Skocz do zawartości

Zablokowane Problem w rysowaniu.


Rekomendowane odpowiedzi

Mam prosty kod którego już używałem :P ale mam z nim problem.

Mianowicie mam taki kod:

GML
draw_sprite_ext(sElektrownia,0,x,572-120,1,1,0,c_white,0.6)

W pozycji y równej 568 pojawia mi się czarny prostokąt którego przeźroczystość co wywołanie tego kodu

GML
instance_create(x,572-120,oElektrowniaBudowa1)

zwiększa się o mniej więcej 0.4.

Cały kod:

GML
//W draw kontrolera budowy

LPM = mouse_check_button_pressed(mb_left)

if global.budynek = 1

{draw_sprite_ext(sElektrownia,0,x,572-120,1,1,0,c_white,0.6)

if LPM = 1

{instance_create(x,572-120,oElektrowniaBudowa1)}}

//Wywołanie funkcji pow. podczas naciśnięcia lewego przycisku myszy w ikonie na budynku po prawej

global.budynek = 1

beznazwye.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Właśnie znalazłem o co chodzi. Chciałem ustawić aby podczas budowy Elektrowni pokazywał się pod nią gotowy rysunek z odpowiednią przeźroczystością. Więc zrobiłem nowy obiekt, a tam zamiast pozycji tego obiektu wpisałem mouse_x. Nie dosyć że to to jeszcze tam ustawiłem "bełkot" w kolorze.

GML
draw_sprite_ext(oElektrownia,0,mouse_x,568+120,1,1,0,0,0.6)

A po parametrze color ustawiony na czarny można się wszystkiego spodziewać :blink:

 

Dzięki wam wszystkim. Sam bym do tego nie doszedł :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...