Piedro Opublikowano 17 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2010 Czy mógłby mi ktoś dać dobry "działający" (wszystkie z tej stronki wywalają mi error) przykład do gm 8 o zniszczalnym terenie jak w lemmings. Za pomoc z góry wielkie dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zelman Opublikowano 17 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2010 Chyba nie wiem, o jaki zniszczalny teren chodzi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piedro Opublikowano 17 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2010 taki jak w lemmingach np. kopanie w dół na boki i pod skos. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 17 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2010 na stronie głównej jest przykład. tip: rozdziel teren na mniejsze kawałki, inaczej będziesz miał problemy z kompatybilnością Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piedro Opublikowano 17 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2010 na stronie głównej jest przykład. tip: rozdziel teren na mniejsze kawałki, inaczej będziesz miał problemy z kompatybilnością jakoś nie mogę znaleźć :/ nie moge podzielić terenu bo bym musiał zrobić 1px na 1px ed: poproszę o linka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 17 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2010 jakoś nie mogę znaleźć :/ nie moge podzielić terenu bo bym musiał zrobić 1px na 1px nie, nie musiałbyś btw http://www.gmclan.org/index.php?pliki=4&am...=DESC&s4=id Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piedro Opublikowano 17 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2010 ___________________________________________ FATAL ERROR in action number 1 of Step Event for object System: COMPILATION ERROR in code action Error in code at line 57: s = sprite_create_from_screen( 0, 0, sprW, sprH + 1, true, true, false, true, sprOX, sprOY ); ^ at position 121: Wrong number of arguments to function or script. hmmmmmm.......... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roki Opublikowano 17 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2010 xD Pomyśl, co znaczy błąd, he? Przeanalizuj funkcję i sprawdź argumenty :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piedro Opublikowano 17 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2010 po lekkiej modyfikacji wkółko mi wychodzi failed to run the game ed: Nie wiem co sie stało ale chyba bóg mnie natchnął; działa thx Jakkub i Roki !!!!!!!!!!!!!!!1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 17 Listopada 2010 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2010 na stronie głównej jest przykład. tip: rozdziel teren na mniejsze kawałki, inaczej będziesz miał problemy z kompatybilnością chyba wydajnością Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 17 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2010 z wydajnością to mogą być problemy, gdy kawałków będzie zbyt dużo jak się trzaśnie jednego wielkiego surface'a, to dzieją się dziwne rzeczy na niektórych gratach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piedro Opublikowano 18 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2010 na szczęście nie będę walił dużo obiektów więc będzie ok. Jeszcze raz dzięki za helpa. ED: Zamykam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi