Morti Opublikowano 7 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 Witam. Mam taki kod: GML screen_save_part('screen.png',0,0,640,480); i co zrobić by screeny były zapisywane kolejno screen1, screen2 itd. ?? Bo jak wpisałem ten kod to tylko powstaje jeden screen... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Muuuuczek567 Opublikowano 7 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 Zrób sobie globalną zmienną nr_screenshota i daj 1, a przy robieniu screena: GML screen_save_part('screen'+string(global.nr_screenshota)+'.png',0,0,640,480) global.nr_screenshota += 1 E: Dawidds ma lepiej :( No chyba, że to tylko na jeden raz tak robisz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 7 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 GML i=0; while(file_exists("screen"+i+".png")) { i += 1; } screen_save_part(...); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 7 Stycznia 2011 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 7 Stycznia 2011 Ja bym połączył wasz kod, żeby tak whilem po dysku nie latać ;) GML (create) global.scNr = 0; GML (akcja screena) if file_exists("screen"+string(global.scNr)+".png") { while (file_exists("screen"+string(global.scNr)+".png")) { global.scNr +=1; } } screen_save_part(...); global.scNr +=1; I wtedy mniej czytania dysku, mniej chodzenia po pętli. No i nawet dwie otwarte gry na raz nie powodują wystąpienia błędu. Edit: jak się z prostego kodu zrobił skomplikowany... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morti Opublikowano 8 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2011 A coś ma być zamiast tych trzech kropek?? Bo błąd wyskakuje ___________________________________________ FATAL ERROR in action number 1 of Keyboard Event for <Space> Key for object screennnn: COMPILATION ERROR in code action Error in code at line 8: screen_save_part(...); ^ at position 19: Unexpected symbol in expression. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 8 Stycznia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2011 Powinny tam być argumenty tej funkcji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morti Opublikowano 8 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2011 Dałem tam GML screen_save_part(global.scNr,0,0,640,480) i nadal wyskakuje błąd ___________________________________________ ERROR in action number 1 of Keyboard Event for <Space> Key for object screennnn: Trying to save screen to empty image file name. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 8 Stycznia 2011 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2011 daj "screen"+string(global.scNr)+".png" Nosz kurde, naprawdę tego nie widzisz? Zastanów się chociaż nad tym co kopiujesz, a nie bezmyślnie jak neandertalczyk odtwarzasz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morti Opublikowano 8 Stycznia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Stycznia 2011 Dzięki wielkie :) Sorry ale się dzisiaj zamuliłem Temat zamknięty :rip: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi