Skocz do zawartości

Zablokowane screen1, screen2, screen3 ...


Morti

Rekomendowane odpowiedzi

Zrób sobie globalną zmienną nr_screenshota i daj 1, a przy robieniu screena:

GML
screen_save_part('screen'+string(global.nr_screenshota)+'.png',0,0,640,480)

global.nr_screenshota += 1

 

E: Dawidds ma lepiej :( No chyba, że to tylko na jeden raz tak robisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy

Ja bym połączył wasz kod, żeby tak whilem po dysku nie latać ;)

 

GML (create)
global.scNr = 0;

 

GML (akcja screena)
if file_exists("screen"+string(global.scNr)+".png")

{

while (file_exists("screen"+string(global.scNr)+".png"))

{

global.scNr +=1;

}

}

screen_save_part(...);

global.scNr +=1;

 

I wtedy mniej czytania dysku, mniej chodzenia po pętli. No i nawet dwie otwarte gry na raz nie powodują wystąpienia błędu.

 

 

Edit: jak się z prostego kodu zrobił skomplikowany...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A coś ma być zamiast tych trzech kropek?? Bo błąd wyskakuje

 

___________________________________________

FATAL ERROR in

action number 1

of Keyboard Event for <Space> Key

for object screennnn:

 

COMPILATION ERROR in code action

Error in code at line 8:

screen_save_part(...);

^

at position 19: Unexpected symbol in expression.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dałem tam

GML
screen_save_part(global.scNr,0,0,640,480)

 

i nadal wyskakuje błąd

___________________________________________

ERROR in

action number 1

of Keyboard Event for <Space> Key

for object screennnn:

 

Trying to save screen to empty image file name.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...