kt1117 Opublikowano 23 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2010 Popraw też Launcher, bo mi ściąga tę samą aktualizacja 3 raz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 23 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2010 *ekhm* Pewnie dałeś jakiś plik "tylko do odczytu" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 23 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2010 Launcher jest dobry. Nie grzebałeś w plikach ? Jeszcze nikt nie zgłaszał z nim problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 23 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2010 Koniecznie zmodernizuj grafikę w tej grze! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 23 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2010 Mówiono o tym około sto piętnaście tysięcy razy. Nie da rady. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 23 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2010 Najchętniej to bym rozdzielczość zwiększył. Ale boje się, że później nie postawie gry. Najpierw zajmę się poprawkami, a potem poszukam grafika. #Edit Max do północy pojawi się nowa wersja. A w niej - nowa atrakcja - wybuchowe combo :D #Edit2: Jest aktualizacja 1.02 ! Naprawione błędy: - Łucznik i Kusznik już nie znikają z wieży kiedy użyty został modyfikator „Ostatnia szansa” - Zaklęcie „Tornado” jest już odblokowywane przez właściwy budynek - Skaczący przeciwnik w temacie zimowym po trafieniu już nie zmienia się w czarną postać - Ten sam przeciwnik już nie wtapia się w ziemię pod czas pauzy - Poprawiono opisy gryfów - Pauzowanie gryfów - Poprawiony licznik ilości gryfów - Zakańczanie dnia przed zniszczeniem wszystkich przeciwników po dniu 90 - Numer dnia nie zachodzi już na liczbę więźniów w dniach powyżej 99 - Ilość ludzi z przyrostem już nie nachodzi na ikonę więźniów - Przeciwnicy po dniu 89 są już naliczani do statystyk - Liczba paladynów już jest zapisywana Dodano: - Poziom Łatwy: Co 10 trafień pod rząd uaktywnia się wybuchowa strzała - Poziom Normalny: Co 20 trafień pod rząd uaktywnia się wybuchowa strzała - Poziom Trudny: Co 30 trafień pod rząd uaktywnia się wybuchowa strzała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lechu4444 Opublikowano 24 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2010 Najchętniej to bym rozdzielczość zwiększył. Ale boje się, że później nie postawie gry. Najpierw zajmę się poprawkami, a potem poszukam grafika. Raczej zmniejszyć rozdzielczość jakbyś zwiększył to nic już żadnego goblina byśmy nie zobaczyli tylko zielone kropki. Jako że to mój pierwszy post to napiszę coś o grze, grałem w nią jakieś 3-4 dni temu, ale jakoś nie miałem mobilizacji żeby coś o niej napisać, z reszto ludzie pisali tu o błędach a ja żadnego nie wykminiłem, a sam powiedziałeś, że ocena Cię nie interesuje, więc nie będę jej oceniał powiem tylko, że gra jest na bardzo wysokim poziomie i na pewno warto w nią pograć. Zaraz zacznę testować wersje 1.02 i jak znajdę jakiś błąd to o nim powiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Deusald (Adamentium) Opublikowano 24 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2010 Znalazłem błąd. Jestem na dniu 103 i od zaktualizowania gry jakiś nieumarły blokuje się w dali. Nie można nic zrobić. Co jakiś czas wieża maga wysyła zielony promień i po ok 5 strzałach wysuwa się menu budowania wieży. Ktoś tam się na pewno się zacina bo po chwili od wysłania zielonego promienia nabija się kasa. Umarlak blokuje się z prawej strony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IamTheLaw Opublikowano 24 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2010 Gierka wypas i w ogóle, ale mam parę "ale" Muzyka w zimie nie pasuje, kojaży mi się z bambusami i dżunglą Nie pasująca do klimatu gry, muzyka podczas gdy atakują nas bezczelne smoki Stage'a ze smokami nie kminię, ni z tąd ni z owąd atakują smoki, gdzie tylko i wyłącznie kusznik się przydaje, nic więcej. Rycerze można sobie o pupcię potłuc. Czcionka brzydka Gui brzydkie Grafika zresztą też, no ale pare graficzek jest git (chociażby tło) Te balonowe cosie, za wolno sobie latają, jak amunicja z kuszy mi się skończyła to musiałem czekać pół minety aż doleci 5/5 Bo mimo wszystko, gameplay jest najważniejszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 24 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2010 Ten Launcher działa dobrze zmyliło mnie to że każda aktualizacja waży tyle samo ale to normalne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shockah Opublikowano 24 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2010 I co teraz mam zrobić? :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 24 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2010 @up mam to samo EDIT: ubij proces gierki tak jak ja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shockah Opublikowano 24 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2010 Tyle to wiem, ale tak być nie powinno. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 24 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2010 O_o i jak zauważyłem wszystkim nam 3 blokuje się ten czerwony z prawej strony. A to oznacza że to nie utrudnienie tylko bug. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 24 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2010 Mnie tez, wiec 4, przeciez 1 o tym pisalem : > Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 25 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2010 A teraz o sobie gram i: ___________________________________________ ERROR in action number 1 of Step Event for object game_control: In script saving: Error in code at line 408: file_write_string(doxor(";global.array_celnosc_dzien[" + string(p) + "] = " + string(global.array_celnosc_dzien[p]))) ^ at position 94: Unknown variable array_celnosc_dzien or array index out of bounds Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Draconis Opublikowano 25 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2010 Przestały mi działać jakiż czas temu Deszcz Skał i Gorąca Smoła, tylko że smoła się zużywa. Zmień opis wojownika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markar Opublikowano 26 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2010 Czy mógł bym prosić link do downloadu, ale gry, nie launchera(na koniec pobierania wyskoczył błąd, nie nie będę próbował jeszcze raz :) )? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flaque Opublikowano 26 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2010 Ja nie mogę w ogóle wybudować wieżyczki z gryfami, mimo, że posiadam już wszystkie inne konstrukcje. Gra powinna mieć zdecydowanie mniej tur, proponowałbym 60 zamiast 120, i na zakończenie każdej rasy jakiegoś fikuśnego bossa. Przy smokach umierałem z nudów, bo nie mogłem już niczego dobudować i miałem do tego 25% wydajności (ten deszcz). Aż mnie tura 90 zaskoczyła, przez to nagłe czterokrotne przyspieszenie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Draconis Opublikowano 26 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2010 @Flaque Może zbyt nisko budowałeś i twoja wieża nie jest wystarczająco wysoka? Dlatego iż jest taka możliwość uważam, że powinna być możliwość usuwania budynków i przenoszenia ich w inne miejsce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flaque Opublikowano 26 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2010 mam 12 pięter, man. Poza tym w dniu 93 nie mogę nic zrobić. Dzień się nie kończy mimo, że nie ma już jednostek. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Deusald (Adamentium) Opublikowano 26 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2010 ...Poza tym w dniu 93 nie mogę nic zrobić. Dzień się nie kończy mimo, że nie ma już jednostek. Ja też tak mam. Ale mi się wydaje że jakiś stworek się blokuje z prawej strony bo w tamtym kierunku strzela wieża maga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawka83 Opublikowano 26 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2010 Eh pograłem i mi się znudziło przy dniu 10. Dodaj jakąś innowację więcej wrogów lub niech ten czas szybciej leci ok? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 26 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2010 Eh pograłem i mi się znudziło przy dniu 10. Dodaj jakąś innowację więcej wrogów lub niech ten czas szybciej leci ok? Nie ok. --- Dziękuję za info o błędach. Na pewno w przyszłej aktualizacji będą poprawione Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Deusald (Adamentium) Opublikowano 27 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2010 Przeszedłem grę ;) Podobało mi się ale miały być jeszcze tryby gry:kampania, przetrwanie...? Ocenię grę: Grafika:4/5 (grafika nie najlepsza ale może być, te ludziki trochę małe) Muzyka:5/5 (pasuje podczas walki jak i w menu) Grywalność:5/5 (Gra mnie wciągnęła) Pomysł: 5/5 Ogólnie 5/5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Uzjel Opublikowano 27 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2010 Przeszedłem grę ;) Podobało mi się ale miały być jeszcze tryby gry:kampania, przetrwanie...? Ocenię grę: Screen z archiwum: Tryb przetrwania nawet trochę działał. Betatesterzy mieli okazję kawałek w niego pograć Edit: Mam jeszcze takie zdjęcie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 28 Września 2010 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 Jest jedna bardzo wkurzająca rzecz, czemu przy każdym najmniejszym updacie muszę pobierać całego 19megowego exeka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IamTheLaw Opublikowano 28 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 Dzień 92: ___________________________________________ ERROR in action number 1 of Step Event for object obj_mbit_pocisk2: Error in code at line 11: if !instance_exists(near) { near = instance_find(ENEMY,irandom(instance_number(ENEMY))); } ^ at position 22: Unknown variable near Klikam ignore, błąd występuje nadal. Nie mogę ukończyć gry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt1117 Opublikowano 28 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 Koniecznie musisz dorobić menu pauzy, bo wkurzające jest jak z jakiegoś powodu nie możesz przejść dnia i musisz ubijać proces gierki żeby ją wyłączyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZyperPL Opublikowano 28 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2010 Myślałem, że gra będzie lepsza :/ A tutaj prawie z dnia na dzień to samo... przydało by się więcej zdarzeń (jak np. z tym olbrzymem czy czymś tam). Ale tak to nawet źle nie jest, no ale mówię, spodziewałem się czegoś lepszego :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się