Paqoo Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Powstrzymam się od złośliwości. Jak wspomniałem brakuje nam grafików i programistów. Oferuję część zysku z gry. Pracujemy według planu. Pełna wersja pojawi się w styczniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Japanstache Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Czy grafikę z rpgm można wykorzystać w komercyjnym projekcie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek999 Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Jeśli uda się ekipie Paqoo jakimś cudem zrobić już cały silnik gry, fabułe i inne elementy, które decydują o fajności ukończonej już gry, ze znalezieniem grafika który by wszystko zrobił od nowa byłoby znacznie łatwiej. A póki co mogą sobie robić na tej z rpgm. Aha i doceniam przemianę paqoo’a, choć z początku powątpiewałem. To wcale nie musi być drugi kaczyński pod tym względem. :o Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paqoo Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Jeśli chodzi o licencję tego programu to na grafike jest abondware. Z tego co wyczytalem w Polsce japonskie licencje nie maja racji bytu. Moze ktos ma bardziej aktualne informacje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 o ile wiem tworca programu nadal zyje a i sam program jest jeszcze rozwijany, wiec uzycie w celach komercyjnych pozostaje nielegalne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Mają 2 grafików przecież. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paqoo Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2010 Zmienimy grafikę. Ta z RPG Maker jest "tibiowata". Zrobimy cos lepszego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2010 gra bedzie sprzedawana w cenie 20 zl za sztuke (to zalezy od rozwoju w przyszlosci, oszacowana wartosc), wprowadzimy zabezpieczenia (klucz, rejestr) a na kija ci te zabezpieczenia? Może jeszcze będzie można prowadzić tylko 3 klucze, huh? Znajdź sobie wydawcę i po kłopocie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nickolas Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Nie no, zabezpieczenie zbędne, i tak będzie można klucz sobie ściągnać z neta :3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IamTheLaw Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Nie no, zabezpieczenie zbędne, i tak będzie można klucz sobie ściągnać z neta :3 Wcale zabezpieczenia nie są zbędne. W demigod nie dali zabezpieczeń żadnych co dało rezultat 18,000 oryginałów vs 100,000 piratów. Chociaż wątpie by ten rpg doszedł do 18 tysięcy kopii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nickolas Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2010 noooo, wszystkie gta, crysisy, windowsy - jakoś można było "złamać" ich zabezpieczenia :3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mipo57 Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2010 DRM-a(Słynne zabezpieczenie nie do złamania ubisoftu) złamali w 24h do premiery. Najlepiej jest zrobić zwykłe zabezpieczenie które uniemożliwi przeciętnemu użytkownikowi skopiowanie gry. Jeżeli crackerwi się gra spodoba to i tak stworzy cracka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nickolas Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Najlepiej to nie robić zabezpieczeń. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Egzekutor Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Najlepiej to nie robić zabezpieczeń. Najlepiej to się już nie odzywaj, jak masz mówić bez sensu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nickolas Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2010 @Egzekutor Czy Ty coś pisałeś ? ----------------- Przecież po co Paqoo ma robić jakieś zabezpieczenie jak i tak crakerzy/hakerzy zrobią swoje ? W sumie to nie wiadomo czy gra pójdzie na światowy rynek, tak więc dla polaków to niech robi zabezpieczenie. Tak czy siak, powodzenie, może za granicą gra też zdobędzie fanów ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mipo57 Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Przecież po co Paqoo ma robić jakieś zabezpieczenie jak i tak crakerzy/hakerzy zrobią swoje żeby zmniejszyć piractwo <_< Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nickolas Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Juz to widze :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mipo57 Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Jak jesteś taki pewny to po co ci zamek w domu? I tak można go otworzyć tanim wytrychem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jaklub Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Juz to widze :) zabezpieczenie wystarczy, myślisz, że naprawdę komuś będzie się chciało je łamać? jak gra nie odniesie sukcesu, raczej nie, jak odniesie, to i tak Pakło dostanie kasę ;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nickolas Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Jak jesteś taki pewny to po co ci zamek w domu? I tak można go otworzyć tanim wytrychem... Nie mam zamka w domu. zabezpieczenie wystarczy, myślisz, że naprawdę komuś będzie się chciało je łamać? jak gra nie odniesie sukcesu, raczej nie, jak odniesie, to i tak Pakło dostanie kasę ;p W sumie ;) Chociaż, Pakła wziął się w końcu do roboty ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mipo57 Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Wątpię aby odniosła wielki sukces. Jednak po dobrej cenie na rynku amerykańskim pewnie znajdą się ludzie którzy to kupią. U nich to będą grosze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nickolas Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Zrób Paqoo tak jak ja kiedyś zrobiłem z kolegą. Sprzedawaj grę po jakiej chcesz cenie tzn. koles zapłaci 100 zł to sprzedasz mu za 100 zł, a jak ktoś da 1gr to mu też sprzedasz ;) I uzbierała nam się suma 300 zł a całą kase daliśmy dla fundacji polsat ;) Może i mała kwota ale jaki cel ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Zrób Paqoo tak jak ja kiedyś zrobiłem z kolegą. Sprzedawaj grę po jakiej chcesz cenie tzn. koles zapłaci 100 zł to sprzedasz mu za 100 zł, a jak ktoś da 1gr to mu też sprzedasz ;) I uzbierała nam się suma 300 zł a całą kase daliśmy dla fundacji polsat ;) Może i mała kwota ale jaki cel ;) Tyle, że pakło nie chce tej kasy oddawać dla jakichś fundacji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Swoją drogą, płatność typu "tyle ile dasz" jest bardzo opłacalna, nawet twórca Soldata mówił na ZTG o tym, że praktycznie żyje z Soldata a właśnie stosuje ten sposób sprzedaży gry. Jakie są plusy tego? Ludzie widzą jak dobra jest gra i widzą że sami mogą zdecydować na ile ta gra zasługuje, tym samym więcej osób ją kupi, dużo więcej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Zależy jaka gra, myślisz, że jakby wprowadzili coś takiego do wowa to więcej by zarobili? ^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2010 nie od gry zalezy ale od targetu w jaki ona celuje. wow to typowa dzieciarnia wiec by tylko stracili, a nie zyskali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Niektórzy to zarabiają na cudzych grach np. to forum http://www.hiveworkshop.com/forums/apps.php?p=accounts na warcrafcie3, spójcie tylko ile czasami sypną ludzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paqoo Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Na pewno bedzie zabezpieczenie. 20 zl za gre to nie jest duzo, ale czas pokaze jak to bedzie wygladalo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2010 nie od gry zalezy ale od targetu w jaki ona celuje. wow to typowa dzieciarnia wiec by tylko stracili, a nie zyskali Gra i target to na jedno wychodzi, jeśli chcesz zmienić target musisz zmienić grę. Wiesz ile dorosłych w to gra? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 28 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 28 Sierpnia 2010 tyle ze dorosli za to placa, a dzieciarnia nie placila by gdyby tylko mozna bylo placic ile sie chce, o to chodzi, ze starsi z reguly maja szacunek do tworcow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi