Skocz do zawartości

Turris (v1.07)


Uzjel

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 175
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Najchętniej to bym rozdzielczość zwiększył. Ale boje się, że później nie postawie gry. Najpierw zajmę się poprawkami, a potem poszukam grafika.

 

#Edit

Max do północy pojawi się nowa wersja. A w niej - nowa atrakcja - wybuchowe combo :D

 

#Edit2:

 

Jest aktualizacja 1.02 !

 

Naprawione błędy:

- Łucznik i Kusznik już nie znikają z wieży kiedy użyty został modyfikator „Ostatnia szansa”

- Zaklęcie „Tornado” jest już odblokowywane przez właściwy budynek

- Skaczący przeciwnik w temacie zimowym po trafieniu już nie zmienia się w czarną postać

- Ten sam przeciwnik już nie wtapia się w ziemię pod czas pauzy

- Poprawiono opisy gryfów

- Pauzowanie gryfów

- Poprawiony licznik ilości gryfów

- Zakańczanie dnia przed zniszczeniem wszystkich przeciwników po dniu 90

- Numer dnia nie zachodzi już na liczbę więźniów w dniach powyżej 99

- Ilość ludzi z przyrostem już nie nachodzi na ikonę więźniów

- Przeciwnicy po dniu 89 są już naliczani do statystyk

- Liczba paladynów już jest zapisywana

Dodano:

- Poziom Łatwy: Co 10 trafień pod rząd uaktywnia się wybuchowa strzała

- Poziom Normalny: Co 20 trafień pod rząd uaktywnia się wybuchowa strzała

- Poziom Trudny: Co 30 trafień pod rząd uaktywnia się wybuchowa strzała

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najchętniej to bym rozdzielczość zwiększył. Ale boje się, że później nie postawie gry. Najpierw zajmę się poprawkami, a potem poszukam grafika.

Raczej zmniejszyć rozdzielczość jakbyś zwiększył to nic już żadnego goblina byśmy nie zobaczyli tylko zielone kropki.

 

Jako że to mój pierwszy post to napiszę coś o grze, grałem w nią jakieś 3-4 dni temu, ale jakoś nie miałem mobilizacji żeby coś o niej napisać, z reszto ludzie pisali tu o błędach a ja żadnego nie wykminiłem, a sam powiedziałeś, że ocena Cię nie interesuje, więc nie będę jej oceniał powiem tylko, że gra jest na bardzo wysokim poziomie i na pewno warto w nią pograć. Zaraz zacznę testować wersje 1.02 i jak znajdę jakiś błąd to o nim powiem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem błąd. Jestem na dniu 103 i od zaktualizowania gry jakiś nieumarły blokuje się w dali. Nie można nic zrobić. Co jakiś czas wieża maga wysyła zielony promień i po ok 5 strzałach wysuwa się menu budowania wieży. Ktoś tam się na pewno się zacina bo po chwili od wysłania zielonego promienia nabija się kasa. Umarlak blokuje się z prawej strony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gierka wypas i w ogóle, ale mam parę "ale"

 

Muzyka w zimie nie pasuje, kojaży mi się z bambusami i dżunglą

Nie pasująca do klimatu gry, muzyka podczas gdy atakują nas bezczelne smoki

Stage'a ze smokami nie kminię, ni z tąd ni z owąd atakują smoki, gdzie tylko i wyłącznie kusznik się przydaje, nic więcej. Rycerze można sobie o pupcię potłuc.

Czcionka brzydka

Gui brzydkie

Grafika zresztą też, no ale pare graficzek jest git (chociażby tło)

Te balonowe cosie, za wolno sobie latają, jak amunicja z kuszy mi się skończyła to musiałem czekać pół minety aż doleci

 

5/5 Bo mimo wszystko, gameplay jest najważniejszy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A teraz o sobie gram i:

 

___________________________________________

ERROR in

action number 1

of Step Event

for object game_control:

 

In script saving:

Error in code at line 408:

file_write_string(doxor(";global.array_celnosc_dzien[" + string(p) + "] = " + string(global.array_celnosc_dzien[p])))

^

at position 94: Unknown variable array_celnosc_dzien or array index out of bounds

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie mogę w ogóle wybudować wieżyczki z gryfami, mimo, że posiadam już wszystkie inne konstrukcje. Gra powinna mieć zdecydowanie mniej tur, proponowałbym 60 zamiast 120, i na zakończenie każdej rasy jakiegoś fikuśnego bossa. Przy smokach umierałem z nudów, bo nie mogłem już niczego dobudować i miałem do tego 25% wydajności (ten deszcz). Aż mnie tura 90 zaskoczyła, przez to nagłe czterokrotne przyspieszenie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Eh pograłem i mi się znudziło przy dniu 10. Dodaj jakąś innowację więcej wrogów lub niech ten czas szybciej leci ok?

 

Nie ok.

 

---

 

Dziękuję za info o błędach.

Na pewno w przyszłej aktualizacji będą poprawione

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeszedłem grę ;) Podobało mi się ale miały być jeszcze tryby gry:kampania, przetrwanie...? Ocenię grę:

Grafika:4/5 (grafika nie najlepsza ale może być, te ludziki trochę małe)

Muzyka:5/5 (pasuje podczas walki jak i w menu)

Grywalność:5/5 (Gra mnie wciągnęła)

Pomysł: 5/5

Ogólnie 5/5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeszedłem grę ;) Podobało mi się ale miały być jeszcze tryby gry:kampania, przetrwanie...? Ocenię grę:

 

Screen z archiwum:

Turris_3tryby.png

Tryb przetrwania nawet trochę działał. Betatesterzy mieli okazję kawałek w niego pograć

 

Edit:

Mam jeszcze takie zdjęcie:

Sand.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Filar Społeczności

Jest jedna bardzo wkurzająca rzecz, czemu przy każdym najmniejszym updacie muszę pobierać całego 19megowego exeka?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzień 92:

 

___________________________________________
ERROR in
action number 1
of  Step Event
for object obj_mbit_pocisk2:

Error in code at line 11:
   if !instance_exists(near) { near = instance_find(ENEMY,irandom(instance_number(ENEMY))); }
                       ^
at position 22: Unknown variable near

 

Klikam ignore, błąd występuje nadal. Nie mogę ukończyć gry

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...