Lechu4444 Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Grałem, przeszedłem nic wielkiego to demo 5-10 minut gry. Nawet fajne możecie napisać do CD Project może wam sprzedadzą tą grę w kiosku za 20 zł albo dajcie do play' a o ile jeszcze jest ta gazeta. Bo nie czytam tego typu prasy to nie jestem zorientowany. E. Zapomniałem napisać że fany ten button back co jest w opcjach;). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Will Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Widziałem minimum 20 gier na gmc, które miały lepszą grywalnośc. Same 3d ######stej gry nie czyni. właśnie...to że jest 3d to fajnie...ale to nie znaczy że jest/ma dużą grywalność... Ludzie ale to nie jest jeszcze gra ;D To tylko demo a więc nie ma co tego porównywać do gotowych produkcji. Oprócz was testowały to raptem 2-4 osoby więc o żadnej grywalności nie ma mowy. Wiele elementów trzeba jeszcze dopracować i poprawić a niektóre napisać od nowa ale potrzeba do tego informacji. Grałem, przeszedłem nic wielkiego to demo 5-10 minut gry. Nawet fajne możecie napisać do CD Project może wam sprzedadzą tą grę w kiosku za 20 zł albo dajcie do play' a o ile jeszcze jest ta gazeta. Bo nie czytam tego typu prasy to nie jestem zorientowany. No przecież nie celujemy w żadne gry AAA to ma być gra dla mniej wymagających graczy za niską cenę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darlix Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Play, jako dystrybutor, to nie czasem wydaje gry dla dzieci? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2010 play sie chamsko nastawil na gry o swietnej jakosci, za NADAL dupne kwoty wynagrodzenia, co juz sie nie oplaca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darlix Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Szukają kozłów ofiarnych... :) Dobra, koniec offtopu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Ogranicz FPSy do 60 bo u mnie ta gra chodzi na 260-300 FPSów. Po co komp ma się bezsensownie przemęczać? Moja ( prawdopodobnie ) karta graficzna wydaje bardzo cichy ciągły dźwięk gdy musi wyświetlać dużo FPSów z tego powodu sięgnąłem po frapsa by sprawdzić ile ich wyświetla wasza gra. Na razie nie ma tu balansu pomiędzy grafiką a gameplayem śmiem twierdzić że Grafika>>GamePlay. Dla mnie grafika mało się liczy przy ocenianiu dlatego postawiłem 3/5 gdyż gameplay jest średniawy. Co mi się nie podoba: postać topornie się porusza trudno wymierzyć dobrze skok, wydaje mi się że podczas skoku postać zdecydowanie za wolno porusza się w przód jeżeli robimy go z miejsca, z rozpędu jest lepiej ten auto aim niespecjalnie przepadł mi do gustu bo casualizuje grę. animacja postaci nie jest płynna jeżeli w demku mapka jest kompletna to level design jest słaby bo to co tu zaprezentowałeś to tylko: przemieść się z punktu A do B w lini prostej :o Co mi się podoba: cutscenki manipulowanie tym żółtym boxem jest bardzo fajne. grafika pomijając animację. Edit: Ludzie ale to nie jest jeszcze gra ;D To tylko demo a więc nie ma co tego porównywać do gotowych produkcji. Dla mnie to nawet nie jest jeszcze demko, to podchodzi pod betę. Edit2: Zauważyłem drobny problem z particlami> przytrzymaj chwilę LPM/PPM żeby stworzyły się niebieskie particle, puść przycisk, odejdź kawałek i znowu przytrzymaj LPM/PPM zobaczysz wtedy że utworzone wcześniej particle na starej pozycji się pojawią mimo tego że wcześniej zniknęły bo puściliśmy przycisk oraz zostały stworzone nowe particle na nowej pozycji. ( to drugie to akurat nie jest bug ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lechu4444 Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Jeśli mógłbym coś zasugerować odnośnie celowania to zróbcie też tryb dla hardcore' owców czyli sam musisz we wszystko wymierzyć to by było zaje*****. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Will Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Dla mnie to nawet nie jest jeszcze demko, to podchodzi pod betę. Mi chodzi o trochę inne demo. Chyba trochę zły dział wybrałem to jest raczej coś w stylu zapowiedzi. Ogranicz FPSy do 60 bo u mnie ta gra chodzi na 260-300 FPSów Ok dzięki za info. postać topornie się porusza trudno wymierzyć dobrze skok, wydaje mi się że podczas skoku postać zdecydowanie za wolno porusza się w przód jeżeli robimy go z miejsca, z rozpędu jest lepiej Miałbyś czas na gg/email o tym trochę popisać? Całe poruszanie można skonfigurować jak już wcześniej pisałem tylko potrzebuje do tego informacji jak. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DobryZiom Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Will...sam nie widzisz tego że dziadowskie animacje czy coś? Czy tobie się tak podoba? ^^ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2010 animacje do niskobudżetówki nie muszą być jakieś super genialnie płynne, takie rzeczy się dopracowuje opcjonalnie, mi aż tak bardzo nie przeszkadzały, choć fakt, same animacje, a raczej mechanika postaci przydała by się szybsza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Miałbyś czas na gg/email o tym trochę popisać? Całe poruszanie można skonfigurować jak już wcześniej pisałem tylko potrzebuje do tego informacji jak. Tutaj możesz się wzorować na Tomb Raiderze I - V zwróć uwagę jak jest dobrana prędkość postaci do wysokości i odległości skoku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DobryZiom Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2010 o właśnie...skoki to huh...ciężko... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Will Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Will...sam nie widzisz tego że dziadowskie animacje czy coś? Czy tobie się tak podoba? ^^ Ale zrozum, że jest jeszcze bardzo daleko do końca projektu. Jeśli się uda znaleźć wydawcę to przed nami jeszcze przynajmniej rok pracy. To są testowe rozwiązania i testowe animacje, to nie jest ani gotowy model postaci ani gotowe animacje. animacje do niskobudżetówki nie muszą być jakieś super genialnie płynne, takie rzeczy się dopracowuje opcjonalnie, mi aż tak bardzo nie przeszkadzały, choć fakt, same animacje, a raczej mechanika postaci przydała by się szybsza Szybsze poruszanie? Szybszy atak? To masz na myśli? Możesz napisać mi na email/priv/gg o co dokładnie Ci chodzi(Bardzo proszę)? Tutaj możesz się wzorować na Tomb Raiderze I - V zwróć uwagę jak jest dobrana prędkość postaci do wysokości i odległości skoku. Dzięki wielkie za info. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2010 postac zdaje sie szybciej isc niz na to wskazuje animacja i sam skok powinien 2 razy szybciej trwac ruch, aby doskoczyc na czas do platformy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Will Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2010 postac zdaje sie szybciej isc niz na to wskazuje animacja i sam skok powinien 2 razy szybciej trwac ruch, aby doskoczyc na czas do platformy aha rozumiem o co chodzi z animacją i ze skokiem chyba też. Ja to testowałem masę razy więc choćby nie wiem jak sterowanie było beznadziejne po prostu się przyzwyczaiłem i nie wyłapuje już takich rzeczy. Wielkie dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2010 Play, jako dystrybutor, to nie czasem wydaje gry dla dzieci? No to chyba pasuje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2010 @HuderLord: A słyszałeś o czymś takim jak VSync? W ustawieniach VGA można wymusić jej włączenie :) Tylko do jednego można mieć zastrzeżenie, skok trzeba zdecydowanie poprawić, uciążliwie się gra. Oraz brak cienia pod postacią sprawia, iż skacze się na 'ślepo' :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Dzięki Konrad nie wiedziałem że to Vsync powoduje. Tak czy siak gra powinna mieć ją włączoną i dać w opcjach możliwość wyłączenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PsichiX Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2010 z doświadczenia wiem że nie każda karta, zwłaszcza ATI ma możliwość programowego włączenia Vsync bo w opcjach sterownika jest silnie wyłączona i nie ma możliwości na zezwolenie programom na zmianę tego, bo opcje są tylko dwie: silnie włączony i silnie wyłączony. Tak więc to nie jest zasada że na każdym kompie aplikacja może synchronizacje włączyć - w takich sytuacjach trzeba to emulować. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Akurat moja ATI Radeon HD 3800 ma do wyboru 4 opcje: Zawsze wyłączony, zawsze włączony, włączony ale aplikacja może wyłączyć < to miałem ustawione wcześniej co powodowało 300 fps wyłączony ale aplikacja może włączyć Wychodzi na to że Keeper Of The Seal wyłączna Vsync jeżeli jest to możliwe i tym samym powoduje wzrost fps. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Osiem Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Animacje ogólnie nie są takie złe, najgorzej wypada bieganie do przodu. A skok może też być trudno wymierzyć przez brak cienia postaci, bo nie wiemy przez to dokładnie gdzie jesteśmy. A i postać po wpadnięciu na pierwsze kolce (przy drugich już mniej) zaczyna robić lekkie "get down". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
propaganja Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2010 chociaz animacje faktycznie sztywne grafika robi wrazenie. bardzo przyjemne tekstury i roslinnosc, fajna praca kamery, podoba sie. sterowanie tylko jakies takie nie przyjazne ale rozumiem ze bedzie to zmienione. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Will Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2010 Animacje ogólnie nie są takie złe, najgorzej wypada bieganie do przodu. A skok może też być trudno wymierzyć przez brak cienia postaci, bo nie wiemy przez to dokładnie gdzie jesteśmy. A i postać po wpadnięciu na pierwsze kolce (przy drugich już mniej) zaczyna robić lekkie "get down". W samej grze raczej ragdolla nie będzie, przygotujemy odpowiednią animacje śmierci. chociaz animacje faktycznie sztywne grafika robi wrazenie. bardzo przyjemne tekstury i roslinnosc, fajna praca kamery, podoba sie. sterowanie tylko jakies takie nie przyjazne ale rozumiem ze bedzie to zmienione. Animacje będą poprawiane ale nie jest to element, który jest bardzo ważny na tym etapie dlatego zajmiemy się tym w znacznie późniejszym czasie. Przerobiłem skok i jest włączony vsync. Bardzo proszę aby osoby, które narzekały na skok sprawdziły i napisały czy właśnie o coś takiego im chodziło. Poprawiona wersja: http://www.megaupload.com/?d=RZPCXQMN Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Osiem Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Teraz jest w porządku, nie miałem problemów z przeskoczeniem kolców :3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Od razu przyjemniej się gra. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Will Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Jeśli mógłbym coś zasugerować odnośnie celowania to zróbcie też tryb dla hardcore' owców czyli sam musisz we wszystko wymierzyć to by było zaje*****. Robiłem testy z takim celowaniem no i rzeczywiście było znacznie trudniej. Chciałbym zrobić dodatkowe opcje w , których w każdym momencie gry będzie można wyłączyć lub włączyć takie utrudnienia. Zauważyłem drobny problem z particlami> przytrzymaj chwilę LPM/PPM żeby stworzyły się niebieskie particle, puść przycisk, odejdź kawałek i znowu przytrzymaj LPM/PPM zobaczysz wtedy że utworzone wcześniej particle na starej pozycji się pojawią mimo tego że wcześniej zniknęły bo puściliśmy przycisk oraz zostały stworzone nowe particle na nowej pozycji. ( to drugie to akurat nie jest bug Dzięki za info. Teraz jest w porządku, nie miałem problemów z przeskoczeniem kolców :3 Od razu przyjemniej się gra. Jeszcze jakieś sugestie? Co warto by było poprawić lub dodać(już tak bardziej ogólnie w całej grze). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
I am Lord Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Sierpnia 2010 Trzymając 'W' i 'D'/'A' szybciej się chodzi niż trzymając tylko 'W' lub 'D'/'A'. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Will Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Sierpnia 2010 Trzymając 'W' i 'D'/'A' szybciej się chodzi niż trzymając tylko 'W' lub 'D'/'A'. Podane błędy poprawione(ten+cząsteczki). Dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozone15 Opublikowano 29 Września 2010 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2010 Jest to demo stworzone w celu znalezienia wydawcy dlatego bylibyśmy wdzięczny za każdą opinie i sugestie. Dalej szukasz wydawcy? Może ja i moje Digital Assembly CE by się zainteresowało. Chociaż nie! Już jesteśmy zainteresowani. Napisz do mnie na maila admin@dace.y0.pl albo na GG: 13580518. Tylko napisz kim jesteś. Moja strona: http://dace.y0.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Filar Społeczności ANtY Opublikowano 29 Września 2010 Filar Społeczności Udostępnij Opublikowano 29 Września 2010 Dalej szukasz wydawcy? Może ja i moje Digital Assembly CE by się zainteresowało. Chociaż nie! Już jesteśmy zainteresowani. Napisz do mnie na maila admin@dace.y0.pl albo na GG: 13580518. Tylko napisz kim jesteś. Moja strona: http://dace.y0.pl wydawnictwo z darmowym hostingiem i domeną? xd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się