LolikZabijaka Opublikowano 14 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2011 Cześć, mam kolejny problem, w kodzie oddawania strzału jest wpisana zmienna odpowiadająca za tworzenie łuski po oddaniu strzału, niestety żadna łuska się nie raczy spojawić, gdzie jest błąd w tym kodzie? GML kat_rozrzutu = kat_rozrzutu[ bron ] ilosc_pociskow_min = ilosc_pociskow_min[ bron ] ilosc_pociskow_dodatkowych = ilosc_pociskow_dodatkowych[ bron ] _len = -30 //odległosć w której zostanie stworzony pocisk _x = lengthdir_x( _len , direction ) _y = lengthdir_y( _len , direction ) if ( global.ammo_wmagazynku[ bron ] > 0 and can and laduj ) { repeat( ilosc_pociskow_min + irandom( ilosc_pociskow_dodatkowych ) ) { i = instance_create( x + _x , y + _y , typ_pocisk[ bron ] ) //tworzymy pocisk i. direction = random_range( direction - kat_rozrzutu, direction + kat_rozrzutu ) // rozrzut i. image_angle = direction i. sprite_index = bullet_sprite[ bron ] i. speed = bullet_speed[ bron ] i. damage = weapon_damage[ bron ] } global.ammo_wmagazynku[ bron ] -= 1 // odejmujemy od stanu amunicja aktywnej broni 1 can = false alarm[ 0 ] = weapon_time[ bron ] if ( global.ammo_wmagazynku[ bron ] > 0){ instance_create( x,y, obj_luska[ bron ] ) if ( global.ammo_wmagazynku[ bron ] = 0){ instance_create( x + _x , y + _y , obj_lastluska[ bron ] ) } sound_play ( weapon_sound[ bron ] ) } if ( global.ammo_wmagazynku[ bron ] = 0) { sound_play( sound_last[ bron ] ) } shoot = true alarm[ 2 ] = sprite_get_number( sprite_strzal[ bron ]) *3 image_index = 0 } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 14 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2011 instance_create( x,y, obj_luska[ bron ] )Chyba, że obj_luska to tablica tylko ją tak dziwacznie nazwałeś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 14 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2011 no to jest zdefiniowane na tablicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 14 Stycznia 2011 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2011 instance_create( x+20,y+20, obj_luska[ bron ] ); i zobacz, czy faktycznie nie widać, moze tworzy Ci się pod spodem czegoś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 14 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2011 Najłatwiej to przy tym instance_create dać jakiegoś message'a coby zobaczyć czy włazi do tego warunku w ogóle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 14 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2011 A tam, skreślam cały post Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LolikZabijaka Opublikowano 14 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2011 dobra, mam to, kuźwa, a tablicach było to 2 razy zdefiniowane, nie wiem jakim cudem :D i jedna z tych definicja mówiła że ma nie być tworzona żadna łuska, problem rozwiązany :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się