ichigo the shinigani Opublikowano 4 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2011 nie znam się na tym. Jak zrobić że gdy bochater zbliży się na odległość 600 pixeli do obiektu spawner to żeby w objekcie spawner alarm[0]=1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cordoba Opublikowano 4 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2011 GML ( W step bohatera) if distance_to_object(o_spawner) <= 600 { with(o_spawner) alarm[0]=1 } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 4 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2011 Kurosaki Ichigo, w evencie Create obiektu spawner musisz stworzyć zmienną "czy_blisko". Daj jej wartość 1. W evencie Step obiektu spawner wpisz następujący kod: GML if(distance_to_object(bochater) <= 600)&&(czy_blisko) { alarm[0]=1 czy_blisko = 0 } "bochater" pisze się przez samo 'h'. E: dzięki Saus :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Saus Opublikowano 4 Lutego 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2011 GML distance_to_object(o_spawner) < 600 and o_spawner.alarm[0] = -1 Do tego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 4 Lutego 2011 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2011 GML distance_to_object(o_spawner) < 600 and o_spawner.alarm[0] = -1 Do tego. Dokładnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się