FanN Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Witam Mam problem, który zresztą strasznie mnie irytuje i nie wiem jak temu zaradzić. Otóż uruchamiam grę wszystko chodzi jak powinno, jednymi słowy cacy. Problem pojawia się dopiero gdy mój projekt zostaje uruchomiony na innym komputerze/systemie. Sprawdzałem na trzech komputerach(w tym mój). Jak już wspomniałem u mnie jest wszystko w porządku. Na dwóch kolejnych komputerach są zainstalowane systemy windows XP oraz 7. Error nie wyskakuje od razu po uruchomieniu projektu (pierw jest logo, intro, menu etc) tylko dopiero bezpośrednio po rozpoczęciu rozgrywki. Za każdym razem pluje się o jakąś zmienną np: ERROR in action number 1 of Step Event for object obj_przeciwnik: Error in code at line 12: wolnywidok=collision_line(x,y,cel.x,cel.y,obj_block,1,1) at position 42: Unknown variable x Jakieś pomysły jak temu zaradzić. Dodam, że używam GM7. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Farkraj Opublikowano 17 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Sierpnia 2010 nie dałeś do rooma obiektu przeciwnika lub celu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FanN Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Dałem. Przecież u mnie wszystko działa lecz problem pojawia się na innych komputerach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adriann Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 http://www.gmclan.org/index.php?czytajart=54 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Danielus Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 dodaj warunek czy obiekt cel istnieje i zobacz co sie stanie :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administratorzy gnysek Opublikowano 18 Sierpnia 2010 Administratorzy Udostępnij Opublikowano 18 Sierpnia 2010 GML if instance_exists(cel){ wolnywidok = collision_line(x, y, cel.x, cel.y, obj_block, true, true); } Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się