Simonell Opublikowano 1 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2006 mam w objekcie player press space: if global.way='left' { image_index=bije_left } else { image_index=bije_right } a w release space: if global.way='left' { image_index=spr_idle_left } else { image_index=spr_idle_right } i niewiem dlaczego mi nie dziala dlaczego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 1 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2006 Ale powiedz jaki błąd wyskakuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simonell Opublikowano 1 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2006 Żaden, po prostu niedziala i już. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maximal Opublikowano 1 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2006 Coś schrzaniłeś, na moje oko kod jest poprawny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vardi Opublikowano 1 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2006 Na jakiej zasadzie działa zmienna global.way ? Najlepiej jakbyś pokazał cały kod. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 1 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2006 No właśnie. Jak dajesz skręt w lewo, to ustalasz, że global.way ma mieć string left? Lepiej operować na liczbach, ale to jak ty uważasz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simonell Opublikowano 1 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2006 dam wam plik .gm6 download Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 1 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 1 Lipca 2006 spr_jump_right i spr_jump_left są identyczne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simonell Opublikowano 2 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2006 Dzięki że mi powiedzialeś.A znasz rozwiązanie dlaczego niedziala mi ten kod?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 2 Lipca 2006 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2006 skoro sa identyczne to pewnie trzeba jeden z nich obrócić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 3 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2006 Bo w if nie piszemy = tylko ==. Powinno być: if global.way=='left' { image_index=bije_left } else { image_index=bije_right } if global.way=='left' { image_index=spr_idle_left } else { image_index=spr_idle_right } Za następnym razem polecam lekturę helpa bo wbrew pozorom, nawet o takiej błahostce jest tam napisane (patrz roździały Expressions i If Statement) Poza tym, komunikat błędu o tym mówił, czemu o nim nie powiedziałeś? Nie musiałbyś dawać wtedy gry (w której i tak cały kod to Foxy Engine). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 3 Lipca 2006 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2006 aczkolwiek nie wiem czy wiesz ale = też zazwyczaj działa ? ale tylko w game makerze się z tym spotkałem :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 3 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2006 GM ma dziwną konstrukcję kodu w ogóle ;p . Czasami da się karygodny błąd i działa w porządku xD . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablo1517 Opublikowano 3 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2006 to ciekawe bo ja zawsze ale to zawsze w IF dawałem = xD i zawsze działa xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zakol Opublikowano 3 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2006 Chodzi o to, ze w innych jezykach pisze sie w instrukcji if (x == y), tylko gml ma taka budowe, ze napisanie if (x = y) nie jest bledem. W kazdym innym wypadku taka linia oznaczala by mniej wiecej 'jezeli x zostanie pomyslnie przypisane do y'. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hanjuso Opublikowano 3 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2006 (..) w innych jezykach pisze sie (...) if (x == y), tylko gml ma taka budowe, ze napisanie if (x = y) nie jest bledem. (..) A wlasnie ze nie :P w purebasic mozna pisac jedno = :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Simonell Opublikowano 3 Lipca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2006 BP: po pierwsze niecaly kod jest z foxy engine bo troche sam napisalem, a po drugie w końcu to silnik Ale niestety i tak niedziala. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BeWuO Opublikowano 3 Lipca 2006 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2006 Zakol, odwrotnie. Nie 'jezeli x zostanie pomyslnie przypisane do y' tylko 'jezeli y zostanie pomyslnie przypisane do x'. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się