Skocz do zawartości

Crash Bandicoot [NES]


Rekomendowane odpowiedzi

Tytuł: Crash Bandicoot [NES]

Gatunek: Platformówka

 

Opis: Fabuły jeszcze nie wymyśliłem. Fakt Faktem jest to moja pierwsza :D. Klasyczna platformówka crash bandicoot, tyle że w klimatach "nesowskich".

Sterowanie:

lewo - lewo

prawo - prawo

góra - wejście do levela

shift - skok

z - spin

z,x - long spin

z,x,c - tornado spin

Download: http://hotfile.com/dl/57037343/f224aac/8-bit_Crash.exe.html

Rozmiar pliku: 33,1 MB

Autorzy:

Programowanie:
Ja

Fabuła:
Ja

Grafika:
O_O', nie wiem, przerabiałem grafikę jakiegoś Chińczyka/Japończyka. Więc chyba ja

Muzyka:
midi z vgmusic poprawiane w GXSCC

Screeny:screenshootg.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

GXSCC = nie

weź daj sterowanie, bo ni *@!#a nie mogę zrobić kręcioła

 

poza tym:

- nie zablokowałeś F1, F4 i domyślnego sejwowania

- niski framerate

- grafika i dźwięki z mario nie pasują za bardzo

 

jeszcze będzie dopisywane

koncept w porządku, ale gra do dopracowania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

według mnie gorsza kopia mario, ale jak kto lubi...

Daje 3-/5 bo to pierwsza gra .

nie porównuj crasha do mario w ten sposób, bo łeb utnę

 

to nie działa tak, że każda platformówka = mario <_<

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok Jaklub, sory... :]

To tylko moje zdanie...

Już nie będę ;D

pozdr

zdanie zdaniem, ale tok rozumowania dziwny

może mario było jedną z pierwszych dobrych platformówek, ale to nie cały gatunek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

shift klawisz jak klawisz, nie umiecie sobie wyłączyć skrótu do klawiszy trwałych?

 

edit: ktoś kto nie umie wyłączyć klawiszy trwałych dał 1 gwiazdę, więc dałem 5 na wyrównanie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Administratorzy
ale po co to robić ?? czy gracz musi mieć myśl o przed grą wyłączę to opcje :D

 

Powinieneś wyłączyć tą opcję po formacie kompa. Od razu. U mnie jest to pierwsza rzesz jaką robię po odpaleniu świeżego systemu, dopiero potem pobieram Firefoxa, aktualizacje i brakujące programy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gra w klimacie NES? Na ile technicznie grafika jest tym stylem NES, a na ile jedynie wzrokowo?

# Grafika: Rozdzielczość 256X224 NTSC, 256x240 PAL, max. 64 sprite'y o rozmiarze 8x8 lub 8x16 pikseli

 

* 53 kolory (w tym 5 odcieni szarości), 25 wyświetlanych równocześnie, 4 na sprite

 

Rozdzielczość napewno nie jest 256x224 ani 256x240

Sprity napewno nie są 8x8 ani 8x16, nie są też tak przerobione żeby widać było piksele w takiej rozdzielczości(takie sobie oszustwo dla lepszej jakości wizualnej)

Co do 4 na sprite, wydaje mi się, że to jest warunek spełniony.

Generalnie to daję 3/10 w technicznym względzie.

W wizualnym 6/10, gdyż view niemiłosiernie brzydki.

 

Słusznie napisałeś, że to "klimaty nesowskie", bo ja osobiście bym tego nie nazwał "odwzorowaniem stylu NES". Mało kto widzi różnice między tymi dwoma sformułowaniami, ale pierwsze mówi, że poczujemy się jak grając w grę NES, a drugie, że sprawy techniczne też są odwzorowane.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gra w klimacie NES? Na ile technicznie grafika jest tym stylem NES, a na ile jedynie wzrokowo?

 

 

Rozdzielczość napewno nie jest 256x224 ani 256x240

Sprity napewno nie są 8x8 ani 8x16, nie są też tak przerobione żeby widać było piksele w takiej rozdzielczości(takie sobie oszustwo dla lepszej jakości wizualnej)

Co do 4 na sprite, wydaje mi się, że to jest warunek spełniony.

Generalnie to daję 3/10 w technicznym względzie.

W wizualnym 6/10, gdyż view niemiłosiernie brzydki.

 

Słusznie napisałeś, że to "klimaty nesowskie", bo ja osobiście bym tego nie nazwał "odwzorowaniem stylu NES". Mało kto widzi różnice między tymi dwoma sformułowaniami, ale pierwsze mówi, że poczujemy się jak grając w grę NES, a drugie, że sprawy techniczne też są odwzorowane.

czepiasz się szczegółów

poza tym, z małych spritów często składa się większe sprity.

nijak nie mogę zrozumieć fragmentu "nie są też tak przerobione żeby widać było piksele w takiej rozdzielczości(takie sobie oszustwo dla lepszej jakości wizualnej)"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam na myśli że robisz że gracz jak patrzy to widzi jakiś duży piksel, a na spricie to jest biały kwadrat rozmiaru 4x4.

Jestem fanbojem NES'a, wiec sie czepiam, zeby gra wygladała bardziej nesowsko.

chociaż wszyszcy uważają mnie tu za fanboja ninny, uważam, że gra jest w porządku pod względem "nesowskim" (tak jak to powiedziałeś) i do poprawy jest wielkość viewa, muzyka i framerate (mało która gra chodzi w 30fps).

poza tym, wciąż nie pojmuję tego "nie są też tak przerobione żeby widać było piksele w takiej rozdzielczości(takie sobie oszustwo dla lepszej jakości wizualnej)". chodzi o to, że sprity mają specjalnie mieć na sobie duże kwadraty żeby było pikselowo czy co? ale chyba już tego nie załapię

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...