Skocz do zawartości

Game Information i dostęp z kodu


TO_mek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Czy można z poziomu kodu sterować tym co jest w Game Information (F1)? Chodzi mi o taką sytuację że to najlepsze miejsce do wpisywania pomysłów i różnych zapisów podczas tworzenia gry a niekoniecznie powinno to być wyświetlane osobom postronnym a zwyczajnie w świecie zapominam przy tworzeniu exe to wyczyścić.

Chciałbym aby albo z poziomu kodu całkowicie wyczyścić zapiski albo zastępować je w locie innymi. Da się tak (jak tak to jak)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odznacz w opcjach (Global Game Settings >> Other) pozycję "Let <F1> show the game information", jeśli teraz nigdzie w kodzie nie będziesz sam tego pokazywał ("game_info()") to jesteś _bezpieczny_ i _nikt_ nie powinien się do tego dobrać.

 

Zawartości zmieniać się nie da.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@up

można, ale trzeba się babrać - utwórz plik - zapisz do pliku - load_info - usuń plik.

 

jeśli chcesz najlepszy sposób na notatki zrób tak : stwórz plik w notatniku, wpisz w nim ".LOG" bez cudzysłowów, zapisz, zamknij. Za każdym razem kiedy go otworzysz do pliku doda się aktualna data i godzina.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi nie działa.

 

Pewnie wpisałeś .LOG jako nazwa pliku a nie w samym pliku :)

 

Wyłączenie działa i to mi powinno wystarczyć na razie a co do osobnego pliku to nie za bardzo mi tak pasuje bo często przesyłam źródło do kolegi i z powrotem i dopisujemy dokonywane zmiany. Z osobnymi plikami łatwo się pogubić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...