Hunter Opublikowano 6 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 Choć nudzi mnie trochę ten sam wystrzał z broni palnej... zero ogniowej, zero elektrycznej, zero fazowej, zero portalowej(!). i zero przeładowań :) :P Niestety mi fps dalej skaczą ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kofel Opublikowano 6 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 Kurde, nie chce narzekać, ale pominąć zależność szybkości akcji w grze od FPSów to już porażka Borasek. Zresztą, zabezpieczaj się zawsze warunkiem przed pobieraniem dowolnego elementu z tablicy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tymon Opublikowano 6 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2010 Coś co wkurza w sterowaniu postaci to ostre krawędzie na korytarzach, czasami postać się blokuje i utrudnia to ruch. Dlaczego postać nie mogła by się lekko zsuwać po ścianie? EDIT Chodzi mi o coś takiego: https://gmclan.org/up152_12_060910_gm8_at_rogi.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 7 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2010 Kręcąc kółkiem myszy w dół zmieniają się tylko pistolet z tym podstawowym karabinem, nawet jak się ma inne bronie. Zgadza się, już wiem o co chodzi - poprawie to :) borek, nie myslales nad tym zeby zrobic magazynki :P ? Myślałem, ale chciałem zostawić klimat z Aliens Attack On Colony. Jest bug z granatami. Rzuć granata w wąskim korytarzu, tak, zeby sporo się odbijał od ścian - w grze zobaczysz go przed sobą, ale wybuchnie za plecami (WTF?). Naprawię to :thumbsup: Mam też wniosek, o odnawianie się energii, np. 5 - 10HP co 10 sekund, to by skutecznie przedłużyło rozgrywkę i ułatwiło zdobywanie poziomów, zwłaszcza przy PVP gdzie poza AI masz też żywych przeciwników i naprawdę prosto zginąć, a po takim spotkaniu zazwyczaj zostaje 10 - 15HP. Zrobione, tylko zastanawiam się jak teraz ciężko będzie zabić kogoś z wysoką rangą :D ale fakt, że PVP i tak się zupełnie zmieni. Ja bym w trybie współpracy medyka zrobił, może nawet w ogóle kilka klas. Zrobiłoby to rozgrywkę bardziej nastawioną na grę drużynową, bo tego na razie kompletnie brakuje. Ja też, mam całą książkę pomysłów :), spokojnie na wszystko przyjdzie czas, najpierw silnik ma być stabilny a nie zabugowany. Coś co wkurza w sterowaniu postaci to ostre krawędzie na korytarzach, czasami postać się blokuje i utrudnia to ruch. Dlaczego postać nie mogła by się lekko zsuwać po ścianie? EDIT Chodzi mi o coś takiego: https://gmclan.org/up152_12_060910_gm8_at_rogi.html Zrobione :) Dzięki Panowie za zgłoszenia :) Wczoraj grałem z Beczem w COOP na 40 alienów i do 500 zabić. Powiem tak, jeżeli się dobrze współpracuje, czyli leczy jeden drugiego, razem się trzymają i sobie pomagają, to gra staje się prosta :D Żeśmy oboje wbili rangi +10 i grało się naprawdę nieźle :) Czasami były sytuacje że zostaliśmy z 3-10 HP w ciasnym pomieszczeniu ( naokoło masa alienów ), ale właśnie dzięki współpracy wychodziliśmy z takich tarapatów :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 7 Września 2010 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 7 Września 2010 Zrobione, tylko zastanawiam się jak teraz ciężko będzie zabić kogoś z wysoką rangą biggrin.gif ale fakt, że PVP i tak się zupełnie zmieni. Wyższy poziom = mniejsza regeneracja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 7 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2010 Wyższy poziom = mniejsza regeneracja. OK, tak zrobię, zobaczymy jak to będzie w praniu :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 7 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2010 Borek, to teraz naucz reszte wspolpracy :P jak gralem w druzynowym to chyba ani razu nie mialem dodanego zycia gdy prosilem (albo raz od Ciebie bo mi z 3 do 30 wskoczylo jak byles w poblizu), wiec taka mozliwosc wypada przewidziec, ze wiekszosc woli sama napierniczac alienow i rzucac graczom granaty pod nogi (xddd, skovv i paru innych wkurzajacych noobkow ktorych powinno sie banowac za to), bo ja nieraz lazlem na pierwszy ogien sciagajac na siebie fale alienow a inni z bezpiecznej odleglosci kosili :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 7 Września 2010 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 7 Września 2010 Potem Borkowi podeślę okrągłe menu otwierane nad postacią środkowym przyciskiem myszy, które robię do Almory, moze się mu przyda... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 7 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2010 Borek, to teraz naucz reszte wspolpracy :P jak gralem w druzynowym to chyba ani razu nie mialem dodanego zycia (albo raz od Ciebie bo mi z 3 do 30 wskoczylo jak byles w poblizu), wiec taka mozliwosc wypada przewidziec, ze wiekszosc woli sama napierniczac alienow i rzucac graczom granaty pod nogi :P Wiem, dlatego zlikwidowałem możliwość TEAM KILL granatem w Cooperative. Prawda jest taka, że teraz ludzie wolą się bawić a nie grać normalnie, wiem bo widzę też co się dzieje. Jak już będą serwery itd. to ludzie sami będą dobierali sobie do drużyny znajomych z którymi dobrze im się współpracuje. Kolejna rzecz która wpływa na brak zaangażowania w współpracę to fakt, że w Coop jest rywalizacja na rzecz fragów, na razie nie będę się tym zajmował, ale będzie trzeba zrobić jakieś różne zadania dla graczy, które będą musieli wykonać aby ukończyć misję. Dodatkowo przydałoby się zrobić że np. tylko medyk będzie mógł zbierać apteczki, aby uleczać swoją drużynę. Jednym słowem każda postać będzie musiała mieć kluczowe umiejętności bez których pozostałym graczom będzie ciężko ukończyć misję. Póki co są to wolne testy bez zobowiązań przed rankingami czy innymi duperelami, testujemy stabilność silnika i taka sieczka na mapie i chaos też się przydaje :) W przyszłości jak ktoś będzie chciał grać naprawdę na poważnie, to założy serwer i zaprosi znajomych :) a na publicznych jak ktoś będzie "fisiował" to ban i żegnaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cezarX Opublikowano 7 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2010 Znalazłem taki drobny błąd dotyczący granatów. Chciałem rzucić granat, zacząłem, zmieniła się mapa i dalej trzymałem go w rękach. Wydaje mi się, że już nie powinienem mieć go na nowej mapie... Nie wiadomo, gdzie na mapie jest dany gracz. Jest, co prawda, radar, ale nie wiadomo, kto kim jest. Ktoś prosi o pomoc, ale gdzie iść? Na krawędziach ekranu mogła by pokazywać się nazwa gracza, tzn. w miejscu, w kierunku którego trzeba iść, aby znaleźć gracza. To taki mały pomysł na usprawnienie rozgrywki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 7 Września 2010 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 7 Września 2010 Jeszcze jedna propozycja - z prawej strony jest lista graczy, widać ich energię itp - w sumie mozna by dodać jeszcze tego gracza którym akurat jesteś, juz ta jedna osoba nic nie zmieni, a energia w tym miejscu jest duzo bardziej czytelna. I zastanawiają mnie ciągle te znikające postacie - jak zaczyna sie lag, to np. alieny zaczynaja znikać i mrugać, czy ty ich czasem nie usuwasz i nie tworzysz na nowo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cezarX Opublikowano 7 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2010 Co do alienów, to czasami mam wrażenie, że pojawiają się oni znikąd po ich zabiciu (przecież muszą się pojawiać), ale często dzieje się to w pobliżu gracza, nie mogłyby powstawać dalej od gracza? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 7 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2010 Znalazłem taki drobny błąd dotyczący granatów. Chciałem rzucić granat, zacząłem, zmieniła się mapa i dalej trzymałem go w rękach. Wydaje mi się, że już nie powinienem mieć go na nowej mapie... Nie wiadomo, gdzie na mapie jest dany gracz. Jest, co prawda, radar, ale nie wiadomo, kto kim jest. Ktoś prosi o pomoc, ale gdzie iść? Na krawędziach ekranu mogła by pokazywać się nazwa gracza, tzn. w miejscu, w kierunku którego trzeba iść, aby znaleźć gracza. To taki mały pomysł na usprawnienie rozgrywki. OK, w sumie wiem jak to zrobię :) Wcześniej na radarze w kółeczku był ID gracza i można było porównać z ID po prawej stronie ( lista ). Zrezygnowałem z tego, bo ta cyfra z kółkiem na radarze zajmowała sporo miejsca, ale teraz mam lepsze rozwiązanie :) Jeszcze jedna propozycja - z prawej strony jest lista graczy, widać ich energię itp - w sumie mozna by dodać jeszcze tego gracza którym akurat jesteś, juz ta jedna osoba nic nie zmieni, a energia w tym miejscu jest duzo bardziej czytelna. I zastanawiają mnie ciągle te znikające postacie - jak zaczyna sie lag, to np. alieny zaczynaja znikać i mrugać, czy ty ich czasem nie usuwasz i nie tworzysz na nowo? OK, dodam główną postać do listy, a co do Alienów, to mają one ustawiony timeout, jak nie dostajesz informacji o jego pozycji to się usuwa. Co do alienów, to czasami mam wrażenie, że pojawiają się oni znikąd po ich zabiciu (przecież muszą się pojawiać), ale często dzieje się to w pobliżu gracza, nie mogłyby powstawać dalej od gracza? Alieny mają warunek że nie mogą powstać w respawnie który jest zbyt blisko gracza, pamiętaj że aliena trzeba "zobaczyć" żeby go widzieć ( brzmi śmiesznie :D ), one nie są widoczne od początku. Muszą być w zasięgu widoczności twojej postaci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 7 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2010 Zrezygnowałem z tego, bo ta cyfra z kółkiem na radarze zajmowała sporo miejsca, ale teraz mam lepsze rozwiązanie tylko nie kolory, jesli moglbym prosic, ewentualnie mocno kontrastowe, bo daltonista (czyli ja) mialby w tym momencie przeyebane. a ja czesto szukam innych graczy na mapce zeby w grupce napierniczac :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 7 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2010 tylko nie kolory, jesli moglbym prosic, ewentualnie mocno kontrastowe, bo daltonista (czyli ja) mialby w tym momencie przeyebane. a ja czesto szukam innych graczy na mapce zeby w grupce napierniczac :D Nie, to nie będzie związane z radarem :) Tak w ogóle to radar zostanie powiększony jak i cały interface :) bo jest jeszcze przystosowany do starej wersji w 800x600. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 7 Września 2010 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 7 Września 2010 OK, dodam główną postać do listy, a co do Alienów, to mają one ustawiony timeout, jak nie dostajesz informacji o jego pozycji to się usuwa. E, to by musiały mieć timeout rzędu 1/2 sekundy zeby tak mrugać, wiec to coś innego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 7 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2010 Może dane wariują i x i y jakiś zerowy leci. Dam zabezpieczenie pozycji. Dodałem Cię na Skype, czekam na akcept ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Smok Opublikowano 7 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2010 ___________________________________________ ERROR in action number 1 of Draw Event for object objAlien: Error in code at line 9: draw_sprite_ext(global.apperance_person[race,7],-1,x+12,y+12,1,1,player_slow_direction+dodging+dodging_tail_a,c_black,0.8); ^ at position 29: Unknown variable apperance_person or array index out of bounds EDIT: ___________________________________________ ERROR in action number 1 of Step Event for object connection_Step: In script sc_Data_Shot: Error in code at line 10: n = instance_create(net_x,net_y,global.weapon[net_weapon,2]); ^ at position 45: Unknown variable weapon or array index out of bounds Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 7 Września 2010 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 7 Września 2010 Już dzisiaj z Borkiem o tym rozmawialiśmy, ten sam błąd z zakresem tablic jest w kilku miejscach i wybraliśmy odpowiednie rozwiązanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 7 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2010 wybraliśmy odpowiednie rozwiązanie. "Treat uninitialized variables as value 0"? :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 7 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Września 2010 "Treat uninitialized variables as value 0"? :P Nie, ta opcja jest do kitu, bo masz błąd i nie wiesz nawet gdzie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 8 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 Miałem odpocząć a nadal intensywnie pracuję nad AT v1.6 :D Nowa wersja przyniesie ze sobą dużo ciekawych zmian w gameplay'u. Wprowadziłem trochę więcej funkcji tzw. "stealth", co w głównej mierze ma zastosowanie do PVP i tryb ten staje się o wiele ciekawszy, a mowa tutaj o funkcji wyłączenia latarki. Od teraz można się chować po kątach i czekać na ofiarę, albo po prostu uciec podczas pościgu. Żeby nie było mało, dodałem również możliwość cichego chodzenia, a jak wiemy jest to dobra funkcja również do skradania się i czajenia na ofiarę :) Do trybu COOPERATIVE dodałem funkcje ułatwiające namierzanie wspólników oraz różnych sygnałów przez nich wysyłanych. Działa to na zasadzie strzałek wokół postaci, ale w taki sposób żeby nie przeszkadzały w grze, jest to ciekawe rozwiązanie i nawet nieźle wygląda. Dużo modyfikacji przeszedł system rang, albowiem gracz mający maksymalną rangę nie jest już "mega koksem" którego nic nie może zabić, fakt, jest silny i ma zwiększoną moc broni, ale kule przeciwników zabierają mu tyle samo energii co bez rangi. Takich szczegółów które zostały poprawione można wymieniać do rana, ważne natomiast są granaty, już są w pełni precyzyjne i nie ma mowy o jakiś dziwnych zachowaniach fizyki. Ponadto został poprawiony system poruszania się, postać się nie blokuje i nie trzęsie się jak galareta gdy wchodzimy nią w mur :) tak samo jest z narożnikami, postać je po prostu obchodzi i się nie wcina jak wcześniej. Natomiast na deser zostaną dodane i poprawione "taunty" czyli po naszemu komendy/komunikaty głosowe. Tutaj też dojdzie lekki smaczek zwiększenia gameplay'u poprzez pojawienie się okrzyków na polu bitwy ( nie przez radio ) typu: "Uwaga granat!", "Jest ich cała masa!", "Oberwałem, osłaniać mnie!", "Brak amunicji, zmieniam broń!", "Padł jeden z naszych!" itp. :) Oczywiście te komunikaty bojowe będą wymawiane do odpowiedniej sytuacji przez postać gracza, nie będą one nadawane przez radio, także im dalej się znajdziemy takiej postaci, tym ciszej jej komunikaty słyszymy, jednym słowem nada to atmosfery i dynamiki :) Podsumowując: Pomysłów wiele, czasu mało, sił mało... Tak czy inaczej jakoś ciągnę ten projekt i staram się każdą chwilę poświęcić nad nim, nawet jeżeli jutro bym skończył wszystko to i tak robię sobie lekką przerwę i nie odpalam w ogóle GMa :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 8 Września 2010 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 1. Napisz mi potem na gadu co było z tymi granatami, bo jestem ciekaw 2. Może ja też dogram te same taunty, zeby było urozmaicenie i wszyscy nie gadali jednym głosem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hunter Opublikowano 8 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 Podsumowując: Pomysłów wiele, czasu mało, sił mało... Tak czy inaczej jakoś ciągnę ten projekt i staram się każdą chwilę poświęcić nad nim, nawet jeżeli jutro bym skończył wszystko to i tak robię sobie lekką przerwę i nie odpalam w ogóle GMa smile.gif borku wiec kiedy mozna sie spodziewac dalszej czesci otwartych testów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Borek Opublikowano 8 Września 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 borku wiec kiedy mozna sie spodziewac dalszej czesci otwartych testów? Nie prędzej niż weekend albo poniedziałek :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Osiem Opublikowano 8 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 A wiesz dlaczego czasami nie mogę strzelać, pisać i (prawdopodobnie) nikt mnie nie widzi, czy to tylko ja to mam i jest to spowodowane moim komputerem/internetem/czymśtam? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Smok Opublikowano 8 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 Ja też tak często mam. To wina lagów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Osiem Opublikowano 8 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 No to serwer musi być fatalny, skoro mam tak przez 95% czasu, a mam internet 6mb :o Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 8 Września 2010 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 Tylko, ze masz taką prędkość pobierania, a nie wysyłania... a moze to przez to masz lagi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Osiem Opublikowano 8 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2010 Nie wiem, ale każda inna gra online działa idealnie, a battlefieldy bad companosy powinny mieć na logikę większe wymagania internetowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi