I am Lord Opublikowano 31 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2010 Ja się wstrzymam z oceną do jakiegoś większego update'u. Fajowy efekt jak ta szynszyla wpada do tej kuli xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shil Opublikowano 31 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2010 Grafika nie wiem czy twoja , bo np. przy orzechach widać białą kropkę po prawej stronie, a grafika pająka odstaje od pozostałych grafik. punktów można mieć ile się chce , bo przy kolizji z pająkiem, odkurzaczem itp. resetuje się room, a punkty dalej zostają takie same. gra jest nudna i nie ciekawa i do tego 2 plansze. 2/5 Grafika jest moja. Do tej pory ze względu na słaby komputer miałam starą wersję GM, a tam nie było przezroczystego tła w edytorze i nie można było ładnie wygładzać. Stąd po przeniesieniu tej grafiki mam takie krzaczki, mroczki, białe kropki. Ale już wygładzam. A na orzeszki nie mam narazie pomysłu. Już zmieniłam pajączka. Dosyłam zmienione demo, z pająkiem... niestety szynszyl nie chce się animować. Nie wiem jak to zrobić by było dobrze. https://gmclan.org/up6656.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roki Opublikowano 31 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2010 Zrób animacje, w jakimś programie, możesz nawet w GM, a potem tylko image_speed(prędkość animacji), oraz image_xscale(obrót :P) :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cordoba Opublikowano 31 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2010 dalej jest tak samo z punktami, po kolizji z pająkiem itp. , punkty nie odejmują się tylko zostają takie same , przez co można ich mieć nieskończoność. lewa strona chomika nie jest zaanimowana, a prawa strona ma animację tylko wtedy gdy żaden przycisk nie jest klikany, po przytrzymaniu prawego klawisza nie ma animacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bidziu890 Opublikowano 31 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2010 Gierka jest fajna. Zawszę lubiłem gry tego typu. Minusem jest trochę ta zła animacja. Po naciśnięciu strzałki w prawo to mu te łapki zapierdzielają ^^ a z lewej strony nie ma nic. Fajną rzeczą jest jak ten szynszyl wpadnie do tej miski (?) to się fajnie zmienia ^^ Grafika- 4+ (- za tą animację) Muzyka- brak Gameplay- 5- (- za te punkty) Wychodzi 4,5/5... Więc miej to 5/5 bo mi się gierka podoba. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Smo Opublikowano 31 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2010 Nowa wersja fajna, tyle że na samym początku szynszyla wpadła do akwarium, i nie mogłem wyjść :< Jak włączyłem znowu, to przykleiła się do podłogi :< Ale i tak jest fajnie ^^ PS. Kup sobie PRO, bo głupio wygląda banner yyg po lewej ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shil Opublikowano 31 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Października 2010 Nowa wersja fajna, tyle że na samym początku szynszyla wpadła do akwarium, i nie mogłem wyjść :< Jak włączyłem znowu, to przykleiła się do podłogi :< Ale i tak jest fajnie ^^ PS. Kup sobie PRO, bo głupio wygląda banner yyg po lewej ;) Wszędzie się przykleja! Korzystam z tutoriali, poruszanie i grawitacja są zrobione tak jak w tamtych. Maska nałożona na szynszyla to ten sam szynszyl tylko bez ogona. Platformy to takie małe kwadraciki, z których robię kładki... co jest w tym nie tak, że się tak przykleja? Aha, dodałam dźwięków trochę... Pościągałam z internetu jakieś, to źle? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luxix Opublikowano 31 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2010 nie dlaczego? nie jeden ściąga Wszędzie się przykleja! Korzystam z tutoriali, poruszanie i grawitacja są zrobione tak jak w tamtych. Maska nałożona na szynszyla to ten sam szynszyl tylko bez ogona. Platformy to takie małe kwadraciki, z których robię kładki... co jest w tym nie tak, że się tak przykleja? Aha, dodałam dźwięków trochę... Pościągałam z internetu jakieś, to źle? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Smo Opublikowano 31 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2010 Wszędzie się przykleja! Korzystam z tutoriali, poruszanie i grawitacja są zrobione tak jak w tamtych. Maska nałożona na szynszyla to ten sam szynszyl tylko bez ogona. Platformy to takie małe kwadraciki, z których robię kładki... co jest w tym nie tak, że się tak przykleja? Aha, dodałam dźwięków trochę... Pościągałam z internetu jakieś, to źle? Skoro platformy, to małe kwadraciki, to zmień to na jedną całość :D Ja tak robię, i mam problem tylko wtedy, kiedy się od boku wskoczy prosto W platformę, a nie na nią :P A co do dźwięków - trudno. Siła wyższa... Nie jedna produkcja tak się uratowała :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Japanstache Opublikowano 31 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2010 Gryzoń w wazonie ratuje produkcję! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 31 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2010 Zrób jakąś maskę temu szynszylowi, bo okropecznie się zacina. A poza tym: Gryzoń w wazonie ratuje produkcję! +1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 11 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2010 Zatrudniłem się u shil'a jako programista. Gra trochę poprawiona (nie przykleja się do boków). Proszę o ocenę gry od strony bugów. Za konstruktywne opinie z góry dziękuje.:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 11 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2010 o dziwo, gra się gorzej. animacja kuleje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 11 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2010 A w jaki sposób kuleje? Za szybko ,za wolno, nie wtedy kiedy ma? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 11 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2010 A w jaki sposób kuleje? Za szybko ,za wolno, nie wtedy kiedy ma? 2 klatki animacji szynszyla? na bieg i skok te same animacje? to nie jest fajne. do tego można spowolnić opadanie szybko wciskając strzałki lewo-prawo. przy tym gryzoń co jakiś czas przemieszcza się o większy dystans (miga). no i czasami ze słoja nie można w ogóle wyjść Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 11 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2010 Z klatkami animacji pokombinujemy (a dokładnie shil pokombinuje, bo to on wszystko rysuje). Z tym że przemieszcza się trochę dalej nieraz, to mój błąd, bo najpierw odwraca się według własnej osi( tym samym przesuwa się o jego długość) ,a potem przesuwam go kodem znów o jego długość, żeby nie zacinało się w ściankach. no i czasami ze słoja nie można w ogóle wyjść myślałem ,że nikt nie zauważy. tam jest trzy sekundowa blokada po naciśnięciu przycisku, inaczej robią się inne błędy,ale próbuje to obejść. Dzięki za opinię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roki Opublikowano 11 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2010 Shil -> Czy to na pewno był dobry wybór? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 11 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2010 ujmę to krótko: wcześniej było lepiej. rozumiem, że Shil nie zna masek, ale ty? edit: po prostu za dużo kombinujesz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 11 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2010 Maskami się nie dało, bo to originy przeszkadzały i trzeba było przesuwać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 11 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2010 Maskami się nie dało, bo to originy przeszkadzały i trzeba było przesuwać. to i tak dajesz maskę, a sprite'ami operujesz w drawie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shil Opublikowano 11 Listopada 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2010 @Roki: tak:D Nie od razu Rzym zbudowano, a to że gra ma jeszcze bugi to nie koniec świata. Ma więcej bugów niż wcześniej, bo jest więcej elementów, tak? Wcześniej nie mógł źle się animować, bo nie było animacji:D I tak oto, przedarłszy się przez osobiste wycieczki, dogrzebałam się cennych rad. -animacja skoku i łażenia ma być inna - spoko, się zrobi -za chwilę wrzucę wersję, w której wazon się chyba nie zacina (znaczy mi się jeszcze nie zaciął) :D a mam jeszcze pytanko, jak się dźwięk podoba? EDIT: już, w uploadzie wersja z akwarium chyba nieklejącym:D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 11 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2010 Wskoczyłem do akwarium i nie mogłem wyskoczyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 12 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 A spróbuj wyskoczyć z akwarium po 3 sek. Tam jest blokada, bo jak testowałem bez niej i naciskałem bardzo szybko w lewo, w prawo to dziwnie się zachowywał. Teraz próbuje ją skrócić (blokadę) żeby była mniej widoczna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roki Opublikowano 12 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 Wgl. się jej pozbądź :o Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 12 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 Przebuduj cały system kolizji od nowa bo to co teraz jest, to jest gorsze niż było wcześniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 12 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 Skróciłem blokadę do 1/3 sek. i jest prawie nieodczuwalna, chyba że ktoś ma baardzo wolny komputer. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roki Opublikowano 12 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2010 Ale dlaczego się jej pozbyć nie możesz? Skoro jesteś programistą, zrób tak żeby się nie zachowywał dziwnie, jak się szybko wyskakuje :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flaque Opublikowano 14 Listopada 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2010 Niech wpadanie do akwarium działa tylko, gdy szynszyla opada, tyle. A maska nie powinna być też małym kwadracikiem? Przynajmniej ta od kolizji z platformami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się