XBlacKX Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Czy da się dodać skałę do gm w 3D bez użycia modeli? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MagnusArias Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Szczerze to nie. Jak inaczej byś wykrywał kolizję lub akcje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XBlacKX Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 hmm... kolizję zrobiłbym poprzez umieszczenie niewidzialnej ściany a co do skały chodzi tylko oto żeby pełniła taką sobie rolę backgroundu EDIT: NIe macie pomysłów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
waxx Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 masz pomysl: renderMountains(); Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LionX Dagger Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 EDIT: NIe macie pomysłów? ale o co ci dokradnie chodzi sprecyzuj się bo z postu wynika że chcesz model góry bez modelu co jest absurdem, to chcesz tą górę by była 3D czy chcesz obrazek 2D góry wrzucić jako background Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Farkraj Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 zbuduj ją z sześcianów jak w minecrafcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Czy chodzi Ci o skyboxa? To nic innego jak sześcian, którego boki są odpowiednio teksturowane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Farkraj Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 skałę do gm w 3D skalny skybox > all Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zelman Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 1 Sierpnia 2010 Albo teksturki wokół rooma :P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpaq99 Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Narysuj koło i je oteksturuj od środka i masz sky box, bo kwadratowy jest blee, chcesz skałe ja ci ją wymodeluje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makary155 Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Kula jako "tło" to skydome, że się czepne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szpaq99 Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Może ale wygląda ładniej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XBlacKX Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2010 skybox nie, to ma być taki narysowany model w gm sześcianu z nałożonymi innymi obiektami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad-GM Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Do tego użyj techniki RenderToSurface, aby pobrać teksturę z surfacea, uzyj "surface_get_texture(surf)" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
XBlacKX Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2010 a surface czasem nie działa poprawnie w 3D? i jaka to technika RenderToSurface? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Assassin Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2010 Czy tobie nie chodzi po prostu o narysowanie góry w 3d ? Zrób ją z vertexów może. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi