ichigo the shinigani Opublikowano 4 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2011 mam taki kod GML instance_create(x,y,slime) alarm[0]=25 i powinno tworzyć obiekt slime co sekundę a tworzy cały czas jak z karabinu maszynowego i jeszcze jedno pytanie. Jak zrobić tak jakby globalną czar zdobyty=1 żeby po zmienieniu rooma nadal była Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 4 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2011 W jakim evencie masz ten kod? A zmienna globalna nie zmieni wartości po przejściu do następnego rooma. ----------------------- Czemu piszesz trzy nowe tematy zamiast pisać w jednym? Przeczytaj dokumentację Game Makera, potem pytaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ichigo the shinigani Opublikowano 4 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2011 mam to w evencie alarm0 a jak zrobić żeby gdy raz zmieni się jakaś wartość żeby była cały czas w wszystkich kolejnych roomach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 4 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2011 przeczytaj to: https://gmclan.org/index.php?czytajart=64 oraz to: https://gmclan.org/index.php?czytajart=73 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ichigo the shinigani Opublikowano 4 Lutego 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2011 Nadal mam problem z tymi zmiennymi. Chodzi mi o to że gdy bohater zkolizjuje z kryształem to zmienna redkula=1 bo wtedy naciskając spacje mogę wystrzelić czerwoną kule. w create bohatera mam tą zmienną redkula=0 więc w następnym roomie już nie mogę. GML w create bochatera global.redkula=0 GML w naciśnięciu spacji ale to działa jak nalerzy if global.redkula=1 { if mana>=19 {instance_create(x,y,kola2); mana-=20;}} GML w kolizji z kryształem global.redkula=1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 4 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2011 Wywal kod z Create, wejdź w: Global Game Settings >> Errors >> i zaznacz ten napis na samym dole. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 4 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2011 Nie słuchaj go to ci może popsuć potem znajdowanie bugów itp. wywal global.redkula=0 z create z bohatera i umieść w 'creation code' pierwszego rooma ( zakładka settings ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się