Kazik1 Opublikowano 7 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 Jak zrobić kamerkę w 3d żeby się obracała wokuł bochatera obj_man (coś jak w gta sa) kamera musi być zza pleców. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawka83 Opublikowano 7 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 Hmmm zapewne przyda ci się opcja d3d_set_projection :B Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik1 Opublikowano 7 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 no na razie mam taką kamerkę GML d3d_set_projection(64,64,32,obj_man.x,obj_man.y,10,0,0,1); ale to jeszcze nie taka o jaką mi chodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 7 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 dirXY to kierunek obj_man na płaszczyźnie XY. Inaczej mówiąc kierunek w którym twój bohater patrzy. GML d3d_set_projection(obj_man.x + lengthdir_x(64,-dirXY),obj_man.y + lengthdir_y(64,-dirXY),32 ,obj_man.x,obj_man.y,10,0,0,1); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 7 Marca 2011 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 GML d3d_set_projection(obj_man.x + lengthdir_x(64, obj_man.direction),obj_man.y + lengthdir_y(64, obj_man.direction),32,obj_man.x,obj_man.y,10,0,0,1); O taką ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazik1 Opublikowano 7 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Marca 2011 Dobra już nie trzeba znalazłem bardzo fajny przykład w którym mam pokazane wszystko http://www.yoyogames.com/games/63223-3d-tutorials Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi