Skocz do zawartości

Kierunek pocisku


B&G MoH

Rekomendowane odpowiedzi

Jeśli chodzi o jednorazową zmianę kierunku:
GML (Create pocisku)
direction = point_direction( x, y, mouse_x, mouse_y );

speed = jakas_wartosc;

 

Nie wiem czy wiesz, ale DOKŁADNIE TO robi move_towards_point(). A to czy jednorazowo czy nie to zależy od eventu w którym to umieścimy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Platyna, gamoniu.

Jeśli dasz move_towards_point() w Create to pocisk ruszy się tylko jedną klatkę i stanie. Jeśli dasz w Stepa to wiadomo, będzie skręcał cały czas do myszki.

 

Kodem Konrada pocisk wyleci w kierunku myszki, i już _do końca_ będzie się w tamtym kierunku poruszał -> dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesteś pewien? Dał bym sobie głowę uciąć, że move_towards_point() nie wykonuje przesunięcia o wektor tylko ustawia speeda i directiona odpowiednio.

 

EDIT:

Dawidds, gamoniu! Nie masz racji. Ja mam. Sprawdziłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...