Cordoba Opublikowano 25 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2010 Fields Opis: Gra polega na zdobywaniu jak największego terenu, jednak to nie będzie tak proste, przeszkadzać nam w tym będą inni przeciwnicy którzy mają to samo zadanie. Gra kończy się wtedy kiedy upłynie czas. Sterowanie: Gracz1: Strzałka - do góry - idziemy do góry Strzałka - na dół - idziemy na dół Strzałka - w prawo - idzemy w prawo Strzałka - w lewo - idziemy w lewo Gracz2: W - do góry - idziemy do góry S - na dół - idziemy na dół D - w prawo - idzemy w prawo A - w lewo - idziemy w lewo Screeny: https://gmclan.org/uploader/6767/266e9cb2c7.png https://gmclan.org/up6767_6_fba4d12309.html https://gmclan.org/up6767_6_gra3.html Download: Download Zgłaszać bugi ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 26 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2010 AI oparte na ustalonych ścieżkach? wut? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cordoba Opublikowano 26 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2010 Nom, na razie tak jest, pracuję na tym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 26 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2010 Mi osobiście pomysł się podoba. Tylko trzeba go jeszcze rozwinąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 26 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2010 pomysł nie jest oryginalny, ale też nie jest kopiowany zbyt często daję 3/5, bo to ai psuje wszystko. poza tym, gra jest trochę nudna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cordoba Opublikowano 26 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2010 Naprawiłem to AI, już nie jest robione na ścieżce. Teraz AI nie powinno powtarzać ruchów z gry poprzedniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 26 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2010 AI jest zbyt randomowe zrób chociaż by nie wybierało kąta gdzie jest dużo zajętych pól przez siebie. 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cordoba Opublikowano 26 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2010 AI jest zbyt randomowe zrób chociaż by nie wybierało kąta gdzie jest dużo zajętych pól przez siebie. 3 Poprawiłem to , teraz powinno być ok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 26 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2010 teraz jest w prawie porządku - tym razem nieco zbyt losowe. z ciekawości odpaliłem tryb dla 2 graczy. gdy 2 gracz wchodzi na planszę, dzieją się bardzo dziwne rzeczy - gra przenosi go na losowe pozycje. poza tym, gracz nie powinien móc wyjść za planszę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dragon Opublikowano 27 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2010 teraz jest w prawie porządku - tym razem nieco zbyt losowe. z ciekawości odpaliłem tryb dla 2 graczy. gdy 2 gracz wchodzi na planszę, dzieją się bardzo dziwne rzeczy - gra przenosi go na losowe pozycje. poza tym, gracz nie powinien móc wyjść za planszę. Potwierdzam, gracza przenosi na losowe miejsca na mapie. A tak wgl to fajna gierka, 4/5 :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cordoba Opublikowano 27 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2010 Potwierdzam, gracza przenosi na losowe miejsca na mapie to już jest poprawione. --- Po za tym zmieniłem nieco grafikę, dodałem bonusy, w niewielki stopniu ulepszyłem AI i poprawiłem wychodzenie za room-a , poza tymi zmianami nic nowego. W trybie dla 2 graczy jeszcze nie ma bonusów, będą za pewne jutro. Jeśli będzie jakiś bug zgłaszać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 27 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2010 ai w porządku, ale boty są dość proste do pokonania. powinny skupiać się na zamalowywaniu pól tego, kto wygrywa. znajdźki nie są oryginalne, poza tym powinno ich być więcej. inaczej rozwiązałbym też wychodzenie poza ekran - przejście na drugą stronę jest trochę dziwne pracuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 28 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 https://gmclan.org/index.php?liga24&act...load&zm=325 Wolna droga do zżynania czegokolwiek (ta, to gra z ligi) łącznie z dekompilacją. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 28 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 prawie jak http://www.google.pl/imgres?imgurl=http://...=1t:429,r:1,s:0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 28 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 prawie jak http://www.google.pl/imgres?imgurl=http://...=1t:429,r:1,s:0 battle painters ma już parę ładnych lat, 6 lat temu nawet widziałem GMowego klona. myślałem, że od początku było jasne, że to klon, nikt (poza Uzjelem) nie oceniał tej gry za oryginalność edit: skasowano część posta przez niezrozumienie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cordoba Opublikowano 28 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 https://gmclan.org/index.php?liga24&act...load&zm=325 Wolna droga do zżynania czegokolwiek (ta, to gra z ligi) łącznie z dekompilacją. Gry z gmclanu nie widziałem (nie chodzę po ligach i nie szukam pomysłów na gry, nie wiem jak ty.), ale to co propra dał tak fakt grałem w tą grę. Gry nie zżynałem pomysł powstał podczas robienia całkowicie innej gry, a dokładnie mówiąc z bugu gry. A swoją drogą, nic nie wspomniałem o tym , że ta gra jest oryginalna. To by było tyle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 28 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 Źle mnie zrozumiałeś, daje ci po prostu link do czerpania inspiracji ololol Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cordoba Opublikowano 28 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 Kolejna aktualizacja gry, zrobiłem tak jak mówił Jaklub czyli , przeciwnicy na graczy który ma najwięcej punktów, skupiają się bardziej niż na tych co mają ich mniej, prócz tego dodałem nowego bonus-a . Testujcie i piszcie co do zmiany itd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się