I am Lord Opublikowano 14 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 Tytuł: Clonoes Gatunek: platformówka z elementami logicznymi Opis: Będzie to gra platformowa z elementami logicznymi i zręcznościowymi. Co 40 sekund nasz bohater się klonuje, klony wykonują dokładnie takie same ruchy co pierwowzór tyle że opóźnione o 40 sekund. Jeżeli np. zabijemy potworka to ten za 40 sekund się odrodzi i stanie się dla nas nietykalny, dopiero nasz klon będzie mógł go zabić. Nasze klony będzie trzeba wykorzystać do uruchamiania przycisków, umieszczonych w podłogach lub zawieszonych na ścianach ( w takie trzeba strzelić ). Znaczącym utrudnieniem jest to że nie możemy wejść w naszego klona ani strzelić w niego i vice versa to będzie zmuszało nas do zapamiętywania w, których miejscach staliśmy czy strzelaliśmy aby uniknąć kontaktu. Musimy zbierać jakąś tam ilość % owoców z mapy aby się otworzył nam portal, to ile procent zależy uzyskać zależy już od mapki. Jest już zrobiona spora część silnika gry. Kolizje per pixel zarówno postaci jak i pocisków, trampoliny, ruchome platformy, podmuchy powietrza, system particlesów, effect blura itd. Do zrobienia mam jeszcze level editor ( dla mnie ), później wbudowany edytor dla was, w którym przechodząc kolejne światy będzie można odblokowywać jego elementy. Czeka mnie do zrobienia sporo tilesów, chcę by grafika była zróżnicowana i by gracz przechodząc od świata do świata, naprawdę widział że przechodzi do nowego a nie tylko się domyślał po zmienionym układzie elementów mapy. Po za tym nie mam żadnych dźwięków i muzyki, tutaj prawdopodobnie będę potrzebował pomocy :P. Nie ma też fabuły, nie nadaję się do wymyślania historyjek. 6 październik 2010: Ważniejsze różnice pomiędzy moją grą a Time Slip, które już zostały wprowadzone lub mam taki zamiar: - różni się czas klonowania, u mnie jest dłuższy to oznacza że będzie mniej mniej klonów na mapie niż w Time Slip - gracz posiada HP, niektóre potworki zabijają od razu gdy się w nie wejdzie a niektóre tylko ranią. - przyciski i drzwi mogą mieć podpięte bramki AND lub OR to oznacza większe możliwości/kłopoty :P przy otwieraniu drzwi. - są tilesy które potrafią zakrywać instancje, umożliwi mi to później stworzenie sekretów. - będzie dostępny edytor światów to znaczy że graczę będą mogli tworzyć nie tylko własne mapy ale także całą kampanię. Nad edytorem jeszcze pracuję, już sporo go zrobiłem, brakuje porządnego interfaceu i opcji robienia kampani przez graczy. - planuję zrobić jeszcze pułapki, których brakowało Time Slipowi, jakieś kolce, zapadnie. Autorzy: Programowanie: Jakub Michalski ( to ja ) Fabuła: brak Grafika: Jakub Michalski Muzyka: brak Screeny: 6 październik 2010: Test połączeń bramek logicznych z przyciskami. https://gmclan.org/up539_6_edytor_test_pola...ramek_z_pr.html Edytor - edycja tabliczki z tekstem https://gmclan.org/up539_6_edytor_edycja_ta...i_znapisem.html Edytor - stawianie ruchomej platformy https://gmclan.org/up539_6_edytor_stawianie...mej_platfo.html Edytor - stawianie Tilesów https://gmclan.org/up539_6_edytor_stawianie_tilesow.html stare: Na screenach jest parę placeholderowych grafik a w tile secie brakuje sporo bajerów i jest parę niedociągnięć, do poprawy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Japanstache Opublikowano 14 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 Więc jeżeli np. zabijemy potworka to ten za minutę się odrodzi i stanie się dla nas nietykalny, dopiero nasz klon będzie mógł go zabić. Brzmi cholernie skomplikowanie ale może się okazać naprawdę fajną grą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawka83 Opublikowano 14 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 Ale czym te klony maja służyć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roki Opublikowano 14 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 Im więcej klonów, tym ciężej przejść gre bo tnie :D A ogólnie, fajna grafa :) Podoba mi się :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karakan Opublikowano 14 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 Hmm ciekawy pomysł tylko może być nieco przekombinowany :P Coś trudno mi wyobrazić sobie coś takiego w praktyce (Planowanie w przód każdego ruchu biorąc pod uwagę to że później identyczne ruchy będą robić kolejne klony) ale zobaczymy co z tego wyjdzie :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roki Opublikowano 14 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 Była taka gra kiedyś na kongregate chyba, ale była fajna, lubie gry logiczne :) To wcale nie jest trudne, chociaz zalezy jak hardcorowy level :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 14 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 Nie znam gry z kongregate i nie wiem czy podobna ale moja gra czerpie pomysły z kiedyś dawno, dawno temu w to grałem. Edit: ehh sux jakość ten filmik ma, tutaj macie lepszy: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 14 Września 2010 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 Pamiętam kiedyś grałem w chyba podobną grę flashową z robotami (kolejnymi klonami musiałeś wykonywać odpowiednie czynności, jak cisnąłeś następnym to poprzednie wykonywały wcześniej zapamiętane rzeczy, trzeba było uważać, żeby każdy mógł dotrzeć na koniec do wyjścia). Jeśli to coś w tym stylu to super. Jak nie to też fajnie o ile to skończysz :) uwielbiam takie gierki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 14 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 timeslip było zarąbistą grą. czekam na Clonoes (dziwna nazwa) Ale czym te klony maja służyć? masz np. drzwi i przycisk. staniesz na przycisku - drzwi się otwierają. schodzisz z niego - zamykają się. za minutę stanie na nim twój klon, a ty przejdziesz przez drzwi w skrócie to napisał HuderLord w pierwszym poście Edit: ehh sux jakość ten filmik ma tutaj macie lepszy: :3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 14 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 Wiedziałem że grałeś w to i czekałem na twój komentarz :P Zastanawiam się czy zrobić by gracz ginął jak dotknie potworka jak w Time Slip czy dać graczowi hp i by trochę jej tracił. EDIT: o lol to twój filmik teraz to dopiero zauważyłem xD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 14 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 Czekam ze zniecierpliwieniem na tę grę! Sam kiedyś nawet miałem w planach taką robić. Time Slip było genialne. Uwielbiałem tę grę. Chociaż potrafiła naprawdę ostro człowieka wkurzyć jak się po kilkadziesiąt razy powtarzało poziom, albo było od cholery przycisków i nie wiadomo było który które drzwi otwiera i trzeba było spamiętywać tę kolejność :D I te unoszące kropki potrafiły być denerwujące :) Ale ostatni poziom za to był bardzo pomysłowy jak kilka ślimaczków na raz napiernicza w tę roślinkę :D Dobrze by było jakbyś wymyślił jakieś ciekawe urozmaicenia, bo w Time Slip były właściwie tylko drzwi i wrogowie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Morro Opublikowano 14 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 Bardzo podobne do The Company of Myself. Czekam, czekam... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lechu4444 Opublikowano 15 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2010 Ja także czekam mam nadzieję że to wypali i życzę Ci powodzenia w projekcie. Nigdy nie grałem w Time slip, ale to na pewno jest jeden z oryginalniejszych pomysłów na klona gry sprzed lat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 6 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 Żeby nie było że spoczywam na laurach, jak można się po mnie spodziewać to mam dla was mały update informacji. Edytowałem pierwszy post. 6 październik 2010: Ważniejsze różnice pomiędzy moją grą a Time Slip, które już zostały wprowadzone lub mam taki zamiar: - różni się czas klonowania, u mnie jest dłuższy to oznacza że będzie mniej mniej klonów na mapie niż w Time Slip - gracz posiada HP, niektóre potworki zabijają od razu gdy się w nie wejdzie a niektóre tylko ranią. - przyciski i drzwi mogą mieć podpięte bramki AND lub OR to oznacza większe możliwości/kłopoty :P przy otwieraniu drzwi. - są tilesy które potrafią zakrywać instancje, umożliwi mi to później stworzenie sekretów. - będzie dostępny edytor światów to znaczy że graczę będą mogli tworzyć nie tylko własne mapy ale także całą kampanię. Nad edytorem jeszcze pracuję, już sporo go zrobiłem, brakuje porządnego interfaceu i opcji robienia kampani przez graczy. - planuję zrobić jeszcze pułapki, których brakowało Time Slipowi, jakieś kolce, zapadnie. Screeny z edytora: Test połączeń bramek logicznych z przyciskami. https://gmclan.org/up539_6_edytor_test_pola...ramek_z_pr.html Edytor - edycja tabliczki z tekstem https://gmclan.org/up539_6_edytor_edycja_ta...i_znapisem.html Edytor - stawianie ruchomej platformy https://gmclan.org/up539_6_edytor_stawianie...mej_platfo.html Edytor - stawianie Tilesów https://gmclan.org/up539_6_edytor_stawianie_tilesow.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 6 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 Kocham cię. Zapowiada się cudnie. :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 7 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2010 owocom daj jakiś jasną albo migającą obwódkę bo zlewają się z tłem (ocena daltonisty) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matik97 Opublikowano 7 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Października 2010 Zapowiada się cudnie! Nie mogę się doczekać :D . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 7 Października 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Października 2010 owocom daj jakiś jasną albo migającą obwódkę bo zlewają się z tłem (ocena daltonisty) Zrobi się, a na którym screenie najsłabiej je widzisz? Dorobię by się jeszcze lekko unosiły i opadały, to ci na pewno pomoże. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się