Skocz do zawartości

ChinChillOut


Shil

Rekomendowane odpowiedzi

Grafika nie wiem czy twoja , bo np. przy orzechach widać białą kropkę po prawej stronie, a grafika pająka odstaje od pozostałych grafik. punktów można mieć ile się chce , bo przy kolizji z pająkiem, odkurzaczem itp. resetuje się room, a punkty dalej zostają takie same. gra jest nudna i nie ciekawa i do tego 2 plansze.

 

2/5

 

Grafika jest moja. Do tej pory ze względu na słaby komputer miałam starą wersję GM, a tam nie było przezroczystego tła w edytorze i nie można było ładnie wygładzać. Stąd po przeniesieniu tej grafiki mam takie krzaczki, mroczki, białe kropki. Ale już wygładzam. A na orzeszki nie mam narazie pomysłu. Już zmieniłam pajączka.

 

Dosyłam zmienione demo, z pająkiem... niestety szynszyl nie chce się animować. Nie wiem jak to zrobić by było dobrze.

 

https://gmclan.org/up6656.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dalej jest tak samo z punktami, po kolizji z pająkiem itp. , punkty nie odejmują się tylko zostają takie same , przez co można ich mieć nieskończoność. lewa strona chomika nie jest zaanimowana, a prawa strona ma animację tylko wtedy gdy żaden przycisk nie jest klikany, po przytrzymaniu prawego klawisza nie ma animacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gierka jest fajna. Zawszę lubiłem gry tego typu.

Minusem jest trochę ta zła animacja. Po naciśnięciu strzałki w prawo to mu te łapki zapierdzielają ^^ a z lewej strony nie ma nic.

Fajną rzeczą jest jak ten szynszyl wpadnie do tej miski (?) to się fajnie zmienia ^^

 

Grafika- 4+ (- za tą animację)

Muzyka- brak

Gameplay- 5- (- za te punkty)

 

Wychodzi 4,5/5... Więc miej to 5/5 bo mi się gierka podoba.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowa wersja fajna, tyle że na samym początku szynszyla wpadła do akwarium, i nie mogłem wyjść :<

 

Jak włączyłem znowu, to przykleiła się do podłogi :<

 

Ale i tak jest fajnie ^^

 

 

 

PS. Kup sobie PRO, bo głupio wygląda banner yyg po lewej ;)

 

Wszędzie się przykleja! Korzystam z tutoriali, poruszanie i grawitacja są zrobione tak jak w tamtych. Maska nałożona na szynszyla to ten sam szynszyl tylko bez ogona. Platformy to takie małe kwadraciki, z których robię kładki... co jest w tym nie tak, że się tak przykleja?

 

Aha, dodałam dźwięków trochę... Pościągałam z internetu jakieś, to źle?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie dlaczego? nie jeden ściąga

 

Wszędzie się przykleja! Korzystam z tutoriali, poruszanie i grawitacja są zrobione tak jak w tamtych. Maska nałożona na szynszyla to ten sam szynszyl tylko bez ogona. Platformy to takie małe kwadraciki, z których robię kładki... co jest w tym nie tak, że się tak przykleja?

 

Aha, dodałam dźwięków trochę... Pościągałam z internetu jakieś, to źle?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszędzie się przykleja! Korzystam z tutoriali, poruszanie i grawitacja są zrobione tak jak w tamtych. Maska nałożona na szynszyla to ten sam szynszyl tylko bez ogona. Platformy to takie małe kwadraciki, z których robię kładki... co jest w tym nie tak, że się tak przykleja?

 

Aha, dodałam dźwięków trochę... Pościągałam z internetu jakieś, to źle?

 

 

Skoro platformy, to małe kwadraciki, to zmień to na jedną całość :D

Ja tak robię, i mam problem tylko wtedy, kiedy się od boku wskoczy prosto W platformę, a nie na nią :P

 

A co do dźwięków - trudno. Siła wyższa... Nie jedna produkcja tak się uratowała :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
A w jaki sposób kuleje? Za szybko ,za wolno, nie wtedy kiedy ma?

2 klatki animacji szynszyla? na bieg i skok te same animacje? to nie jest fajne.

do tego można spowolnić opadanie szybko wciskając strzałki lewo-prawo. przy tym gryzoń co jakiś czas przemieszcza się o większy dystans (miga).

no i czasami ze słoja nie można w ogóle wyjść

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z klatkami animacji pokombinujemy (a dokładnie shil pokombinuje, bo to on wszystko rysuje). Z tym że przemieszcza się trochę dalej nieraz, to mój błąd, bo najpierw odwraca się według własnej osi( tym samym przesuwa się o jego długość) ,a potem przesuwam go kodem znów o jego długość, żeby nie zacinało się w ściankach.

no i czasami ze słoja nie można w ogóle wyjść

myślałem ,że nikt nie zauważy. tam jest trzy sekundowa blokada po naciśnięciu przycisku, inaczej robią się inne błędy,ale próbuje to obejść.

Dzięki za opinię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Roki: tak:D

Nie od razu Rzym zbudowano, a to że gra ma jeszcze bugi to nie koniec świata. Ma więcej bugów niż wcześniej, bo jest więcej elementów, tak? Wcześniej nie mógł źle się animować, bo nie było animacji:D

I tak oto, przedarłszy się przez osobiste wycieczki, dogrzebałam się cennych rad.

 

-animacja skoku i łażenia ma być inna - spoko, się zrobi

-za chwilę wrzucę wersję, w której wazon się chyba nie zacina (znaczy mi się jeszcze nie zaciął) :D

 

 

a mam jeszcze pytanko, jak się dźwięk podoba?

 

 

 

EDIT: już, w uploadzie wersja z akwarium chyba nieklejącym:D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...