się pojawić w mojej grze, ale teraz ich nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szósty screen mnie w takim razie interesuje :) . Tzn. ciekaw jestem, co to jest.

 

2 kolumna, 3 rząd.

więc chodzi ci o bonusowe stejdże? określenie "eventy" zmyliło mnie. ;p też oklepany koncept, ale muszę przyznać, że pamiętam coś takiego w Raymanie 3. tam się jeździło po drągach na desce, amirite?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

TO CHYBA RIPOFF MINECRAFTA, tam było skakanie i atakowanie chyba też, więc....

 

nawet zbieranie czegoś tam było, nie wiem czy punktów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

panowie, jest sprawa.

 

z pewnych powodów poprzednie dwa pliki gmk nie zostaną już użyte.

 

od jakiegoś czasu pracuję nad wersją mechFoxa napisaną w C++, wykorzystując zrobione grafiki i poziomy. projekt ładnie śmiga na Wii, tyle że pisze mi się go cholernie wolno. mogę też zrobić nowy plik gm81 i odbudować dotychczasowy progress (sam trzon gry powinien zająć góra dwa dni).

 

dobrą stroną pierwszego pomysłu byłoby to, iż ewentualne porty zajmą mi dużo mniej czasu, drugiego - że wy zagracie szybciej.

 

ankieta.

 

edit: pierwszy pomysł w poście to opcja druga w ankiecie, bo coś mi się po drodze pomieszało ;p

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na Nintendo Wii?

nie, na chleb

Rób w GM Bo nie skńczysz!:D

PS: Jworms jeszcze żyje,z tego co pamiętam miało podobną metamorfozę?;>

to już będzie druga, inne ledwo przeżywały pierwszą.

 

ankietę zostawię jeszcze na tydzień, bo widzę że ciekawe rzeczy się robią

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z własnego doświadczenia widzę że za bardzo kombinujesz,oby ci sie przez to nie znudził projekt

ankieta ma mi ułatwić kontynuowanie projektu (w tej czy innej formie).

 

krąży za mną od lat.

https://forum.gmclan.org/index.php?showtopic=1432

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...