MB22 Opublikowano 19 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2011 Tworze system questów i w kodzie mam zapisane: GML if global.level = global.wlvl//jezeli level jest równy wymaganemu levelowi { q=true } else if global.level > global.wlvl { q=true } else if global.level < global.wlvl { q=false } Po właczeniu gry wyskakuje błąd: GML ___________________________________________ COMPILATION ERROR in Script: q_system Error in code at line 11: if global.level = global.wlvl ^ at position 2: Only 1- and 2-dimensional arrays are supported. Co tu jest zle? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 19 Marca 2011 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2011 Pokaż poprzednie 10 linijek, prawdopodobnie tam jest błąd. Edit: btw. dlaczego nie użyjesz >= żeby dwa pierwsze warunki zamienić w jeden ? GML if global.level >= global.wlvl {q = true;} else {q = false;} Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MB22 Opublikowano 19 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2011 GML global.q=0 global.maxq=10 if global.q < global.maxq { global.q+=1 } global.q = global.nrq and global.pg and global.sq and global.wlvl[global.nrq, global.pq, global.sq, global.wlvl] if global.level >= global.wlvl {q = true;} else {q = false;} Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 19 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2011 global.q = global.nrq and global.pg and global.sq and global.wlvl[global.nrq, global.pq, global.sq, global.wlvl] Dałeś tu tablicę 4ro wymiarową, a gm wspiera tylko 1no lub dwuwymiarowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 19 Marca 2011 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2011 Pomijam już fakt, że najpierw zwiększasz global.q, a potem resetujesz na 1 lub 0 (bo and zwraca tylko takowe). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 19 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2011 Właściwie po co taki kod? Wystarczy przy zwiększaniu lvla sprawdzać u każdego 'questgivera', czy bohater ma wymagany level, jeśli tak, to aktywuj questa, a jak nie, to nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się