Uzjel Opublikowano 16 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2011 Tym razem OxGames serwuje troszkę mniejszą względem Turrisa grę. Warfog 2 jest grą zręcznościową, kontynuacją Warfoga, który miał potencjał jednak nie został do końca wykorzystany. Główny koncept gry narodził się w głowie Wojzaxa i to on ukształtował to jak gra ma wyglądać. W grze wcielamy się w dowódcę jedynego helikoptera armii. Musimy sprostać znacznie liczniejszym, lepiej wyszkolonym i bardziej zaawansowanym technicznie wrogom, którzy chcą podbić kraj aby mieć dostęp do złóż ropy które się w nim znajdują. Pod czas bitwy pilot helikoptera nie tylko będzie musiał unikać ostrzału rakiet i dział przeciwlotniczych, ale również pilnować stanu paliwa w baku (który może zostać przestrzelony!) oraz wykonywać zadania poboczne za które dostaje się punkty do rozdania dla atrybutów. Atrybutów jest aż 13, ustalają one np. prędkość helikoptera, pojemność baku czy celność. Każdy atrybut można rozwinąć do 10 poziomu. Gra jest przewidziana na około godzinę zabawy, ale nie wykluczone, że w przyszłości zostanie rozszerzona o dodatkowe tryby. Premiera odbędzie się na przełomie lutego-marca. Dema nie będzie.Programowanie: UzjelGrafika: WojzaxMuzyka: Jakim?Tłumaczenie: Mufin(ang,ger)? Jest i filmik :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 16 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2011 Oprócz "Prędkośći pozisków" jest ok. Wyglada 5x lepiej niz WarFog i z pewnością zagram. Oby tylko sterowanie też było poprawione. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arekadiusz Opublikowano 16 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2011 Szykuje się kolejna świetna produkcja. Z chęcią zagram :thumbsup: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 16 Lutego 2011 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2011 Pierwsze co razi w oczy to połowa napisów po polsku, połowa po angielsku - słabo to wygląda. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Japanstache Opublikowano 16 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2011 CZEMU KORP(ORACJA) MA WE FLADZE SYMBOL ANARCHII? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 16 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2011 Wersja polska jest tylko testowa, domyślnie jej nie będzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 16 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2011 kolorystyka fajna, ale w grze gdzie 90% ekranu zajmuje niebo az sie prosi o dodanie tego nieba jakiegos ladniejszego niz gradient , ja wiem, chmurki jakies? Ciekawe co z tego wyjdzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarny Ass Opublikowano 16 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2011 Uzjel, jestem twoim fanem! Chyba nawet zrobię let's playa (w Turrisa, a jak to wyjdzie to też). :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
candy Opublikowano 17 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 Czym się różni "zapas amunicji" od "zapas rakiet"? Rakiety to nie amunicja? Po screenach wnioskuje, że pod amunicją kryją się naboje do karabinka. To samo dotyczy "ładowania amunicji" i "ładowanie rakiet". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 17 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 Rozróżniane są zwykłe pociski oraz rakiety. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności Wojzax Opublikowano 17 Lutego 2011 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2011 CZEMU KORP(ORACJA) MA WE FLADZE SYMBOL ANARCHII? w alternatywnym świecie anarchia nie zaczyna się na A Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 20 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2011 Jest i krótki filmik :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flaque Opublikowano 22 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 Dajcie zależność przybliżenia widoczności od prędkości. Będzie ciekawie. I jakiś parallax scrolling w tle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 22 Lutego 2011 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2011 Faktycznie mniejsza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 6 Marca 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2011 Filmik nie oddaje dynamiki muzyki. Czy gameplay jest taki sztywny jak na filmiku to wyglądało? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 6 Marca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Marca 2011 Dynamika jest dość specyficzna. Jest na pewno dynamiczniej niż w WF1. Robiłem wszystko żeby koncept był jak najbardziej zbliżony do Wojzaxowego, a zarazem maksymalnie dynamiczny. Po krótszej chwili można by uznać że WF2 jest Zręcznościowym/Tower Defencem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi