B&G MoH Opublikowano 15 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2011 Witam. Co trzeba zrobić żeby lecący pocisk był skierowany w kierunku myszki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piedro Opublikowano 15 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2011 GML move_towards_point(mouse_x,mouse_y,szybkość) szybkość to prędkość twojego pocisku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 15 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2011 Jeśli chodzi o jednorazową zmianę kierunku: GML (Create pocisku) direction = point_direction( x, y, mouse_x, mouse_y ); speed = jakas_wartosc; Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 15 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2011 Jeśli chodzi o jednorazową zmianę kierunku:GML (Create pocisku) direction = point_direction( x, y, mouse_x, mouse_y ); speed = jakas_wartosc; Nie wiem czy wiesz, ale DOKŁADNIE TO robi move_towards_point(). A to czy jednorazowo czy nie to zależy od eventu w którym to umieścimy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 15 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2011 Platyna, gamoniu. Jeśli dasz move_towards_point() w Create to pocisk ruszy się tylko jedną klatkę i stanie. Jeśli dasz w Stepa to wiadomo, będzie skręcał cały czas do myszki. Kodem Konrada pocisk wyleci w kierunku myszki, i już _do końca_ będzie się w tamtym kierunku poruszał -> dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 15 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2011 Jesteś pewien? Dał bym sobie głowę uciąć, że move_towards_point() nie wykonuje przesunięcia o wektor tylko ustawia speeda i directiona odpowiednio. EDIT: Dawidds, gamoniu! Nie masz racji. Ja mam. Sprawdziłem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 15 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2011 16 lat życia w błędzie ;( Dobrze, że nie wpadłem na to żeby dać sobie głowę uciąć bo bym teraz biegał lżejszy o te parę kilogramów ;( Biję się w pierś, zwracam honor i takie tam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B&G MoH Opublikowano 16 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2011 Ale mi chodziło o to żeby sprite pocisku był skierowany w kierunku myszki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ILOSZ Opublikowano 16 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2011 image_angle = point_direction(x,y,mouse_x,mouse_y) A pocisk na spricie musi być ustawiony w prawo. Tzn. w tą stronę -> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się