Dragon Opublikowano 14 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 Pytam się, ponieważ na pewno też sami zauważyliście że gry w działach "Gotowe gry i programy" i te dema, są tworzenie przez początkujących, a gry doświadczonych użytkowników może są zapowiadane i nie które wychodzą, ale większość po prostu znika. Znacie sposoby na mobilizację? Na pewno ktoś ma jakiś projekt w gm'ie którego nie dokończa, bo nie ma, nie wiem, motywacji, pomocy, zasobów? Jak udaje Wam się dokończyć projekt? Macie sposoby na ich dokończenie czy po prostu macie za dużo wolnego czasu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 14 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 najlepiej robić coś małego, dzienne, lub kilku dniowe gierki, to pozwoli Ci nauczyć się ciągnąć projekty do końca, gdy będziesz robił grę za grą coraz dłuższe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 14 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 znajdź konkurencję ja ciągnę swój ostatni projekt już od kwietnia (a to, że końca nie widać, to inna sprawa) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieter Opublikowano 14 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 Pytam się, ponieważ na pewno też sami zauważyliście że gry w działach "Gotowe gry i programy" i te dema, są tworzenie przez początkujących, a gry doświadczonych użytkowników może są zapowiadane i nie które wychodzą, ale większość po prostu znika. Znacie sposoby na mobilizację? Na pewno ktoś ma jakiś projekt w gm'ie którego nie dokończa, bo nie ma, nie wiem, motywacji, pomocy, zasobów? Jak udaje Wam się dokończyć projekt? Macie sposoby na ich dokończenie czy po prostu macie za dużo wolnego czasu? ogłoś grę, mów, że jest ######sta i niedługo będzie... to cie zmotywuje przed skompromitowaniem się... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Japanstache Opublikowano 14 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 ogłoś grę, mów, że jest ######sta i niedługo będzie... to cie zmotywuje przed skompromitowaniem się... Ja tak robię i nie działa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 14 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 i dun't woek halp111 Pieter, to działa tylko wtedy, gdy ktoś pamięta o twoim projekcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 14 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 robic gre w ktora samemu chce sie grac, i nie zabierac sie za nic innego przed skonczeniem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 14 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 Dobrze jest też sobie uświadomić jakie w przyszłości mogą się pojawić problemy w trakcie tworzenia gry i za w czasu spytać siebie, czy na pewno uda ci się je pokonać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4tk Opublikowano 14 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 @up chodzi o motywacje, nie o demotywacje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 14 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 @up chodzi o motywacje, nie o demotywacje. ale jak się już zdemotywujesz, to nie weźmiesz się za coś, czemu nie podołasz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marmot Opublikowano 14 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 Powieś sobie nad monitorem: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 14 Września 2010 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 Akurat wolny czes nie ma nic do rzeczy, bo czasem mam tyle rzeczy do zrobienia i w każdych 5 wolnych minutach kodze, a czasem 3 dni gram only w gierki. Wiem jedno, po kilku dniach nieoglądania kodu +50 do niechęci otwierania projektu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adriann Opublikowano 14 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 Ja mam też ten problem..ale też to jeszcze inny bo jestem strasznie dla swoich prac krytyczny,czasem pytam o opinię tylko jak już nie wiem xD Pewnie przez tą krytyczność często projekty moje kończą się na pierwszych wersjach spritesa gracza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am vader Opublikowano 14 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 A oto prosto z mostu: Wkrótce wydam minigierkę, bo dostałem zastrzyku motywacji!!! I to nie jakimiś szitami! Człowieku, ZTG i spotkanie się z ludźmi o tych samych zainteresowaniach, oraz możliwość zobaczenia YXE i wyśmiania osobiście Gnyska to najlepszy zastrzyk motywacji jaki w życiu miałem. Zapraszam za rok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Platyna Opublikowano 14 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 Muszę potwierdzić słowa Pana powyżej. Po ZTG w 2009 też byłem zmotywowany jak cholera. I zanosiło się, że skończę to cudo. Ale jak z przyczyn niezależnych ode mnie zamkłem projekt na 2 miesiące to teraz już się za chiny zabrać za to znów nie mogę! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fervi_ Opublikowano 14 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 Dla tych Hardcore'ów, co robią sami sobie muzykę, grafikę i programują Wyobraźcie sobie, że wasz projekt wygląda super ######ście i dożyjcie do tego. Jeśli to projekt komercyjny - zróbcie go tak, by się ludziom spodobał. BO TO NIE DLA SIEBIE ROBICIE GRĘ, ALE DLA INNYCH Fervi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phoenix Opublikowano 14 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2010 Moją motywacją do pisania gier jest wymyślanie fabuły i nic po za tym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 15 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2010 . BO TO NIE DLA SIEBIE ROBICIE GRĘ, ALE DLA INNYCH zalezy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IamTheLaw Opublikowano 15 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2010 Co do motywacji, to w między czasie (kiedy się nie kodzi) wymyślać nowe elementy do rozgrywki lub jak coś poprawić. Zwykle po takich przemyśleniach ciągnie do projektu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 15 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2010 Co do motywacji, to w między czasie (kiedy się nie kodzi) wymyślać nowe elementy do rozgrywki lub jak coś poprawić. Zwykle po takich przemyśleniach ciągnie do projektu. u mnie to jest zawsze pierwsza oznaka, że ciągnie mnie do przerwania projektu kodzić trzeba jak najczęściej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się