M@ILOSZ Opublikowano 14 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2011 Jak to zrobić żeby odczytać bezpośrednio ruch myszy (sprzętu), a nie pozycję kursora na ekranie. Czy w ogóle jest to możliwe w GM-ie? Chodzi o to że jak obliczam aktualna_pozycja_myszy - poprzednia_pozycja_myszy to jest problem bo wskaźnik zatrzymuje się na krawędzi ekranu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek.S Opublikowano 14 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2011 po odczytaniu pozycji myszki i ustalenia kąta między dwoma punktami (kierunek ruchu myszki ) najlepiej ustaw kursor na środek ekranu, wtedy możesz dalej mierzyć kąty nie przejmując się, że kursor znajdzie się poza ekranem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 14 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2011 Wydaje mi się, że możesz ustawiać pozycję kursora, więc po przesunięciu myszy przez użytkownika, przesuń kursor z powrotem na poprzednie miejsce, uprzednio wykonując akcję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@ILOSZ Opublikowano 14 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2011 Wydaje mi się, że możesz ustawiać pozycję kursora A jednak nie; ERROR in action number 1 of Create Event for object game_start_obj: Error in code at line 3: mouse_x = 100 ^ at position 2: Cannot assign to the variable Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cordoba Opublikowano 14 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Stycznia 2011 GML window_views_mouse_set(x,y) o to Ci chodzi?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi