Roki Opublikowano 26 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2010 Mój kumpel potrzebuje pomocy, nie chce mu sie zakładać kompa więc napisze co on potrzebuje: Witam. Mam objekt który rysuje kilka spriteyów, drugi robi to samo. Jak można sprawdzić kolizje pomiędzy spriteyami rysowanymi przez te 2 objekty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawidds Opublikowano 26 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2010 Aby liczyć w gmie kolizje sprite musi być ustawiony jako sprite instancji (spite_index). Takie sprity, które tylko rysujesz nie mają dla gma "fizycznego istnienia", nie sprawdzisz z nimi kolizji. Musisz to porozbijać na osobne obiekty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MagnusArias Opublikowano 27 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2010 @Dawidds A mi się wydaje że nie, bo można użyć colision_line/point/circle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 27 Września 2010 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 27 Września 2010 Można sprawdzić kolizję tylko dla dwóch spritów przy dwóch obiektach, z zaznaczonym precyzyjnym znajdywaniem kolizji. Jeśli nie precyzyjnie - to post wyżej masz odpowiedź. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się