Cordoba Opublikowano 12 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2011 Tytuł: The best Way Opis: Gra polega na tym, aby doprowadzić naszego bohatera do wyznaczonego punkty, a przy tym zdobywać jak najwięcej punktów. Zdobywamy punkty za to jaką drogę stworzymy naszemu bohaterowi,jeżeli będzie to prosta droga tzn. będzie na niej mało punktów, to liczba zdobytych przez nas punktów będzie mniejsza, gdy stworzymy naszemu bohaterowi skomplikowaną drogę,pełną punktów. Jak grać: Najpierw kliknij prawy przycisk ( raz ) w miejscu gdzie chcesz, aby nasz bohater szedł początkowo, potem przesuwaj myszkę tak,aby punkty były blisko siebie, jeżeli już zrobiliśmy drogę do wyznaczonego punkty, klikamy prawy przycisk , aby wyłączyć tworzenie drogi , a następnie klikamy lewy przycisk, by nasz bohater wystartował. Download: https://gmclan.org/up6767_4_The_best_Way.html Autor: - Cordoba Screeny: https://gmclan.org/up6767_6_f6167db3a1.html https://gmclan.org/up6767_6_5d103cfd61.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ILOSZ Opublikowano 12 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2011 Pobrałem, oceniam: Grafika 3/5 (nic specjalnego, ale przynajmniej dopracowana) Rozbudowanie 2/5 (tylko trzy plansze) Grywalność 1/5 (dużo błędów, o których niżej) Plusy: Za pomysł: +1 Minusy: Przy szybkim ruchu myszą czasami te punkty stawiają się co drugie pole, a jak się tego nie zauważy, to nie da się potem powtórnie edytować trasy, tylko trzeba ją robić od początku. Małe to wyzwanie dla umysłu: Powinna być np. ograniczona liczba tych żótych, bonusowe punkty, przeszkadzajki, obszar na którym nie da się zmieniać kierunku itp. Wiem że chodzi o zebranie jak największej ilości punktów, ale od razu widać na mapie, w którym miejscu i jak wykożystać różnorakie wgłębienia itp. Błąd: Ogółem: 2+/5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cordoba Opublikowano 12 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2011 tylko nie wiem skąd ten błąd... ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TheMarcQ Opublikowano 12 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2011 stad ze zamiast zapisac gre do liku w katalogu gry zapisujesz to do katalogu w ktorym tworzyles gre (c:/users/biuro/desktop/milosz...), zmien to Miloszu e: np. save_game(working_directory+'nazwaplikuzapisu'); nie pamietam dokladnie jak brzmiala ta funkcja z directory ale chyba wlasnie tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ILOSZ Opublikowano 12 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2011 Wystarczy samo save_game('nazwaplikuzapisu'); , bo GM automatycznie bierze sobie ten (tą?) working_directory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 12 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2011 @Up x2 working_directory nie zawiera w sobie "/" na końcu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MXQ Opublikowano 12 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2011 nie za bardzo podoba mi się za bardzo kolorystyka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kimonek Opublikowano 13 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2011 Grafika troszkę rażąca w oczy ( dla niektórych ) , pomysł fajny . Ocena tak jakoś na 3,5 / 5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 13 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2011 Nic specjalnego w grafice i gameplayu, gra nie wymaga myślenia a taki był zamiar. + Jakiś bug z punktami że można sobie je nabijać stawiając patha na siebie. Menu nie wycentrowane. 2/5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi